Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ne miehet homoja jotka ostavat itse vaatteensa?

Vierailija
24.07.2008 |

Mietin vaan kun mies käskee aina mun ostaa hälle vaatteita ja kun jotakin ostan niin yleensä ne on väärän värisiä tmv...

(joskus vitsillä sanoin sille että vai homomiehet ostaa vaatteensa itse:)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupojat tarvitsevat vielä apua vaateostoksiinsa.

Vierailija
2/7 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joille vaimo ostaa vaatteet kuten äiti pienelle lapselle?

Voi herraisä sentään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos käyvät vaateostoksilla H&M:ssä, Dressmannissa yms. Muutenkin noissa paikoissa käy miehet jotka käyttävät ties mitä kauneudenhoitotuotteita kuin naiset konsanaan. Sen sijaan jos mies ostaa vaatteensa esim. Citymarketista ei hän ole homo.

Vierailija
4/7 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun lukioaikainen poikakaveri oli sellainen. Mentiin kenkäkauppaan pojan ja hänen äitinsä kanssa. Jätkä seisoo kädet ristissä keskellä kauppaa ja minä ja äitinsä kiikutetaan sille kenkiä sovitettavaksi. En tajunnut silloin, enkä tajua edelleenkään, että miten muka voi kokea miehisyydelleen uhkaavaksi sen, että itse etsii hyllystä kengät, joista pitää???? Tuossa kenkäasiassa ilmentynyt asenne olikin yksi syy siihen, miksi siitä tuli entinen poikakaveri. Enhän minä helvetti soikoon ala toiselle aikuiselle ihmiselle äitiksi ja piiaksi.

Vierailija
5/7 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuo niitä samoja, jotka eivät osaa myöskään käyttää pesukonetta tai silitysrautaa?

Vierailija
6/7 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai citymarketista miehen pitää vaatteensa ostaa ollakseen mies...Niin no, oikein perus suomalainen juntti kyllä sitten onkin.

Onneksi mun mies ei osta vaatteitaan henkkamaukasta EIKÄ citymarketista. Stockan miestenosasto on aika hyvä, kuten myös pienet miestenvaateliikkeet keskustassa. Samoin harrastuksiin suuntautuneet kaupat kuten surffivaatteita myyvät lafkat. Myös nuorten aikuisten merkeiltä kuten pepe jeansilta löytyy rennon miehekkäitä vaatteita vapaa-aikaan...Ja ihan osaa mieheni itse kävellä näihin kauppoihin ja katsoa, mikä kiinnostaa ja näyttää hyvältä!

Vierailija
7/7 |
24.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta taas tuntuu että perusjuntit ostaa vatteensa citymarketista.

Sellaset kaljamahat, lihavat.

Saattaa olla vähän rispaantuneet vaatteet, yli-isot shortsit jalassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi