Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onneksi Niinistöstä tuli Presidentti niin ei tarvitse hävetä

Vierailija
21.08.2019 |

Koko kansa seisoo Presidenttimme takana. Koko kansan Presidentti.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura huhtasaari olisi hyvä presidentti!

Vierailija
2/19 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen ihmispoloinen, jonka "tarvii hävetä" häpeää joka tapauksessa aina, ihan kaikkia ja kaikkea. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Niinistön mielipiteistä ja politiikasta voi olla montaa mieltä, mutta osaa se sentään pukeutua ja käyttäytyä niin ettei todellakaan tarvitse hävetä.

Vierailija
4/19 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väyrynen on oikeasti Suomen Presidentti, mutta vilpillisissä vaaleissa Paavo pelattiin törkeällä mediapelillä ulos.

Aijai, kun nyt olisi Paavo ja Vuokko Putinia isännöimässä, saataisiin Karjala takaisin ja korvaukset päälle.

Vierailija
5/19 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, Niinistön mielipiteistä ja politiikasta voi olla montaa mieltä, mutta osaa se sentään pukeutua ja käyttäytyä niin ettei todellakaan tarvitse hävetä.

Mikä tai kuka olisi se hävettävä vaihtoehto sitten? Pekka Haavisto homoseksuaalisuutensa vuoksi? Häpeä on häpeäjien vika. Suomessa on ollut presidenteissä tolkun miehiä ja nainen. Minä häpeäisin yhdysvaltalaisena nykyistä presidenttiään. Siinä on ihminen, joka hävettää minuakin, vaikka olen suomalainen!

Vierailija
6/19 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavisto on hyvä presidentti Niinistön jälkeen, ei tarvitse hävetä silloinkaan.

Vierailija
7/19 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä pressa kyllä. Vaikka puoliso ei nyt kovin edustava olekaan. Toisaalta ei ollut Arajärvikään, joten siinä ei suurta muutosta tullut.

Vierailija
8/19 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä pressa kyllä. Vaikka puoliso ei nyt kovin edustava olekaan. Toisaalta ei ollut Arajärvikään, joten siinä ei suurta muutosta tullut.

Pena teki juuri kuten Suomen Ensimmäisen Rouvan kuuluu, eli oli hiljaa ja näytti hyvältä puolisonsa rinnalla.

Vierailija
9/19 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tai kuka olisi se hävettävä vaihtoehto sitten? Pekka Haavisto homoseksuaalisuutensa vuoksi? Häpeä on häpeäjien vika. Suomessa on ollut presidenteissä tolkun miehiä ja nainen. Minä häpeäisin yhdysvaltalaisena nykyistä presidenttiään. Siinä on ihminen, joka hävettää minuakin, vaikka olen suomalainen!

Sinun pitää hävetä kun et tiedä mitä tarkoittaa sana befolkningsutbyte

Vierailija
10/19 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä häpeän ihmisiä, jotka salea äänestivät.

Suomessakin on kummallinen herraspapparaisten palvontakulttuuri, joka on täysin sokea herrakerholaisten sikailuille.

Mitä paremmin henkilö puhuu politiikkaa, eli kaytännössä ei sano mitään, myönnä mitään, mitä enemmän aliarvioi kansalaisia jne. Sitä kunnioitetumpi, älykkäämpi ja parempi puhuja ja ihminen, olivat teot mitä tahansa.

Saulissa tiivistyy kaikki se mikä politiikassa on edelleen pielessä.

Vierailija
11/19 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois niin hieno kun Laura olis pressa. Olisi kiva kuunnella sitä ulinaaa ylellä.

Vierailija
12/19 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "koko kansan presidentti" oli Halosen kampanjassa teemana. Niinistö on koko maailman presidentti. 

Vierailija
13/19 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tulis pikku puuttin.

Vierailija
14/19 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoinen ihmispoloinen, jonka "tarvii hävetä" häpeää joka tapauksessa aina, ihan kaikkia ja kaikkea. 

Itseään lähinnä. Voi ressu ap 😭

Vierailija
15/19 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulispa kaksoset,toisesta tulis Suomen presitentti ja heikompi älysemmästä Venäjän presitentti.

Vierailija
16/19 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haavisto jos ois pressana hän antais pyllyä Puutinille. Varmaan telakoitusivat useita kertoja. Ei hävettäis yhtään ennemmin röyhisteltäis rintaa et on meillä hyvä pressa.

Oikiast yks toimittaja epäili puuttinin olevan piilo homppeli.En muista kuka se toimittaja oli.

Vierailija
17/19 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haavisto jos ois pressana hän antais pyllyä Puutinille. Varmaan telakoitusivat useita kertoja. Ei hävettäis yhtään ennemmin röyhisteltäis rintaa et on meillä hyvä pressa.

Oikiast yks toimittaja epäili puuttinin olevan piilo homppeli.En muista kuka se toimittaja oli.

Jos oli venäläinen toimittaja, tuskimpa on enään hengissä. Niin taitavasti ne arvosteliat pääsevät hengestään mahtavassa venäjässä.

Vierailija
18/19 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi se ongelmallista, jos haavisto olisi pressa.

Monessa maassa homous on rangaistavaa. Ehkä niiden presidenttien kanssa ei olisi luontevaa tavata ollenkaan. Esim Venäjä.

Vierailija
19/19 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi se ongelmallista, jos haavisto olisi pressa.

Monessa maassa homous on rangaistavaa. Ehkä niiden presidenttien kanssa ei olisi luontevaa tavata ollenkaan. Esim Venäjä.

Voi hyvä luoja. Haavisto hoitaisi tyylikkäästi presidentin tehtävät ja tekisi vierailuja eri maihin kuten jo nytkin! Ei paiskata ovea kiinni. Täkäläiset homofoobikot voivat nukkua yönsä rauhassa.