Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä töissä voi helposti ottaa välillä vapaata, esim. pitää pitkiä viikonloppuja?

Vierailija
22.08.2019 |

Kertokaa:)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksotyössä voi aika hyvin vuoroja vaihtamalla tai toiveita esittämällä saada 3-5 päivän vapaita. Jaksotyötä tekee ainakin hoitoalan ihmiset.

Vierailija
2/26 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan alalla, järjestelemällä vapaat. Tai jos ei ole 37,5 tunnin sopparia (mitä useimmilla ei ole), voi sopia vapaat, toki palkattomat, kunhan ne sopimustunnit täyttyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtiolla, mutta ei tietysti sielläkään kaikissa tehtävissä. Jos olet toimistorotta asiantuntijaorganisaatiossa niin aika helposti järjestyy pitkät viikonloput.

Vierailija
4/26 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäinen asiantuntijatyö, jossa on liukuva työaika.

Vierailija
5/26 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen toimistotyössä. Toimisto ei ole auki asiakkaille perjantaisin, joten voin hyvin pitää perjantain vapaana jos ylityötunteja on kertynyt tarpeeksi.

Vierailija
6/26 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sairaanhoitajana voin. Teen yövuoroja sekä pitkiä päiviä, niillä saa pelattua vapaita. Tosin työputket voivat olla myös karmivia jos repäisee pitkät vapaat.

Vierailija
7/26 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnalla virastotyössä onnistuu helposti. Talviaikaan on monesti aika hiljaista, niin riittää kun somettaa sen tunnin päivässä pidempään, niin äkkiä kertyy saldovapaita, joita voi pitää silloin kun haluaa. Myös palkka on sen verran hyvä, että voi ottaa välillä palkattomia vapaita, eikä se oikeastaan tunnu rahallisesti missään.

Vierailija
8/26 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotyö sosiaaliala.

Vierailija
9/26 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3vuorotyössä. Pääsin edellisestä työvuorosta tiistaina aamulla ja seuraavaksi töihin lauantaina klo 21.

Sairaalassa olen töissä.

Vierailija
10/26 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asiantuntijatyössä, ja voin olla missä huvittaa vaikka viikon putkeen. Pääasia, että hommat tulee hoidettua hyvin. 

Johdan itseäni, työaikojani ja tulostani. Tämä sopii itselleni, koska olen aika pragmaattinen työssäni. 

Kaikkien luonteelle tälläinen ei tietenkään sovi.

Vierailija
11/26 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnalla virastotyössä onnistuu helposti. Talviaikaan on monesti aika hiljaista, niin riittää kun somettaa sen tunnin päivässä pidempään, niin äkkiä kertyy saldovapaita, joita voi pitää silloin kun haluaa. Myös palkka on sen verran hyvä, että voi ottaa välillä palkattomia vapaita, eikä se oikeastaan tunnu rahallisesti missään.

no voi hel ve tti, kunnon lusmu!!

Vierailija
12/26 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei onnistu meillä, sillä liukuvasta työajasta huolimatta töissä pitää käydä joka päiva ja liukumisen voi aloittaa vasta 14.30.

Vierailija
13/26 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön tai maksullinen nainen

Vierailija
14/26 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä nykyään ei? No peruskoulun opena tuskin voi mutta muuten...

Vierailija
15/26 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt tässä mietin lähipiiriä, niin meillä on juristi, ohjelmistosuunnittelija, kokki, raksamies, lääkäri ja vain päivätyötä tekevä sairaanhoitaja jotka kaikki saavat melko vaivattomasti pitkiä viikonloppuna. Toki kaikilla ei ole säännöllinen työaika alkujaankaan.

Vierailija
16/26 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen asiantuntijan hommia ihan itsenäisesti, omalla toiminimellä. Työni ei katso aikaa eikä paikkaa. En enää edes kaipaa perinteiseen ma-pe 9-17 työhön, olen paljon tehokkaampi näin. Tämä sopii minulle.

Vierailija
17/26 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei onnistu meillä, sillä liukuvasta työajasta huolimatta töissä pitää käydä joka päiva ja liukumisen voi aloittaa vasta 14.30.

Meillä on periaatteessa sama, mutta kun niitä tunteja sitten itse kunkin kellokortille kertyy niin niitä voi ottaa myös kokonaisina päivinä pois esimiehen kanssa sopien.

Vierailija
18/26 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kunta säästää palkoissa, joten suosittelee kaikille palkatonta vapaata, vaikka töitä olisi hirveästi. Eli lomaa saa, vaikka työt kertyy.

Vierailija
19/26 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnalla virastotyössä onnistuu helposti. Talviaikaan on monesti aika hiljaista, niin riittää kun somettaa sen tunnin päivässä pidempään, niin äkkiä kertyy saldovapaita, joita voi pitää silloin kun haluaa.

Onnistui näemmä yksityiselläkin. Entinen kollega tuli töihin 30min ennen töiden alkua juomaan kahvia ja lukemaan lehdet ja lähti 30min ennen töiden päättymistä (usein viimeinen tunti kiireisintä aikaa). Poikkeuksena perjantait, jolloin lähti jo 60min ennen toimiston sulkeutumista kun mökki kutsui.  Jollain ihmeellä sitä saldoa oli kuitenkin kertynyt aina useamman päivän verran, joita sitten piteli pois säännöllisesti...   Joillain on pokkaa ja pomot ei puuttuneet mitenkään.

Vierailija
20/26 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnalla virastotyössä onnistuu helposti. Talviaikaan on monesti aika hiljaista, niin riittää kun somettaa sen tunnin päivässä pidempään, niin äkkiä kertyy saldovapaita, joita voi pitää silloin kun haluaa.

Onnistui näemmä yksityiselläkin. Entinen kollega tuli töihin 30min ennen töiden alkua juomaan kahvia ja lukemaan lehdet ja lähti 30min ennen töiden päättymistä (usein viimeinen tunti kiireisintä aikaa). Poikkeuksena perjantait, jolloin lähti jo 60min ennen toimiston sulkeutumista kun mökki kutsui.  Jollain ihmeellä sitä saldoa oli kuitenkin kertynyt aina useamman päivän verran, joita sitten piteli pois säännöllisesti...   Joillain on pokkaa ja pomot ei puuttuneet mitenkään.

Meillä tuli yksityisellä pitkään rouvat miestensä kyydissä hyvissä ajoin ennen seitsemää. Asiakasalvelu aukesi kasilta, mutta kuulemma niin hyvin ennätti tehdä paperitöitä, joita ohje oli tehdä asiakkaan aikana. Kivasti kertyi saldoa pitää vapaapäiviä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi