Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matti Nykänen jätti perikunnalleen ikävän yllätyksen: Pia-leski: pelkään menettäväni kotini

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole Matin vika. Kun Kuolema tulee ja tilanne on mikä on

Vierailija
2/35 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti olisi hoitanut velkaansa sopmukaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vain sitä, että jos kuolinpesällä on velkojia, niin eikös heidän oikeutensa mene lesken asumisoikeuden edelle? Eli Pian pitää sitten ottaa lainaa, jos haluaa pitää talonsa, ja maksaa velat pois. Voihan kökkö. Ja oliko talo muka velaton? Omistiko he sen puoliksi vai mitä...

Vierailija
4/35 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vika ja vika, mutta kyllä raha-asiat on mahdollista jokaisen hoitaa hyvinkin. Niin että kuoleman yllättäessä omaiset saavat surra rauhassa ilman taloudellisia huolia.

Vierailija
5/35 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt porukan raha-asioista ei ota selvää.

Vierailija
6/35 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vika ja vika, mutta kyllä raha-asiat on mahdollista jokaisen hoitaa hyvinkin. Niin että kuoleman yllättäessä omaiset saavat surra rauhassa ilman taloudellisia huolia.

Miksi pitäisi miettiä muita jos rahat on omat. En minä täällä rehki ja sijoita sen takia, että lapset saa sitten ne. Kun jään eläkkeelle, niin pistän kaiken sileeksi ja jos jotain jää kuoleman jälkeen, niin sen ne saa. Olen itse omaisuuteni tehnyt ja niistä aion myös nauttia. Lapsilla on kuitenki ihan oma elämä omat juttunsa.

Vierailija
7/35 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli varojen eläminen on oma vika,ja suurelta osin oli kuolemakin.

Vierailija
8/35 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin vain sitä, että jos kuolinpesällä on velkojia, niin eikös heidän oikeutensa mene lesken asumisoikeuden edelle? Eli Pian pitää sitten ottaa lainaa, jos haluaa pitää talonsa, ja maksaa velat pois. Voihan kökkö. Ja oliko talo muka velaton? Omistiko he sen puoliksi vai mitä...

Velat ei periydy,pienentävät pottia.Talon omistussuhteita ei nyt tarkasti tunneta.

Vierailija
9/35 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi miettiä muita jos rahat on omat. En minä täällä rehki ja sijoita sen takia, että lapset saa sitten ne. Kun jään eläkkeelle, niin pistän kaiken sileeksi ja jos jotain jää kuoleman jälkeen, niin sen ne saa. Olen itse omaisuuteni tehnyt ja niistä aion myös nauttia. Lapsilla on kuitenki ihan oma elämä omat juttunsa.

Nykäsen "omat" oli velkarahoja...

Vierailija
10/35 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvä ihme. Jos ei halua myydä, niin sitten ostaa perillisten osuuden ( joka siis menee velkojille). Jos ovat yhdessä ostaneet, niin kai hän omistaa itse puolet. Mitä ihmettä tuosta nyt julkisuudessa itkee?

Kuinkahan monta otsikkoa tästä vielä saadaan aikaiseksi? Eikö tämä hehkutus jo riittäisi?

Vierailija
11/35 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli paljon, mitä  Pia ei tiennyt! Haimatulehdukset ja velat nyt ainakin.

Ihme avioliitto.

Vierailija
12/35 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kenes vika sitten muka kun ei ole maksanut laskujaan.

Vierailija
13/35 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä naimisiin.

Vierailija
14/35 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolema kuittaa velat eikä niitä muut joudu maksaa. Oma isä oli velkaa eikä me niitä maksettu.

Vierailija
15/35 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoita mitään pahaa, mutta nyt Matin perillisiä sitten kiinnostaakin, että Matti oli heidän isänsä. Muuten eivät halunneet olla isänsä kanssa tekemisissä, vaikka Matti olisi halunnut olla yhteydessä kaikkiin lapsiinsa.

Vierailija
16/35 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarkoita mitään pahaa, mutta nyt Matin perillisiä sitten kiinnostaakin, että Matti oli heidän isänsä. Muuten eivät halunneet olla isänsä kanssa tekemisissä, vaikka Matti olisi halunnut olla yhteydessä kaikkiin lapsiinsa.

Samalla lailla varmaan käy mulle. Eipä jää mullakaan mitään perintöä.

Vierailija
17/35 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolema kuittaa velat eikä niitä muut joudu maksaa. Oma isä oli velkaa eikä me niitä maksettu.

No kuittaa sen jälkeen, kun omaisuudesta on otettu ensin velan maksuun kaikki. Jos jää vielä velkaa, ei omaisten tarvitse sitä maksaa.

Vierailija
18/35 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on lainaa, lainat maksetaan yleensä kuukausittain.

Olisiko Matin pitänyt tietää kuolevansa ja hoitaa velat nollaan.

Kaipa hän kuvitteli elävänsä ja hoitavansa ne sopimuksen mukaan

Vierailija
19/35 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi hyvä ihme. Jos ei halua myydä, niin sitten ostaa perillisten osuuden ( joka siis menee velkojille). Jos ovat yhdessä ostaneet, niin kai hän omistaa itse puolet. Mitä ihmettä tuosta nyt julkisuudessa itkee?

Kuinkahan monta otsikkoa tästä vielä saadaan aikaiseksi? Eikö tämä hehkutus jo riittäisi?

Pialla on leskenoikeus asua siinä kodissaan, sen ei tarvitse ostaa tai myydä yhtään mitään, Matin lapset tehkööt mitä haluavat, ei ole Pian ongelma.

Vierailija
20/35 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mene noin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi