Kestääkö muillakin Verkkokauppa.com tilausten toimitus viikon tai ylikin
Juma. Tilasin sunnuntaina päivällä yhden jutun. Eikä sitä vieläkään (tiistaina klo 2030) ole annettu kuljetusliikkeelle.
Tilasin samasta firmasta keväällä printterin. Sen toimitus kesti viikon ja kaksi päivää.
Asun Vantaalla.
Kommentit (11)
Ei. Ei ole koskaan kestänyt viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Lukiko tiedoissa että heti valmis toimitettavaksi vai lukiko tietty määrä arkipäiviä keltaisen pallon kera?
Itse tilaan vain varastotuotteita ja noudan ne Jätkäsaaresta saman päivän aikana.
Heti valmis toimitettavaksi. Niin tämä uusin kuin printteritilauskin.
Niin niillähän on kaikki maailman tavarat varastossa odottamassa sinun korkearvoista tilausta.
Ei, tulee aina 1-2 päivässä. Viimeksi kun tilasin perjantaina, oli lauantaina pakettiautomaatissa jo.
Alle kuukaudessa? Johan nettikauppa joka toimi nopeasti. Useasti tunttuu siltä että netitse ostavat ovat turhia joita ei tarvitse palvella toimittamalla kohtuullisissa ajoissa.
Jännästi ulkomailta saa halvemmalla,´ja nopeammin.
Mun kameratilauksessa selvisi että verkkokauppa.commilla ei ole tarkkoja tietoja varastossa olevista jutuista.
Kameran piti olla varastossa mutta se sitten se jouduttiin tilaamaan ulkomailta.
Piti tilata Nikonin kiikarit. Kaksi kauppaa löytyi
Verkkokauppa.commista sen sai hintaan 179 e ja toimitus 5-7 vrk.
Tai
Amazonista hintaan 78 e ja toimitus 2 vrk.
Normaali kotimainen nettikauppa. :( Logistiikka ei pelaa, iät ja ajat tuhrattu päivästä muutamaan, ennen kuin tilaukselle tapahtuu mitään.
Sitähän myös jotkut putiikit (nimiä mainitsematta) harrastavat, että lähetykselle varataan saurantakoodi valmiiksi, vaikkei paketti olisi vielä lähdössäkään. Näin saadaan näppärästi osa hidastelusta sysättyä Postin piikkiin. Tuota ei huomaa, ellei katso lähetysten seurantaa.
Itselläni on yleensä tullut kahdessa päivässä ja kerran on tullut jopa seuraavana päivänä, vaikka tein tilauksen klo 15.
Lukiko tiedoissa että heti valmis toimitettavaksi vai lukiko tietty määrä arkipäiviä keltaisen pallon kera?
Itse tilaan vain varastotuotteita ja noudan ne Jätkäsaaresta saman päivän aikana.