Treffimies haisi järkyttävältä, miten hän on voinut koskaan saada ketään? Selittäkää?
Sen hengitys haisi järkyttävältä. Lisäksi se nyt oli muutenkin aivan järkyttävän oksettava, en olisi hänen kanssaan vaikka olisi viimeinen mies maailmassa. Eikö kaikki haista hajuja samalla tavalla? Peräreikänikin tuoksuu paremmalta, jos hän sitä nuolisi niin sitten se reikä vasta haisisikin kamalalta, olisi saastunut!
Kommentit (14)
Yksin asuva kiltti mies ei välttämättä voi mistään tietää, että haisee. Ihminen itse ei omia hajujaan havaitse.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän ei olekaan koskaan saanut ketään. Sehän oli treffeillä, joten ei sillä ainakaan juuri liene ketään.
Eikä haju oo välttämättä pysyvä olotila...
Oli kuulemma seurustellut aiemmin.
ap
Siis tärkeämpi krieeri kuin se, että miehellä olisi ollut henkilökohtainen hygienia edes tyydyävällä tasolla, niin tärkeämpää olisi se, että hän on "saanut" jonkun /joltain) "jo" aiemmin...
Ois vaan pysynyt valkosipulissa eikä lähtenyt turhaa kylille treffailemaan 😄
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Yksin asuva kiltti mies ei välttämättä voi mistään tietää, että haisee. Ihminen itse ei omia hajujaan havaitse.
Luulisi nyt esim. suun hygienista huolehtimisen olevan ihan perusjuttu, varsinkin kun menee TREFFEILLE. Hänellä oli myös kamala ominaishaju ja kamala hajuvesi, hyi *****
ap
Vierailija kirjoitti:
Kiltti-sanan vääristyminen yhä kummallisempaan merkitykseen sen kun jatkuu. Sen lisäksi, että palstan empatiakyvyttömät naisvihaajat kutsuvat itseään kilteiksi, ulottuu "kiltti" nyt näköjään tarkoittamaan myös hygieniansa laiminlyöviä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan aidosti kiltti mies osaa ja kykenee käymään päivittäin pesulla ja laittaamaan päälleen puhaan aidan silloin kun hän suuntaa treffeille.- Toiset "kiltit miehet" kyllä sitten pilaava amhdollisuutensa kun eerikseen hehkuttavat ja alleviiva näitä puuhia naiselle treffein aikana: Mä kävin ihan suo varten suihkussa ja pesin ittseni uudella rexonalla ja hampaakin pepodentilla ja laitoin puhtaan paidan; kato tällaisen herrasmiesen paidan... Herramiesten? - Niin kato ässä on napit ja tollane erilaine kaulus ku puseroissa, Dressmannilla myyjä sano, että tän väri sopii mu hiusten väriin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi nyt esim. suun hygienista huolehtimisen olevan ihan perusjuttu, varsinkin kun menee TREFFEILLE. Hänellä oli myös kamala ominaishaju ja kamala hajuvesi, hyi *****
ap
Mitä kaikkea perusjuttuna olevaan suun hygieniasta huolehtimiseen kuuluu? Hampaiden pesu kuinka monta kertaa päivässä? Suuvettä? Hammaslankaa? Ksylitolipurkkaa tai ksylitolitabletteja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän ei olekaan koskaan saanut ketään. Sehän oli treffeillä, joten ei sillä ainakaan juuri liene ketään.
Oli kuulemma seurustellut aiemmin.
ap
Ja uskoit sen. Oli seurustellut äitinsä kanssa syntyessään.
Toivottavasti sanoit sille, ettei se luullut torjunnan johtuvan lyhyydestään (178 cm).
Vierailija kirjoitti:
Mitä kaikkea perusjuttuna olevaan suun hygieniasta huolehtimiseen kuuluu? Hampaiden pesu kuinka monta kertaa päivässä? Suuvettä? Hammaslankaa? Ksylitolipurkkaa tai ksylitolitabletteja?
Hampaat olisi hyvä pestä aamulla ja illalla.
Mutta jos on hammaskiveä, niin henki haisee hampaiden pesusta huolimatta.
Jos hammashoitolaan ei tule kutsua säännöllisesti, niin hammaskiven poisto saattaa unohtua, kun muuta vaivaa ei suussa ilmene.
Toiset haistaa pahanhajuisen hengityksen helpommin kuin asianosainen itse.
Pahimmillaan haju ulottuu useiden metrien päähän.
Kannattaa käydä poistattamassa hammaskivet vuoden parin välein, vaikka kukaan tuttu ei olisikaan hajusta huomauttanut.
Voisitko oikeasti tehdä suuren palveluksen tuolle miehelle ja kertoa hänelle nätisti, loukkaamatta, että missä meni vikaan. Rakentavaa palautetta hyvässä hengessä. Koska lopulta kuitenkin pieniä asioita joihin voi tehdä muutoksen ja mahdollisesti jopa onnistua treffatessaan seuraavan henkilön. Minä ainakin tekisin hänelle tuon palveluksen.