Pakko purkaa tätä edes jonnekin
Tiedätkö sen tunteen kun ei aina jaksaisi olla vahva, pyörittää yksin kotia, miettiä remonttia yksin, hoitaa yksin lasten asiat, taistella töissä asemastaan ja oikeuksistaan. Kun olisi se kainalo odottamassa ja joku joka silittää päätä ja sanoo että kaikki järjestyy. Joku joka välillä olisi tehnyt ruuan valmiiksi tai vaihtanut lakanat.
Sitten törmäät ihmiseen joka menee ihon alle heti ensitapaamisella, jonka kainalossa nukut paremmin kuin pitkään aikaan. Joka saa perhoset mahanpohjaan ja ajankulu häviää. Joku jonka kanssa pystyt helposti kuvittelemaan myös tulevaisuuden.
Mutta hän ei ole valmis. Tai minä en ollut hänelle Se. En lähde kyselemäänkään .
Sattuu niin helvetisti kun sitä tuntee itsensä niin riittämättömäksi vaikka samaan aikaan tietää kuinka paljon pystyisi tarjoamaan.
Kun itse ei syty niistä ihmisistä jotka olisivat kiinnostuneita, en pysty tyytymään mihinkään ’ihan kivaan’. Tyhjä olo. Sanokaa edes etten ole ainoa 😔
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi on niin vaikea hyväksyä, että useimmat ihmiset eivät halua toisen lapsia niskoilleen.
Miksi edes vaivautua näkemään uudemman (ja useammankin) kerran jos lapset ovat todella kynnyskysymys.
Ap
Noh, esim. seksin takia.
No ei kyllä ollut syynä, silloin olisi varmaan halunnut tavata muualla kuin kahvilassa ym 🤔
Ap
Et ollut hänelle oikea. Sattuuhan se, mutta toisaalta ilman yrittämistä ei ainakaan saa mitään.
Vierailija kirjoitti:
N33 kirjoitti:
Voih, voimia -onhan toi ihan syvältä :/ Vähän samanlaisen tilanteen myös kokenut ja sen jälkeen jonkinlainen jarru päällä kun tulee vastaan uusi ihminen joka herättää vähänkään samanlaisia tuntemuksia..
Minulla tämä sama. Olen päättänyt, että jos joudun samankaltaisiin ongelmiin ja haasteisiin jonkun uuden kanssa, niin se on turn off. Miksi uskotella liikoja että siitä se vielä muuttuisi, samat mallit toistuvat. Miksi rypeä uudestaan niissä samoissa pas-koissa joissa eksän kaa jo taisteli ihan tarpeeksi ja yli voimavarojensa.
Tuliko edes mieleen, että jos samat ongelmakuviot nousevat esiin monessa suhteessa, niin kannattaisi sinne peiliinkin vilkaista?
Kyllä nainen ei vaan ikinä näe itsessään mitään vikaa, ei voi muuta sanoa. Taitaa se tupla-x -kromosomi aiheuttaa luonnollista narsisimia.
Noh, esim. seksin takia.