Vaihdevuosiasiaa!
Kun koko ajan on kuuma! Ei mitään aaltoja vaan liian kuum aolo koko ajan.
Onko muilla ollut? Mikä auttoi? Auttoiko mikään? Kuinka pitkään sitä kesti? Loppuiko se koskaan?
Olen paraikaa etsimässä uutta asuntoa kun tätä nykyistä ei saa viilennettyä. Ei ole riittävästi ikkunoita, että saisi ilman vaihtumaan vaikka kuinka tuulettaisi.
Kommentit (5)
Minulla taitaa olla lämmin olo koko ajan. En ole kiinnittänyt tähän huomiota. Onneksi siis vain lämmin olo, eikä kuuma. Pidän paljon ikkunoita auki.
Vierailija kirjoitti:
Minulla taitaa olla lämmin olo koko ajan. En ole kiinnittänyt tähän huomiota. Onneksi siis vain lämmin olo, eikä kuuma. Pidän paljon ikkunoita auki.
Minäkin olin ennen semmonen villasukka vilukissa. Nykyisin täytyy olla paljain jaloin ja vähissä vaatteissa kun muuten tulee liian tukalaa. Onneksi ei ollut kuuma kesä. Odotan talvea ekaa kertaa innolla.
Mulla on nykyään aina kuuma. Täytän pian 46v. Minkä ikäisiä te muut olette?
Mulla loppui menkat vasta 56v., viime vuonna, ja heti iski päälle tukala kuumuus vaikka ennen palelin aina. Ensimmäiset 6-10kk oli ihan hirveät, en saanut kuumuudelta nukuttuakaan vaikka makkarissa viileätä. Nyt on alkanut helpottamaan tämän kesän aikana. Onneksi ei ole ollut helteitä.
Up!