Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat treffinne?

Pyyppä
22.08.2019 |

Kertokaas parhaista treffeistänne. Missä olitte, mikä niistä teki mukavat? Johtivatko ne ihan parisuhteeseen asti?

Mä olen vaan tylsästi käynyt kahvilla, mutta mukavinta olisi varmaan mennä kävelylle jonnekin rauhalliseen paikkaan. Tai yhdessä markkinoille, siellä olisi ainakin paljon nähtävää ja jutunaihetta. Autolla ajelukin voisi olla kivaa, jos ei tule kiusallisia hiljaisuuksia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko nimenomaan ensitreffejä vai myöhempiä? Itse tutustuin nyksääni niin, että yhteinen ystävä järjesti meidät samoihin talkoisiin ja suositteli tutustumaan toisiimme, joten lähdimme sitten niiden jälkeen vielä lähimetsään ulkoiluttamaan koiriani. Lopuksi keitin vielä kotonani teetä ennen kuin mies lähti kotiinsa.

Seuraavalla tapaamisella 2 vrk myöhemmin teimme monen tunnin retken erääseen viehättävään Unescon maailmanperintökohteeseen. Kolmas tapaaminen oli hänen luonaan, kun hän järjesti kaveriporukalleen "sadonkorjuutalkoot" ja kutsui minutkin mukaan. Neljännellä sitten meninkin ihan vaan hänen luokseen viikonlopun viettoon.

Vierailija
2/7 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kertoa ihan kaikista, ensitreffeistä myöhempiinkin. :) Retki maailmanperintökohteeseen kuulostaa tosi mukavalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hop

Vierailija
4/7 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkuu

Vierailija
5/7 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni tietää, etten perusta mistään ystävänpäivistä ja vastaavista. En ole myöskään kovin romanttinen ihminen. Hän oli silti päättänyt järjestää minulle pienen ystävänpäiväyllätyksen muutama vuosi sitten.

Kyseinen päivä osui arki-iltaan ja tuohon aikaan minulla on aina ihan hirveä paine. Keli oli aivan kamala, pakkasjakso oli kääntynyt loskaksi, ylitöistä päästyäni bussi oli ajanut ojaan ja jouduin odottamaan seuraavaa liki tunnin pysäkillä värjötellen. Päästyäni vihdoin kotiin, mies oli odottamassa minua siellä, vaikka hänen ei olisi pitänyt sinä iltana päästä luokseni. Emme asuneet tuolloin yhdessä, mutta miehellä oli avain asuntooni.

Hän oli kattanut pöydän, muotoillut tuikuista ison sydämmen kiemurtelemaan astioiden ja ruusukimpun välissä. Hän oli tuonut pullon valkoviiniä ja heti kun astuin ovesta sisään, hän alkoi valmistelemaan loppuun lempiruokaani, silakkapihvejä ja perunamuusia. Hän oli siivonnut asunnossani, laittanut saunan lämpimäksi ja nostanut jopa pyyhkeen odottamaan. 

Hän oli tehnyt kaikesta yltiöromanttista pienenä kuittina, mutta jestas, tuo oli juuri sitä mitä tarvitsin kaamean päivän päätteeksi.

Vierailija
6/7 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis nää oli aika ex tempore treffit mut olin kerran mäkkärin parkkiksella ja siihen tuli sellanen siilitukkanen, lihaksikas, tatskattu mies harrikalla. Pelkät liivit ja nahkahousut jalassa. Rintalihakset ja vatsalihakset näky liivien välistä. Kysy mitäs tyttö ja pyyti ajelemaan ja me mentiin. Ajettiin erään hiekkarannan luokse ja mentiin vähän sinne sivummalle. Mies kaivoi oluet ja makkarat nahkasesta motskarinlaukusta. Syötiin ja sen jälkeen ruvettiin naimaan. Selkä notkolla pidin puusta kiinni ja tämä mies pani mua takaapäin. Nähtiin vielä pari kertaa, mutta sen jälkeen tämä mies ei enää vastannut mun soittoihin tai tekstareihin.

Vierailija
7/7 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin tosi nuorina kaverin kanssa Espanjassa reissussa ja tapailtiin parina ilta kahta paikallista kundia. Juotiin vähän viiniä, ajeltiin autolla vuoristoon, pussailtiin. Ei mitään niin kovin erikoista mutta se jännitys ja upea fiilis kun elämä vaan tuntui niin ihanalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän