Onko täällä red pill miehiä? Ilmoittautukaa!
Onko vaiko ei? Itsehän olen havahtunut vähän aikaa sitten totuuteen naisten suhteen.
M24
Kommentit (14)
minäkin olen valinnut punaisen pillerin koska koulun pihalla kerrotiin siitä! t. Nuutti 12w
Naisten lista miehille (eli 6'2 feet tall, 6 figure income, 6 pack, 600 horsepower car) on mahdollista käytännössä vain 5% koko miespopulaatiosta. Nämä naisten vaatimukset ovat asioita, joiden kanssa olet käytännössä syntynyt, etkä voi muuttaa niitä (pituus).
Miehillä on vaikeaa.
Olen red pillinä syntynyt nainen. Muut naiset vihaavat minua. Tai eivät enää, koska olen oppinut käsittelemään heitä.
Otin punaisen karpalo- ja C-vitamiinipillerin aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä miehiä?
M42
Ei niitä Matrix-fantasioissaan rinkirunkkaavia ressukoita voi miehiksi kutsua.
Vierailija kirjoitti:
Naisten lista miehille (eli 6'2 feet tall, 6 figure income, 6 pack, 600 horsepower car) on mahdollista käytännössä vain 5% koko miespopulaatiosta. Nämä naisten vaatimukset ovat asioita, joiden kanssa olet käytännössä syntynyt, etkä voi muuttaa niitä (pituus).
Miehillä on vaikeaa.
Voi sua pientä reppanaa, mitä sontaa oot nielaissut :D Sanasta sanaan toistelet jotain, mitä joku amerikkalainen on keksinyt kirjoittaa. Tiedätkö sä, mikä tämä meidän maa on nimeltään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä miehiä?
M42
Ei niitä Matrix-fantasioissaan rinkirunkkaavia ressukoita voi miehiksi kutsua.
Ai, jotain leffaintoilijoita jotka aktivoituvat nyt kun uusi Matrix-leffa on luvassa?
Ei se kova fanitus vielä tee ketään rinkirunkkaavaksi ressukaksi.
Nielaisin punaisen pillerin avioeron yhteydessä kun ex-vaimoni päätti hajottaa perheemme ilman mitään järkevää syytä. Sitä ennen hän oli ollut kotona "hoitamassa lapsia" useita vuosia eikä suostunut lähtemään töihin vaikka pyysin useasti. Imi minut rahallisesti ja henkisesti tyhjiin ja nakkasi sitten omasta näkökulmastaan hyödyttömänä pois.
Vierailija kirjoitti:
Nielaisin punaisen pillerin avioeron yhteydessä kun ex-vaimoni päätti hajottaa perheemme ilman mitään järkevää syytä. Sitä ennen hän oli ollut kotona "hoitamassa lapsia" useita vuosia eikä suostunut lähtemään töihin vaikka pyysin useasti. Imi minut rahallisesti ja henkisesti tyhjiin ja nakkasi sitten omasta näkökulmastaan hyödyttömänä pois.
Näyttikö se tältä?
MGTOW; How Marriage Life With An Asian Woman Looks Like
Mielestäni on kuvaavaa, että mies sanoi videolla ettet ollut tällainen ennen naimisiinmenoa. Eli nainen muuttuu tuollaiseksi, kun naimisiin on menty. Ei tarvitse enää tehdä mitään pitääkseen miehen, hän on jo lukittu ja hän on saanut juridisen sopimuksen sinun omaisuudestakin.
Tuo video miesten kannattaa katsoa. Ette mene enää koskaan naimisiin. Ettekä enää edes kuvittele, että joku thainainen olisi parempi.
“A man that chases women will run out of money. But a man that chases money will never run out of women”
Tietääkös punapilleripojat, mitä on "hippo" suomeksi?
on juu