Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt tajuan miksi miehet ovat niin epäkohteliaita ja epäystävällisiä

Vierailija
22.08.2019 |

Miehet ovat ystävällisiä vain niille naisille ketä voisivat kuvitella panevansa ja vain niille miehille ketä pelkäävät.

Kyllä olisi arki niin paljon mukavampaa kun normaalitilanteissa voitaisiin olla ystävällisiä toisillemme. Naurattaa ihan normitilanteet kun mies on kivikasvoinen zombie ettei vaan keski-ikäinen nainen innostu jos käyttäytyisi ihan normaalisti, normiystävällisesti.

Sen vuoksi miehet varmaan tulkitsevat naisia niin väärin kun erehtyvät luulemaan tavallista ystävällisyyttä joksikin aivan muuksi..

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kyllä se ns. resting bitch face on useimmilla miehillä. 

Vierailija
2/23 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Olen keski-ikäinen, eli 45 vuotias nainen ja tuskinpa minua kovin moni mies haluaisi panna, mutta silti he ovat ystävällisiä minulle. He ovat ystävällisiä minulle koska olen ystävällinen heille ja kaikille muillekin ihmisille. Ystävällisyyteen vastaan usein ystävällisyydellä ja se mitä mies naisesta ajattelee, on hänen oma asiansa ihan siinä missä minunkin ajattelut muista ihmisistä ovat.

Ole sinä siis ystävällinen, aito ja nauravainen ihmisille, ihan kaikille, mutta lopeta typerä turhannauraminen muille ihmisille. Yrität tulkita liikaa ja se ei sovi sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Olen keski-ikäinen, eli 45 vuotias nainen ja tuskinpa minua kovin moni mies haluaisi panna, mutta silti he ovat ystävällisiä minulle. He ovat ystävällisiä minulle koska olen ystävällinen heille ja kaikille muillekin ihmisille. Ystävällisyyteen vastaan usein ystävällisyydellä ja se mitä mies naisesta ajattelee, on hänen oma asiansa ihan siinä missä minunkin ajattelut muista ihmisistä ovat.

Ole sinä siis ystävällinen, aito ja nauravainen ihmisille, ihan kaikille, mutta lopeta typerä turhannauraminen muille ihmisille. Yrität tulkita liikaa ja se ei sovi sinulle.

Ei ikävä kyllä mene noin, että ystävälliselle ollaan automaattisesti ystävällisiä.

Asiassa on monta muuttujaa matkassa, joten jos sinulle ollaan takaisin ystävällisiä, ole kiitollinen siitä, mutta älä yleistä.

Vierailija
4/23 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet ärsyyntyvät tai vihastuvat siitä jos nainen yrittää olla heille ystävällinen. Sehän on vähän tietynlaista vallan ottamista, että nainen siinä mukamas määrittelee miten tilanne menee. Sehän ei heikkohermoiselle miehelle sovi vaan hänen täytyy olla se joka päättää tilanteen tahdin ja sävyn.

Vierailija
5/23 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä elämään katkeroituneiden mummojen tai wt-naisten juttuja.

Kaikki miehet jotka tunnen ovat ystävällisiä vauvasta vaariin sukupuoleen katsomatta ihmisille, ellet itse anna syytä kettuilla.

Jos on miehenä "paska jätkä", se on sosiaalinen itsemurha. En tunne yhtäkään miestä joka on epäkohtelias valtaosalle tapaamistaan ihmisistä.

Vierailija
6/23 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oho, minä en mene kaikkien kanssa sänkyyn, mutta jostain syystä minulle ollaan ystävällisiä melkein aina. En kyllä pidä tilastoa sukupuolesta, kun se ei ole lainkaan olennaista.

N 54

Vierailija
7/23 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet jotka tunnen ovat ystävällisiä vauvasta vaariin sukupuoleen katsomatta ihmisille, ellet itse anna syytä kettuilla.

Jos on miehenä "paska jätkä", se on sosiaalinen itsemurha. En tunne yhtäkään miestä joka on epäkohtelias valtaosalle tapaamistaan ihmisistä.

Kyllähän näitä vihaisia miehiä on vaikka kuinka paljon, erityisesti työelämässä jokainen tapaa. Voisiko olla, että itse olet aika tunteeton ja tottunut epäkohteliaaseen puhetyyliin niin se ei särähdä korvaan.

Vierailija
8/23 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän näitä vihaisia miehiä on vaikka kuinka paljon, erityisesti työelämässä jokainen tapaa. Voisiko olla, että itse olet aika tunteeton ja tottunut epäkohteliaaseen puhetyyliin niin se ei särähdä korvaan.

Vittumaisia miehiä ja naisia on kaikkialla. Ei mitään tekemistä sukupuolen kanssa.

Vierailija
9/23 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa, miten olet tuon tutkimuksen tehnyt, ap. Kysyitkö jokaiselta vastaantulevalta mieheltä, haluaisiko hän panna sinua? Miten iso otos, oliko Vantaalla vai Kouvolassa?

Vierailija
10/23 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa on taas tehty gradua.

Vierailija
11/23 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veljet ja isä kohtelee mua ystävällisesti, samoin työkaverit ja esimiehet. Haluaako ne kaikki siis pa**a mua?! WTF ap?!

n45

Vierailija
12/23 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli tietenkin kyse tuntemattomista miehistä julkisilla paikoilla ja käytöksestään noin yleisesti ottaen.

Vierailija
13/23 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ikävä kyllä mene noin, että ystävälliselle ollaan automaattisesti ystävällisiä.

Asiassa on monta muuttujaa matkassa, joten jos sinulle ollaan takaisin ystävällisiä, ole kiitollinen siitä, mutta älä yleistä.

Kenellä tahansa voi olla huono päivä eikä kannata ottaa itseensä vaikka esim. joku ei sanoisikaan päivää takaisin.

Vierailija
14/23 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, itse olen reilusti lihava ja olen kokenut kyllä miesten olevan ihan normaalilla tavalla ystävällisiä minua kohtaan.

Kannattaa mennä enemmän ulos ja lukea vähemmän vauvapalstaa, jos ei omaa yhtään kriittisyyttä nettikirjoittelua kohtaan. Täällä meuhkaa ne kaikista säälittävimmät tapaukset, jotka hekin varmasti käyttäytyvät oikeassa elämässä paljon paremmin kuin antavat täällä ymmärtää.

Vierailija
15/23 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli tietenkin kyse tuntemattomista miehistä julkisilla paikoilla ja käytöksestään noin yleisesti ottaen.

No ihan ystävällisiä nekin on :D

n45

Vierailija
16/23 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin miettiny, että mitä toi Tommi Läntinen oikeen on syöny, kun on niin cool edelleen.

Vierailija
17/23 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap:n sanomassa on perää. Minulla on kokemuksia, että nuorempi mies jotenkin kavahtaa/pelästyy, kun sanon jotain, samalla katson päin ja hymyilen. En todellakaan ole iskemässä heitä, vaan kyse on jostain tilanteeseen liittyvästä. Kerran sattui, että tarvin taksin ja samalla tolpalla odotteli nuorempi mies, joka oli menossa täsmälleen samaan paikkaan. Sanoin hänelle, että voimme jakaa taksin. Mies suostui, mutta matkan aikana oli hymytön, ei puhunut sanaakaan ja pyrki istumaan niin kauas minusta kuin mahdollista. Se oli tavallaan hupaisaa, tavallaan loukkaavaa.

Kysymys kuuluukin: ovatko (nämä) miehet(?) kovin tunnevammaisia vai kehittymättömiä sosiaalisilta taidoiltaan?

Olen kyllä huomannut samaa myös nuorissa naisissa: jos tuntematon keski-ikäinen nainen sanoo jotain, katsovat vain happamasti. Eikä tässäkään kyse ole mistään "ojentamisesta", vaan sanon jotain ihan neutraalia.

N54

Vierailija
18/23 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet unohtaa sen, että joillekin

keski-ikäisille naisille tulee resting bitch face iän vaikutuksesta, kun suupielet ja kulmat laskeutuu.

Siinä ei paljon hymyily ja ystävällisyys auta. "Kyllä ne keski-ikäiset naiset on aina niin myrtsejä..."

Vierailija
19/23 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ap:n sanomassa on perää. Minulla on kokemuksia, että nuorempi mies jotenkin kavahtaa/pelästyy, kun sanon jotain, samalla katson päin ja hymyilen. En todellakaan ole iskemässä heitä, vaan kyse on jostain tilanteeseen liittyvästä. Kerran sattui, että tarvin taksin ja samalla tolpalla odotteli nuorempi mies, joka oli menossa täsmälleen samaan paikkaan. Sanoin hänelle, että voimme jakaa taksin. Mies suostui, mutta matkan aikana oli hymytön, ei puhunut sanaakaan ja pyrki istumaan niin kauas minusta kuin mahdollista. Se oli tavallaan hupaisaa, tavallaan loukkaavaa.

Kysymys kuuluukin: ovatko (nämä) miehet(?) kovin tunnevammaisia vai kehittymättömiä sosiaalisilta taidoiltaan?

Olen kyllä huomannut samaa myös nuorissa naisissa: jos tuntematon keski-ikäinen nainen sanoo jotain, katsovat vain happamasti. Eikä tässäkään kyse ole mistään "ojentamisesta", vaan sanon jotain ihan neutraalia.

N54

Jos sua kaikki kavahtaa ja katselee happamasti niin se ongelma on sinussa eikä niissä miehissä tai naisissa. Esim. haiset tai olet epähygieninen.

Vierailija
20/23 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta muuten.