Miss Isoäiti Janika iski tyttärensä 18-vuotiaan poikakaverin – liittoa vastustetaan!
Hymyn lokakuun numerossa on mielenkiintoinen juttu Hymyn Miss Isoäiti -kilpailun voittajasta Janika Granatista, 38, joka seurustelee ja aikoo kihlautua 18-vuotiaan poikaystävänsä Janin kanssa. Janika tunnustaa, että hän iski 19-vuotiaan Mimmu-tyttärensä kaverin.
Janikalla on seitsemän lasta ja kaksi lastenlasta. Hänen 18-vuotias tyttärensä ei hyväksy Janikan ja Janin 20 vuoden ikäeroa.
-Hän ei itse pystyisi olemaan 20 vuotta vanhemman kanssa. Se riittää perusteeksi tähän, Janika naurahtaa haastattelussa.
Lue lisää
Janika ei halua leimaantua suhteessaan miksikään puumaksi.
-Se on kumma, että me eletään täällä tällaista dinosaurusten aikaa. Nainen ei saisi olla miestä vanhempi. Helposti kyllä hyväksytään vanhempi mies.
Lue lisää aiheesta lokakuun Hymystä.
https://hymy.fi/uutiset/miss-isoaiti-janika-iski-tyttarensa-18-vuotiaan…
Kommentit (46)
Vanhemman osapuolen on oltava kuuma, kaunis tai komea ja hyvärunkoinen, silloin ison ikäeron suhde onnistuu.
Olen itse vielä 45-vuotiaana upea ilmestysmajan puolta nuorempi mies saadaan lennosta.
Tietysti viehättävä ihminen saa helposti nuorempaa seuraa.
Naisen ei tarvitse olla nuori,riittää että on NUOREKAS.
IKÄÄNSÄ NUOREMMAN NÄKÖISELLE EI OLE TEMPPU EIKÄ MIKÄÄN SAADA NUOREMPAA.
Ei ole ollut tyttären poikaystävä vaan ystäväpoika.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemman osapuolen on oltava kuuma, kaunis tai komea ja hyvärunkoinen, silloin ison ikäeron suhde onnistuu.
Olen itse vielä 45-vuotiaana upea ilmestysmajan puolta nuorempi mies saadaan lennosta.
Ilmestysmaja?
Vierailija kirjoitti:
Kun täällä palstalla mietittiin niitä yläluokan ominaisuuksia... Tästä löytyy kaikki tasan vastakkainen. Nimeä myöten.
Nimestä päätellen minäkään en yllättynyt.
Juurikin näin. Jos horoskooppimerkit ovat mätsi niin sitten ok.