Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työ vie kaikki voimat

Vierailija
21.08.2019 |

Työpäivän jälkeen ei ole energiaa enää nähdä kavereita, harrastuksiin, liikuntaan, seksiin jne. Olen reilu kolmekymppinen mies, eikä meillä ole edes lapsia, ja silti tuntuu ettei voimavarat riitä mihinkään. Miten te muut jaksatte tämän kaiken? Olen yrittänyt kiinnittää huomiota myös terveellisesti syömiseen ja riittävään unensaantiin yöllä, mutta silti jokaisen päivän jälkeen olen rättiväsynyt ja voisin vaan nukkua koko ajan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teet työksesi? Onko verensokerit normaalit? Rautavarastot kunnossa? Kävisin lääkärissä jos ei ala helpottaa. 

Vierailija
2/6 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön vähän ja pakotan itseni ulos, olipa ilma millainen hyväänsä. Raitis ulkoilma piristää useaksi tunniksi, kunhan on nukkunut yöllä tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs työssä viihtyminen?

Mulla on sama tilanne, mutta tiedostan että väsymykseni johtuu työpaikan huonosta ilmapiiristä ja vielä huonommasta johtamisesta.

Kummasti kun pomo ja tietyt kollegat ovat poissa, jaksan työpäivän jälkeen tehdäkin asioita, ja nukun 11 tunnin sijaan 8.

Vierailija
4/6 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adrenaalit alhaalla ehkä?

Vierailija
5/6 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan myös työpaikan huonoa ilmapiiriä?  Tai johtamista?

Vierailija
6/6 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele "huomion kiinnittäminen terveellisesti syömiseen". Melko varmasti tässä mättää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi