Syylistyikö loukkaantunut metsästäjä eläinrääkkäykseen? Hän jota karhu näykkäisi
Eikö metsastyssäännöissä ja luvissa lue että eläin pitää lopettaa vailla tarpeetonta kärsimystä?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Onko alkoholilla ollut osaa tapahtumiin?
Ainakin hirviporukat on koko ajan kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei riitä kunnioitus näitä jalojen eläinten metsästäjiä kohtaan. Jos jollakin keihäällä tai véitsellä uskallat karhun hengen viedä kuten antiikin aikaan gladiaattorin teki niin sitten voin kunnioittaa, mutta en että jollain pýssyillä paukutellaan hieno eläin héngiltä niin en pysty.
Jaa. Kyllä mä vaan kunnioitan metsästäjiä, jotka pitävät karhun ja muiden lajien kantoja kurissa, etteivät eläimet joudu kuolemaan nälkään ja tauteihin, eikä niiden tarvitse niin herkästi laajentaa elinpiiriään ja tulla ravinnonhakuun ihmisten ilmoille ongelmia aiheuttamaan. Mutta ne metsästyksen todelliset syythän ovatkin teille ihan hepreaa, sitähän tehdään vain ja ainoastaan verenkiilto silmissä tai huvin ja urheilun vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kyllä, ilman muuta. Monessako jahdissa olet ollut mukana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko, että kukaan haluaa riskeerata henkensä tai aselupansa antamalla juoppojen siellä toikkaroida?
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei riitä kunnioitus näitä jalojen eläinten metsästäjiä kohtaan. Jos jollakin keihäällä tai véitsellä uskallat karhun hengen viedä kuten antiikin aikaan gladiaattorin teki niin sitten voin kunnioittaa, mutta en että jollain pýssyillä paukutellaan hieno eläin héngiltä niin en pysty.
Taitavat nämä nykyaseet olla kuitenkin tuskattomampi ja hetitappava konsti sen karhun hengenviemiseksi. Säkö toivoisit mieluummin, että sitä tökittäisiin keihäällä tai veitsellä? Varsinainen eläintenystävä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitavat nämä nykyaseet olla kuitenkin tuskattomampi ja hetitappava konsti sen karhun hengenviemiseksi. Säkö toivoisit mieluummin, että sitä tökittäisiin keihäällä tai veitsellä? Varsinainen eläintenystävä...
Eikä tarvitse nyt viisastella, etteivät ne tältäkään karhulta henkeä heti vieneet.
Mitä sillä on väliä että oletko kaupunkilainen vai maalainen?