Miksi on niin vaikea jättää mies, joka on väkivaltainen?
En tiedä mitä teen. En uskalla puhua ystävilleni tässä koska häpeän ja pelkään leimaamista. He ihan varmasti sanoisivat miten voin olla näin typerä.
Mies siis saa raivokohtauksia, niiden aikana sylkee, huutaa ja raivoaa, sättii ja haukkuu, on heitellyt mua päin vaatteilla ja muilla ”kevyeillä tavaroilla”. On tosi uhkaava ajoittain. Sanoi kerran, että jos olisin mies niin olisi hakannut mut.
Sitten on taas tosi ihana mulle, itkee että ei koskaan halua erota, hellii ja silittää, kehuu.
Tämä tekee lähtemisestä todella ristiriitaista ja olen miettinyt monesti että miksi sitten pyytää anteeksi.
Säälin häntä ja pelkään lähtemistä. Pelkään jääväni yksin ja että hän jää yksin.
Tiedän, että tämä voi kuulostaa teistä säälittävältä, että olen säälittävä. Mutta tämä on oikeasti kamalaa, ihan kuin olisin loukussa. En tiedä mitä teen. Rakastan miestä vaikka hän on kamala mulle.
Kommentit (8)
Hän on ihana jännä mies, jonka kanssa on vuoron perään kuumaa-kylmää-kuumaa...
"Säälin häntä ja pelkään lähtemistä."
Kas kun hän ei sääli sua pätkääkään. Puhu ystävilles. Toivottavasti on sun eka kerta.
No, aloituksessahan tulikin vastaus: juuri sen takia, ettei toinen ole ilkeä koko aikaa.
Vierailija kirjoitti:
No, aloituksessahan tulikin vastaus: juuri sen takia, ettei toinen ole ilkeä koko aikaa.
Niin. Tiedän kyllä että olen varmasti läheisriippuvainen. Tänään sanoin miehelle suorat sanat, että käyttäytyy kuin m*lkku mua ja muita ihmisiä kohtaan, on itsekeskeinen p*ska. Tuli tosi huono omatunto ja tekisi mieli pyytää anteeks, mutta en pyydä.
En kestä tätä enää ja aion kyllä päästä tällaisesta suhteesta ulos, jossa mua ei kunnioiteta ollenkaan.
Ap
”Rakastan miestä vaikka hän on kamala mulle.”
Etkä rakasta. Rakastat kuvitelmaa siitä, että hän lakkaisi olemasta kamala ja olisikin ihana. Tai ainakin se on sun mielestä parempi kuin ollayksin.
Voin kertoa, että kuvitelmasi ei tule todeksi ja yksin olisit oikeasti onnellisempi.