Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni penis

pulmanuorip
20.08.2019 |

Hei,

Olen tässä mietiskellyt kun olen 12-v (täytän tänä vuonna 13) ja penikseni on hirveen pieni. 2 cm levossa ja 4,5 cm kun se on erektiossa. Oon noin 14kg ylipainoinen ja mietin, että johtuuko se siitä. Oon nähny muilla saman ikäisillä ja jopa nuoremmilla olevan huomattavasti kehittyneempi penis, kuin minulla. Kun penis on levossa, sen nahka on rypyissä. Näyttäis ihan niinku mun penis ois kokoajan ollu elämäni ajan niin pieni. Mua pelottaa kun uimaviikko on noin 1kk päästä että jos mun penis nähdään, niin mitä muut sanoo. Haluaisin saada mun peniksen isommaksi jotenkin. Auttakaa pliis.

Terv. Pulmainen nuori

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä kasvaa, kaikki kehittyvät omaan tahtiinsa. Ihonalainen rasva tosin elää omaa elämäänsä ja vaikuttaa sisäeritykseen l. hormonitoimintaan ja saattaa vaikuttaa heikentävästi mieshormonin erittymiseen. Liikunta kannattaa monestakin syystä ja painonhallinta on yksi niistä. Syö monipuolisesti ja nuku riitävästi. Luultavasti saat samanlaisen varustuksen kuin miespuoliset sukulaisesi.

Vierailija
2/2 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei sais sanoa, koska se ei oo kivaa, mutta olen sun puolellas, vaikka ikävän asian sanon sulle. Laihduta, tietoa on, onnistut siinä kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä