Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun juttelen kissalleni se usein vain vähän avaa suutaan sillai söpösti muttei päästä ääntä

Vierailija
22.08.2019 |

Vähän silleen et "oot tosi kiva emäntä mut en mä nyt jaksa jutella " 🙄🙂

Miten sun kissa juttelee sulle?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miaauuuu

Vierailija
2/8 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jopa lyö 😂 sillein että painu v...... siitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän juttelee rääkymällä kovaäänisesti käskyjään. Olen kateellinen kaikille kissanomistajille, joiden kissat sanovat "mau" somalla, hiljaisella äänelllä.

Vierailija
4/8 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän juttelee rääkymällä kovaäänisesti käskyjään. Olen kateellinen kaikille kissanomistajille, joiden kissat sanovat "mau" somalla, hiljaisella äänelllä.

Meidän kissa on kyllä oikea neitien neiti. Se on niin hienostuneen sivistynyt ja hillitty kaikissa tilanteissa :). Jos maukuu (harvoin) niin se on melko hiljaa ja muutaman kerran. Ruokakupille kun menee, astelee varoen ja syö pieniä eriä ja sotkematta. Kaikin puolin äärimmäisen siisti ja sivistynyt katti.

Vierailija
5/8 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ihan sama! Itämainen kissa itselläni niin on kova ääni. Joskus harvoin saattaa tulla pieni mau ääni, mutta 99% on sellasta kunnon rääkymistä.

Ja jos joku tahtoo kuulla esimerkkejä niin tässä on muutama video minkä löysin missä kissoilla on sama rääkyminen kun omallani:

Vierailija
6/8 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidänkin kissan ääni muistuttaa enemmän lammasta kuin perinteistä miukunaa. Kovaäänisesti rääkyy käskyjään tämäkin. Muutenkin kovasti juttelee hellyydestä.

Vierailija
7/8 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on toinen kissa raspikurkku rääkyilijä, toinen taas sanoo pienesti ja nätisti 'mau'.

Vierailija
8/8 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis puhuitko sä nyt "mirristä"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi