Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suostuisitko loman ajaksi avoimeen suhteeseen?

Vierailija
22.08.2019 |

Avomies ehdotti tätä kun lähdetään kolmeksi viikoksi Kreikkaan. En ole ihan sinut ajatuksen kanssa mutta hän sanoi että se voisi piristää suhdetta. Totta on että vauvan jälkeen on ollut ainakin puoli vuotta kuiva kausi ja kun kaikki palaisi kotona ennalleen freesimpänä niin siinä on pointti. Mut pelkään etten voi nauttia lomasta jos jään tyystin vaivan kanssa kaksin eikä mies huomioi minua ollenkaan. Vauvan kanssa kun on itse oltava ja se VÄHÄN rajoittaa tapailua. Suostuisitteko itse?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisin, jos mies maksaa loman ajaksi lastenhoitajan. Mä en muuten ole koskaan tavannut miestä, jolle kävisi avoin suhde, siis naisenkin osalta avoin. Itselleen moni soisi erioikeuksia.

Vierailija
2/49 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe että tuosta seuraisi mitään positiivista. Eri asia jos asiasta on keskusteltu hyvissä ajoin ja molemmat ovat täysin avoimia asialle ja kotiasiat muutoin kunnossa, ei vaikuta nyt siltä. Ilmeisesti mies haluaa nyt vierasta ja äkkiä keksinyt tällaisen "avoimen suhteen" lähestyväksi lomaksi samalla kun tietää, että äiti on sidottuna lapseen ja voi itse mielestään vapaasti toteuttaa tätä uutta aatettaan. Ennakoin eroa vuoden sisään.

Vierailija
4/49 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei avoimeen suhteeseen voi rynnätä tuolla tavalla. Se vaatii todella paljon luottamusta ja siitä pitää keskustella perusteellisesti. Se vaatii suhteelta oikeastaan enemmän kuin tavallinen parisuhde.

Meillä on miehen kanssa diili että voi mennä jos siltä tuntuu. Nyt mitä olen tämän jälkeen pyörähtänyt yöelämässä, niin olen vain todennut että eihän siellä ole yhtään niin kiinnostavaa miestä kuin oma mieheni, eli mitä ihmettä minä tästä muka hyödyn? 😝 Perun tän.

Vierailija
5/49 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei muuten siellä Kreikassa saa kuin prostituoiduilta, joten keskustelkaa siitäkin onko ihmiskauppa suhteessanne ok.

Vierailija
6/49 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Omituinen mies sinulla.

Avoin suhde on sellainen, josta molemmat suhteen osapuolet päättävät. Eikä todellakaan tulisi mennä hetken mielijohteesta.

Seksiloma ulkomailla ja suojaseksiä viinihuppelissa vieraan kanssa...ööö?? Miksi ei kotimaa käy?

Ukko haluaa itse mennä bylsimään nuoria kreikkalaisia jumalattaria. Olisin todella loukkaantunut tuosta. Olisi entinen tuollaisen ehdotuksen jälkeen.

Vierailija
7/49 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
8/49 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla pelimerkeillä en lähtisi.

Meillä on miehen kanssa sovittu, että työmatkoilla ja erikseen reissatuilla ulkomaan matkoilla saa käydä vieraissa, kunhan ehkäisy on kunnossa eikä yhteystietoja vaihdeta. Tämä on aikanaan tarkkaan harkittu ja oikeasti molemmille sopiva juttu - jos kumpaa tahansa alkaa ahdistaa järjestely niin milloin vain asian voi ottaa puheeksi ja sitten siitä keskustellaan uudelleen.

Vierailija
9/49 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ap voit jäädä vauvan kanssa kotiin ja annat miehen mennä yksin seksilomalle Kreikkaan.

Vierailija
10/49 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä ap voit jäädä vauvan kanssa kotiin ja annat miehen mennä yksin seksilomalle Kreikkaan.

Tää on ihan käypä vaihtoehto: kun mies palaa, hän jää hoitamaan vauvaa ja ap lähtee vuorostaan yksin seksilomalle Kreikkaan.

Vierailija
11/49 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suostuisin, jos mies maksaa loman ajaksi lastenhoitajan. Mä en muuten ole koskaan tavannut miestä, jolle kävisi avoin suhde, siis naisenkin osalta avoin. Itselleen moni soisi erioikeuksia.

No näin juuri. Me joskus ukon kanssa sovittiin avoimesta suhteesta. Ukolla oli joku jo kiikarissa ja se oli mullekin ok. Sitten lähdin minäkin "metsälle" ja löysinkin pian seuraa. Siitä alkoi vuosia kestänyt riitely ja kiukuttelu, syyttely ja stalkkaaminen. Eli avoin suhde oli ok vain miehelle, ei se tarkoittanut että se olis minulle ollut avoin.

Vierailija
12/49 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan miehelle saada seksiä kreikkalaisilta vielä suht uskonnollisilta naisilta 😂. Mutta sen sijaan ap, oletettavasti vaaleana suomineitona, saa tunnin tinderkäytöllä vaikka viidet treffit per päivä. Ehkä pieni reality check olisi miehelle ihan paikallaan että menekki ei ehkä olekaan hänelle ihan niin kovaa kuin luuli, mutta vaimo ollaan viemässä käsistä 😆.

Vierailija
13/49 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi ei muuten siellä Kreikassa saa kuin prostituoiduilta, joten keskustelkaa siitäkin onko ihmiskauppa suhteessanne ok.

No paikalliselta ei, mutta joltain lomalaiselta voi kyllä hyvällä tuurilla herua.

Mutta jos oletettaisiin, että lapsella on hoitaja, niin näkeekö mies ihan oikeasti ok-tilanteena sen, että köyrit vaikka paikallisen jorgoksen kanssa, jos siltä tuntuu? Onko mies todella miettinyt tämän loppuun asti?

Näkisin, että tuo avoin suhde sopii sellaisille, jotka tunnistavat omia tunteitaan ja pystyvät sitten myös puhumaan siitä, mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei. Omat tunteet voivat yllättää.

Vierailija
14/49 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo miesten konservatiivisemmasta asenteesta pettämisen suhteen.

Vierailija
15/49 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo kaksinaismotalismista, jos oma pettäminen on kuitenkin ok.

Vierailija
16/49 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T=r. Korjaus koska AV.

Vierailija
17/49 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihan käypä vaihtoehto: kun mies palaa, hän jää hoitamaan vauvaa ja ap lähtee vuorostaan yksin seksilomalle Kreikkaan.

Ap:n kannattaa varmuuden vuoksi pyytää ensimmäinen vuoro itselle.

Itsellä mies lähtisi kyllä ulkoruokintaan tuossa kohtaa.

Vierailija
18/49 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea vaan miehelle saada seksiä kreikkalaisilta vielä suht uskonnollisilta naisilta 😂. Mutta sen sijaan ap, oletettavasti vaaleana suomineitona, saa tunnin tinderkäytöllä vaikka viidet treffit per päivä. Ehkä pieni reality check olisi miehelle ihan paikallaan että menekki ei ehkä olekaan hänelle ihan niin kovaa kuin luuli, mutta vaimo ollaan viemässä käsistä 😆.

Jospa mieskin on miesten perään?

Vierailija
19/49 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja omistushalusta.

Vierailija
20/49 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noilla pelimerkeillä en lähtisi.

Meillä on miehen kanssa sovittu, että työmatkoilla ja erikseen reissatuilla ulkomaan matkoilla saa käydä vieraissa, kunhan ehkäisy on kunnossa eikä yhteystietoja vaihdeta. Tämä on aikanaan tarkkaan harkittu ja oikeasti molemmille sopiva juttu - jos kumpaa tahansa alkaa ahdistaa järjestely niin milloin vain asian voi ottaa puheeksi ja sitten siitä keskustellaan uudelleen.

Tää oikeasti toimii ja on ihan eri into taas kotona!