Yksinäisenä on tosi vaikea tehdä yhtään mitään
Kävin työhaastattelussa
...
HAASTATTELIJA: Kerro itsestäsi.
MINÄ: Olen yksinäinen.
HAASTATTELIJA: Jaa. Miksi haet tähän työhön?
HAASTATTELIJA: Niin, mutta miksi olet kiinnostunut juuri tästä työstä?
...
Mitä sinä olet tehnyt yksinäisenä? Missä olet käynyt yksinäisenä? Mitä sinulle on tapahtunut yksinäisenä?
Kommentit (15)
Ammattiminälläsi ei ole mitään tekemistä sen kanssa että olet yksinäinen yksityiselämässä.
SUKULAINEN: Miksi et tullut mun häihin vieraaksi vaikka olin kutsunut sut?
MINÄ: Olin yksinäinen.
SUKULAINEN: No mitä teit sillä aikaa kun häitä vietettiin?
MINÄ: En mitään. Olin kotona. Olin yksinäinen.
SUKULAINEN: No eihän se yksinäisyys sillä vähene että vain pysyy kotona.
MINÄ: Ei se myöskään vähene sillä että poistuu kotoa. Olen yksinäinen.
SUKULAINEN: Meinaatko koskaan sanoa mitään muuta kuin että olet yksinäinen?
MINÄ: En. Olen yksinäinen.
Vierailija kirjoitti:
No tilaa vaikka matkahuollon / Onnibussin liput 200 km päähän kotikaupungistasi. Vietä siellä päivä.
Sitten olen yksinäinen 200 km päässä kotoa. Ei se yksinäisyys sillä vähene.
Vierailija kirjoitti:
Ammattiminälläsi ei ole mitään tekemistä sen kanssa että olet yksinäinen yksityiselämässä.
Ei minulla ole mitään ammattiminää. Olen yksinäinen.
Jatkuiko haastattelu vielä pitkään? Saitko työpaikan?
Laitappas kaksi yksinäistä samaan tilaan. No ainakin ne kiistelee siitä, kumpi on yksinäisempi.
Niino onhan jotain tommosta kuulunu naisilta ettei voi yksin mennä tekemään kivoja koska on säälittävää jos nainen on yksin jossain. Siksi pitää aina olla mies saattajana tai vähintään toinen nainen.
Samoin ilmeisesti ei voi myöskään mennä ravintolaan yksin syömään.
Vierailija kirjoitti:
Laitappas kaksi yksinäistä samaan tilaan. No ainakin ne kiistelee siitä, kumpi on yksinäisempi.
YKSINÄINEN 1: Olen yksinäinen.
YKSINÄINEN 2: Niin mäkin.
Siihen se yksinäisten keskustelu loppuukin.
Ei-yksinäiset ihmiset on kummallisia - ne luulee että ihmisten tapaaminen ja jutteleminen vähentää yksinäisyyttä. Miten ne voikin olla niin pahasti pihalla?
Yksin voi harrastaa älyllisiä harrastuksia, kuten lukemista ja erilaisten ilmiöiden tutkimista paremmin kuin seurassa. Taideharrastukseenkin voi usein syventyä paremmin yksin. Moniin urheilulajeihin sopii yksin oleminen, esim. kuntosalilla useimmat treenaavat yksin kuulokkeet päässä ja talvella voi käydä hiihtämässä yksin.
On paljon tekemistä, joka soveltuu nimenomaan yksinäiselle.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YKSINÄINEN 1: Olen yksinäinen.
YKSINÄINEN 2: Niin mäkin.
Siihen se yksinäisten keskustelu loppuukin.
Ei-yksinäiset ihmiset on kummallisia - ne luulee että ihmisten tapaaminen ja jutteleminen vähentää yksinäisyyttä. Miten ne voikin olla niin pahasti pihalla?
Häh? Onko olemassa ihmisiä jotka ei oo yksinäisiä? Huh. Varmaan ihan sairaita.
Suohonlaulukisa käyntiin, kuka on yksinäisin. Maailmannapa-tavalla yksinäinen ei ole niin ylevä kuin introvertti yksinäinen.
Älykkäät osaa kyllä löytää vertaistukea halutessaan.
Maailmannavalla ei ole sosiaalista älyä.
No tilaa vaikka matkahuollon / Onnibussin liput 200 km päähän kotikaupungistasi. Vietä siellä päivä.