instan peppulijat
En pääse yli siitä miten absurdia on tää nykyajan innostus olla pelkkä perse. Insta täynnä kuvia perseistä joka kulmasta. perseperseperseperse on pop.
Kommentit (14)
Perse on ihmisen kiihottavin ruumiinosa. Sekä miehen että naisen. Ja näin on ollut jo kymmeniä tuhansia vuosia ainakin. Ei siitä mihinkään pääse. Eikä sinun tarvitse Instakuvia katsella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Runkk*rimiehet tykkää.
Mitä sitten?
Ei mitään sitten, siinäpähän tykkää. Kunhan totesin faktan, menikö tunteisiin?
Sinulla ovat tainneet mennä jotkut "runkk*rimiehet" tunteisiin. Onneksi oma miehesi on kaljamahainen äijä.
Vierailija kirjoitti:
Perse on ihmisen kiihottavin ruumiinosa. Sekä miehen että naisen. Ja näin on ollut jo kymmeniä tuhansia vuosia ainakin. Ei siitä mihinkään pääse. Eikä sinun tarvitse Instakuvia katsella.
Jep, voihan sitä miettiä miksi haluaa itseään j fysiikkaansa korostaa - nautitaan me vaan kattelusta! :)
Ihan totta että eihän kukaan usko että olet kyykännyt jos et luonnollisesti tuo kuvaasi esiin. Vartalo on ihmisen omaa omaisuutta eikä sitä pidä hävetä. On täysin luonnollista esitellä parasta puoltaan eikä se liity seksikkyyteen mitenkään.
Hauskaa on kun huomaa instabeiben ottavan niitä selfieitä esim punttisalilla. Huulia mutristellaan ja useita otoksia eri kuvakulmista persettä esitellen 😂 Ei meinannut pokka pitää ja itse en kyllä kehtaisi!
Jos minun vartalon paras osa olisi perse, söisin kyllä pääni. Jokainen toki tavallaan ja kaikkihan me erilaisia ollaan.
Niillä on pylly, ei peppu. Perse olisi sitten tosi leveä ja vähän muodoton.
Mun insta on täynnä kissanpentuja ja kissavideoita. Miksi sinulla on tuonnäköinen insta, jos et tykkää siitä? Vaihda seurattavatt sellaisiksi mistä pidät! Et voi päättää mitä muut julkaisevat, mutta voit päättää mitä itse seuraat.
Kiinnostava ja mielenkiintoinen kuvauskohde.
Olkoon kuinka absurdia vaan, niin normaali ihminen pääsee siitä yli. En tiedä luetko tätä keskustelua vai valmisteletko jo seuraavaa missä asiaa päivittelet, mutta ehkä olisi parempi jos edes yrittäisit päästä siitä yli.
Jos on kaikkia paljastavia kuvia, sen ymmärtää.. mut jos on vaa perseestä kuvia, niin vähän outoo jotenki. mut jokainen tavallaa. :D mut ite en haluis et peppu olis joku mun kohokohta.. voisin treenata pepun sellaseks, se on ollukki aika huomiooherättävä, mut en ite tod haluu et se on sellanen.. :D mulle kasvot ja kokonaisuus on tärkeempii vaikka mun pylly onki sellanen jonka saa helposti sellaseks kim k takapuoleks jota läpsitään kadullaki.
ja mun mielestä perse ei oo ihmisen seksikkäin osa. :DDD
Jotenkin ymmärrän, että teinit tai nuoret alle 20v naiset hakee huomiota herutuskuvilla mutta aikuiset naiset?! Myötähäpeää aiheuttaa kun 30+ nainen napapaidassa esittelee 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Runkk*rimiehet tykkää.
Aika säälittävä olet jos miehet mieluummin runkkaa kuumille perseille kuin sinua panee :DDD
Eiköhän pointti ollutkin siinä, ettei kaikille juuri tuollaiset r#nkkarimiehet kelpaa. =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, voihan sitä miettiä miksi haluaa itseään j fysiikkaansa korostaa - nautitaan me vaan kattelusta! :)
Ihan totta että eihän kukaan usko että olet kyykännyt jos et luonnollisesti tuo kuvaasi esiin. Vartalo on ihmisen omaa omaisuutta eikä sitä pidä hävetä. On täysin luonnollista esitellä parasta puoltaan eikä se liity seksikkyyteen mitenkään.
Reps
Se on se massamentaliteetti. Joku julkkis alkaa lorttoilla, niin tottakai mut naiset matkii.