Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Haittaako sinua, jos muut miehet katsovat naisystävääsi/vaimoasi pitkään kadulla?

Vierailija
22.08.2019 |

Otsikko. Aiheuttaako mustasukkaisuutta vai enemmän ylpeyttä, että naistasi katsotaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet katsovat kaikkia naisia, joten ei häiritse. Tilanne normaali.

Se sitten tietysti häiritsee, jos jollain on niin paskat käytöstavat että tekee katsomisensa jotenkin tökerön julkeasti.

Vierailija
2/10 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni ei tykännyt, jos joku mies joskus erehtyi katsomaan minua pitkään :D Mutta lapsellinen ja mustasukkainen äijä oli muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikein hyvilläni kun katsovat. Sen kun katsovat, mun toi nainen kuitenkin on.

Vierailija
4/10 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse. Päin vastoin, joskus pyydän naisystävääni pukeutumaan paljastavasti kun mennään ulos, jotta saisi niitä himoitsevia katseita. Molemmat tykätään siitä.

Vierailija
5/10 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksäni ei tykännyt, jos joku mies joskus erehtyi katsomaan minua pitkään :D Mutta lapsellinen ja mustasukkainen äijä oli muutenkin.

ketju tais olla miehille.....

Vierailija
6/10 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miestä haittaa. Ei käydä enää edes kaupassa yhdessä, kun hänen mielestään "kaikki äijät kuolaa mun perääni ja ovat viemässä minut häneltä"... Asiahan ei pidä paikkaansa, mutta riita saadaan joka kerta tästä aikaiseksi. Tilanteen kiertämiseksi ei ole enää vuosiin liikuttu missään samaan aikaan.

Ja muuten menee mukavasti meillä.

Vierailija
7/10 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, antaa mollottaa vain, miksi haittaisi?

Vierailija
8/10 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielsi käyttämästä liian lyhyttä ja ihon myötäistä bile mekkoa. Oli siis vielä ihan asiallinen, ei tissi eikä perse heru, puoleen reiteen ja olkapäät peitetty..mutta ei kuulemma sovi varatulle naiselle??? No jätin pistämättä.

Vierailija
9/10 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivahan se on, jos muutkin pitävät vaimoani kauniina.

Vierailija
10/10 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole naista, mutta ei haittaisi jos muut miehet katsoisivat. Olisin ennemminkin hyvilläni siitä, että olen saanut upeamman naisen kuin toiset miehet.