Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pääsee eroon himosta työkaveria kohtaan?

Vierailija
22.08.2019 |

Ihan hirveä himo työkaveria kohtaan, kestänyt jo useita kuukausia. Mies on todella seksikäs ja hurmaava, kova flirttailemaan. Sanoisin että ajatuksen tasolla harrastetaan seksiä, mutta tositoimiin emme pääse ikinä - molemmat varattuja. Housut kostuu jo pelkästä katseesta, hänen läheisyys ja ihon tuoksu kiihottaa. Tehdään aika tiivisti yhdessä töitä enkä keksi mitään keinoa päästä himosta eroon. Fck! Tulen hulluksi ja ihan hulluna jo olenkin häneen!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se on hankalaa, itse vaihdoin työpaikkaa. Tosin muusta syystä mutta loppuipa tuokin jahkailu.

Vierailija
2/16 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta! Miksi ihmeessä himostas pitää päästä eroon? Myös kiinnostas oppia miten harrastetaan seksiä ajatusten tasolla? Jotain meediohommia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se muutaman vuoden kestänyt ihastus tiimikaveriin jatkui vielä muutaman vuoden sen jälkeen, kun kaikilla loppui työt. Toki pidettiin aluksi tiiviisti yhteyttä sekä tiiminä että hänen kanssaan yksityisesti. Sitten kun yhteydenpito alkoi hiipua, ihastuskin hiipui. Tämä työkaveri oli onnettomassa liitossa ja sittemmin erosi miehestään ja oikeastaan viimeinen niitti ihastukselleni oli, kun hän löysi uuden miesystävän. Hyvä niin että hiipui, se oli kuluttavaa aikaa ainakin mulle ja avioliitolleni, varmaankin myös ihastukselleni, vaikkei hänen kanssaan ole koskaan puhuttu muuta kuin että eihän me oo mitään säädetty, ystäviä vaan on oltu, kun molempien puolisot on olleet mustasukkaisia yhteydenpidostamme.

Yhteydenpidon minimointi ja oman parisuhteen vahvistaminen varmaan ovat parhaita lääkkeitä. Työkaveriin ei tosin voi välttämättä kovin etäisyyttä pitää muuten kuin vaihtamalla työpaikkaa, ja jos ei ole parisuhdetta, sellaiseen hankkiutuminen jonkun muun kuin työkaverin kanssa voi toki olla tuossa tilanteessa hankalaa...

M41

Vierailija
4/16 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kussimalla

Vierailija
5/16 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nussimalla

Vierailija
6/16 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis nussimalla

Ei muuten pääse. Kokeiltu on. Se "tän kerran vaan, sitte ei enää" ja "eihän se yks kerta ees muuta mitään" on itsepetosta. Yhden kerran jälkeen alkaa tehdä mieli uutta "yhtä" kertaa - etenki työkaverin kanssa ku siitä ei pääse eroon... Ite lopulta vaihdoin työpaikkaa.

Vierailija
7/16 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama ongelma. Mun juttu on aika klassinen hoitsu-lääkäri -stoori. Molemmat ollaan naimisissa eikä haluta perheitä jättää mut himot olis kovat. Tietääkö tää sun unelmamies sun fiilikset? Entäs millaset halut sillä äijällä on? Kannattaa varmaan kertoa hänelle sun fiiliksistä. Jos se on oikeasti hyvä tyyppi niin voitte yhdessä miettiä ratkaisua.

Jos äijä on kova flirttaa niin älä nyt perhettä sen takia jätä. Pane kerran ja pety kaluun?

Vierailija
8/16 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

httt kirjoitti:

Mulla on ihan sama ongelma. Mun juttu on aika klassinen hoitsu-lääkäri -stoori. Molemmat ollaan naimisissa eikä haluta perheitä jättää mut himot olis kovat. Tietääkö tää sun unelmamies sun fiilikset? Entäs millaset halut sillä äijällä on? Kannattaa varmaan kertoa hänelle sun fiiliksistä. Jos se on oikeasti hyvä tyyppi niin voitte yhdessä miettiä ratkaisua.

Jos äijä on kova flirttaa niin älä nyt perhettä sen takia jätä. Pane kerran ja pety kaluun?

Unelmamies tietää todella hyvin miten paljon himoitsen häntä, olen monesti käynyt suoraan kimppuun (hävettää, mutta kun panettaa kauheesti :D), hän pelkää, torjuu (muttei aina, välillä on antanut koskettaa, silittää, hieroa hartioita, silittää rintalihaksia....aaahhhhh...). Ollaan puhuttu asiasta, mutta puolivitsillä. On sanonut että pitäisikö nusaista mua joka aamu jotta rauhoittuisin, on myös sanonut että "olen naimisissa" (omatunto...) Että ei juuta eikä jaata.

Hän on todella hyvä tyyppi ja varmaan keksittäisi joku ratkaisu jos keskustelisi vakavasti asiasta, työn ulkopuolella mutta olen varma että meidän välillämme ei tapahdu mitään, hän tuntuu olevan todella uskollinen mies ja nostan hattua hänelle siitä.

En pety kaluun, koska tiedän että se on iso, oon nähnyt (kalsareissa) sitä puolikovana/kovana kauniisti vasemmassa lahkeessa 😍

Voiko tää himo mennä kuitenkin ohi ajan myötä? En haluaisi vaihtaa työpaikkaa....

Vierailija
9/16 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo se on hankalaa, itse vaihdoin työpaikkaa. Tosin muusta syystä mutta loppuipa tuokin jahkailu.

Loppuiko haaveilu työpaikan vaihtoon???

Vierailija
10/16 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans käsi pystyyn. Molemmat ollaan varattuja työkaverin kanssa. Joudutaan/saadaan aika paljon vapaa-aikanakin olla yhteyksissä. Toinen osapuoli kyllä tietää että minua kovastikin himottaisi mutta ei ole vielä tullut tilaisuutta..jotenkin se roikkuu kuitenkin ilmassa jatkuvasti. Onhan tuo työntekokin ihan kivaa kun tietää että kiinnostusta on varmasti molemmin puolin.

Vierailija
11/16 |
24.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa kokemusta ei ole, mutta työkaveri pääsi kauheista himoistaan toista työkaveria kohtaan.....menemällä naimisiin sen kanssa. Lyhyt ja riitaisa liitto 😂😂

Vierailija
12/16 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis nussimalla

Ei muuten pääse. Kokeiltu on. Se "tän kerran vaan, sitte ei enää" ja "eihän se yks kerta ees muuta mitään" on itsepetosta. Yhden kerran jälkeen alkaa tehdä mieli uutta "yhtä" kertaa - etenki työkaverin kanssa ku siitä ei pääse eroon... Ite lopulta vaihdoin työpaikkaa.

Miksi pitäisi jättää yhteen kertqan.? Me ollaan pantu duunikaverin kanssa jo vuosia.

Vierailija
13/16 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan. Äijäs pettää sua kuitenkin niin mikset itekin nussi muita :---D

Vierailija
14/16 |
25.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa nussia jokaista ihmistä, jonka kanssa on mahdollisuus, koska kerranhan tässä vain eletään. Avioliitto ja ainoastaan  yksi partneri on luonnotonta ja tuntuu väärältä. Eläimetkin vetele eristiin eikä kanna kateutta.

Vierailija
15/16 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap nait työkaverisi kanssa?

Vierailija
16/16 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko ap nait työkaverisi kanssa?

No miten sen nyt ottaa... runkattiin toistemme munaa.

AP