Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En yleensä leuhki, mutta on tämä kaupungin vuokra-asunnossa eläminen luksusta. Nyttenkin palvelusväki puhaltaa pihalla lehtiä ja myöhemmin käyvät tuomassa uudet kiuaskivet

Vierailija
22.08.2019 |

On tämä leppoisaa elämää. Ei tarvitse itse tehdä mitään. Ei edes käydä töissä. Sen kun elää vaan.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lehtiä tähän vuodenaikaan siellä muka puhalletaan?  

Vierailija
2/21 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hienoa, että osaat olla osaasi tyytyväinen etkä haikaile kuuta taivaalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan elämäntapatyötön-provoilija sama ihminen kuin Ikis? Jotenkin samanlainen epätoivo näistä provoista paistaa.

Vierailija
4/21 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa noita lehtiä jo olla mutta ei täällä puhallettavaksi asti ja tosiaan ap on oikeassa mullakin takka ja ilmalämpöpumppu ja sauna rivarissa, ihan jees näin entisenä  asuntovelkaisena kaiken menettäneenä. Kohta saan kerättyä voimani ja takas oravanpyörään että suurin yksinhuoltaja Kela saa taas minunkin veroja.

Vierailija
5/21 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilijalanjälki jää pieneksi, joten hyvä että et tee mitään. Varaudu tosin siihen, että loisijat pistetään metsätöihin tai ojankaivuuseen kun valtiontalous kiristyy tulevaisuudessa.

Vierailija
6/21 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mukavalta. Minulla se kello soi taas huomenna klo 8, en jaksa mennä kuin vasta klo 9 töihin, työni on onneksi mukavaa. Sitten viikonloppu. Mutta arvostan kyllä vapaa-aikaa.

Vierailija
7/21 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun voi nähdä oman työn jäljen! Se on elämässä tärkeää ja voimaannuttavaa. Käyn töissä ja ansaitsen omat rahani, voin valita missä asun ja miten paljon haluan puuhastella. Saan valita puuni tai puuttomuuden, saan valita juuri ne kasvit mistä eniten pidän ja saan työntää käteni multaan, voi miten elämäni on ihanaa!

(ja kun vanhenen, muutan taloni rahaksi ja valitsen itse hoitajani ja asuntoni)

Vierailija
8/21 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen! On tää kyllä luksusta :)

Vierailija
9/21 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin yläpeukuttamaan ja samalla kertomaan, että olen katkera ja kateellinen teille, jotka olette saaneet kaupungin asunnon. :/ Onnea ja menestystä silti!

- se yli 20 v. asuntoja hakenut -

Vierailija
10/21 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun kaupungin kämpässä ja käyn töissä. Kuulunkohan vähemmistöön?

Vierailija
11/21 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen! On tää kyllä luksusta :)

Niin, täällä toinen LOINEN ! #ontääkylläluksusta

Vierailija
12/21 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ne toi meille uuden jääkaapin ihan vaan pyytämällä. Kätevää! Omassa asunnossa olisi joutunut itse maksamaan senkin.

Enkä ole loinen. Käyn töissä, ja mies myös.

Vierailija
13/21 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä jos olet noin vähään tyytyväinen. 

Vierailija
14/21 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajaa en tunne. 

Mutta kävin viikonloppuna Hekan asunnossa PItäjänmäessä. Tilava kaksio, parveke josta näkymät suoraan Talin golf-kentälle. Siihen koivukujalle myös. Ei yhtäkään vastapäistä ikkunaa. 

Vuokra jotain 600/kk, jonka senkin tietty Kela maksaa.  Parhaimipia paikkoja Helsingissä, jos ei ihan merenrantoja oteta huomioon. 

Että kyllä kelpaa tällä elämäntapatyöttömällä :D

Harva yksinelävä työssä käyvä voi ostaa itselleen ainakin 200 000 maksavan lukaalin tältä paikalta tai jos voi, niin ainakin se pohjautuu kovaan työntekoon tai perintöihin. 

Vierailija
15/21 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sama juttu sillä erotuksella, että omistan tämän 74 m². Yhtiövastikkeeni on 362 € sisältäen lämmitystolpallisen autopaikan ja nettiyhteyden.

Vierailija
16/21 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sama juttu sillä erotuksella, että omistan tämän 74 m². Yhtiövastikkeeni on 362 € sisältäen lämmitystolpallisen autopaikan ja nettiyhteyden.

362€! Kallista on omistaminen.

Vierailija
17/21 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä et osaat arvostaa sitä mitä on. Itse nautin omasta pikku pihasta kodista, on ihanaa sisustaa ja häärätä ja päättää itse. Rakastan myös työtäni. Olin just hetken työttömänä, vaikka sain ansiosidonnaista se oli niin pieni ettei mitään voinut tehdä. Kaikki kiva pysähtyi. Jos siihen tyytyy niin ok. Työkkärillä kun elelee ei paljon muuta voikkaan kuin köllötellä. Suurin osa mahdollisuuksista karsiutuu pois.

Vierailija
18/21 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

362€! Kallista on omistaminen.

Yhtiövastike pitää sisällään mm sen et kiinteistöstä pidetään huolta. Ettei kodin arvo laske. Joka kodista joku maksaa sen. Eikä tuolla hinnalla saa isoista kaupungeista mitään kotia

Vierailija
19/21 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun yksityisellä kerrostalossa, kans elämäntapatyötön :) Ihanaa aamusta herätä rauhassa kahvikupponen kädessä, katsellen ikkunasta kun tämän taloyhtiön miehet hoitaa pihaa, alkaa aina unettaa kun katsoo sitä ruumiillista työn tekoa ja koneiden pärinää :)

Vierailija
20/21 |
23.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ne toi meille uuden jääkaapin ihan vaan pyytämällä. Kätevää! Omassa asunnossa olisi joutunut itse maksamaan senkin.

Enkä ole loinen. Käyn töissä, ja mies myös.

Sama juttu 😅 Soitin ja kysyin voinko vaihtaa omakustanteisesti toisen jääkaappipakastimen pelkäksi täyskorkeaksi jääkaapiksi niin sanoivat että heillä on yksi uusi sellainen varastossa ja tuovat sen minulle! Veivät vanhan pois ja pisti uuden toimintakuntoon. Eikä maksanut mitään!

Asutaan myös kaupungin vuokra-asunnoissa. Kiva paritalo rauhallisella alueella. Oma piha jolle saa tehdä oikeastaan mitä haluaa. Kaksi terassia löytyy. Tilava 4 makuuhuoneen asunto johon ollaan saatu lupa tehdä pintaremppaa eli tapetoitu ja maalattu ollaan. Muuten on ollut hyvät materiaalit kun suht uusi talo.

Käydään myös töissä ja ihan ok palkat. Ei saada asumistukea.

Ei vain ole varaa tämän tasoiseen omistus asuntoon. Eikä kyllä osattaisi mitään pintaremppaa suurempaa tehdäkään ja täällä hoituu kaikki. Jos jotain menee rikki niin soitto huoltomiehelle eikä maksa mitään.