Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt tajuan miksi miehet ovat niin epäkohteliaita ja epäystävällisiä

Vierailija
22.08.2019 |

Miehet ovat ystävällisiä vain niille naisille ketä voisivat kuvitella panevansa ja vain niille miehille ketä pelkäävät.

Kyllä olisi arki niin paljon mukavampaa kun normaalitilanteissa voitaisiin olla ystävällisiä toisillemme. Naurattaa ihan normitilanteet kun mies on kivikasvoinen zombie ettei vaan keski-ikäinen nainen innostu jos käyttäytyisi ihan normaalisti, normiystävällisesti.

Sen vuoksi miehet varmaan tulkitsevat naisia niin väärin kun erehtyvät luulemaan tavallista ystävällisyyttä joksikin aivan muuksi..

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelijamiehet olivat minulle ystävällisiä siihen asti, kunnes rupsahdin. Sitä ennen olin kaunis. Rupsahduksen jälkeen olen saanut hyvin tylyä ja hymytöntä palvelua.

Vierailija
22/23 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakaspalvelijamiehet olivat minulle ystävällisiä siihen asti, kunnes rupsahdin. Sitä ennen olin kaunis. Rupsahduksen jälkeen olen saanut hyvin tylyä ja hymytöntä palvelua.

Ei edelleenkään mitään tekemistä sukupuolen kanssa.

Kauniit/komeat hyvin pukeutuneet miehet ja naiset saavat hyvää kohtelua. Muut saavat neutraalia tai ynseää kohtelua ja palvelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä pitää olla epäystävällinen ettei joku omahyväinen vainoharhainen nirppanokka luulisi että sitä taas kerran ollaan pokaamaassa. Sitten se olisi taas valittamassa kaikille kun sen elämä on vaikeata ja miehet niin kauheita kun joka paikassa sitä yrittävät.

Ehkä naisten kannattaisi vähän katsoa peiliin. Meinaan harvoin (joskus ulkomailla vaan) saan ystävällistä käytöstä naisilta.

T mies