Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eturauhanen ja masturbointi

Käsityöläinen
20.08.2019 |

En tiedä onko tämä sopiva, ylläpito sen harkitkoon.
Eturauhasvaiva on ns. vanhojen miesten ongelma. Kävin lääkärillä ja kysyin lääkäriltä, että voiko eturauhasta hoitaa. Hän kertoi, että säännöllinen laukeaminen, viikon tai kahden välein on hyvä eturauhaselle.
Olemme reipas 60 v aviopari, avioliiton kesto n 40 vuotta. Vaimoni seksuaalinen aktiivisuus on vähentynyt joten minun laukeaminen on hyvin pitkälle "omatoimisuuden" varassa jotta viikon/kahden siemensyöksy tapahtuisi.
Ja lopuksi asiaan. Naiset mitä mieltä olette puolisonne masturboinnista, haluatteko tietää sen vai olisitteko mielellänne tietämättömiä. Tai toivoisitteko jopa näkevän puolisonne omatoiset puuhat.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaaminen parisuhteessa on 100%:sti hyväksyttävää. Kuten mainitsit, se ehkäisee sairauden. Kukapa haluaisi saatta puolisonsa sairaaksi?

Vierailija
2/23 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä avioliitossa saa ja pitää hoidella myös itsekseen.

Mies kertoi ettei enää jaksa tehdä sitä itsekseen kuten nuorempana, kun meillä kuiten on vielä aktiivinen seksielämä.

Mutta jos jostain syystä vähentyy tai tulee muuten taukoja niin kyllä se suotavaa olis. Mulle ei sitä tarvitse kertoa varsinkaan jos se ei vaikuta meidän yhteisiin hellyydenhetkiin. Toisaalta itse olen sen verran aktiivinen että jos me ei yhdessä tehtäis jotain niin saattaisin haluta kuiten katsoa tai muuten auttaa...

Ehkä voisit kertoa asiasta vaimollesi ja yhdessä miettiä mikä olis teille parasta...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eturauhashieronta on myös syytä muistaa. Ymmärtääkseni sitä voi tehdä vaikka päivittäin.

Vierailija
4/23 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei kumppanille seksi maita, niin ei kai hän voi vaatia toista olemaan runkkaamatta?

M41

Vierailija
5/23 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on eturauhashieronta ja millä se tehdään

Vierailija
6/23 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut että, jos mies saa orgasmin min 5 kertaa/vk, niin se vähentää eturauhassyövän todennäköisyyttä.

Vierailija
7/23 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormi työnnetään miehen suoleen ja etitään eturauhanen.sitä kevyesti painellaan.

Vierailija
8/23 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko siis olleet 40 v yhdessä etkä tiedä, mitä mieltä vaimosi on masturboinnista? Ette ole koskaan puhuneet siitä ettekä tehneet sitä toistenne nähden? 😮

Vierailija
9/23 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kirjoitti:

Ei tarvitse mennä peräkammarin poikien hommiin. Voit hieroa sitä ulkoa päin pussien takaa, missä penis tavallaan loppuu. Hiero sieltä samalla kun runkkaat. Voit painaa sitä melko kovaakin. Vaimoni tekee tätä suihin ottaessaan. Laukeaminen tulee nopeasti ja lähes väkisin.

Vierailija
10/23 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo kirjoitti:

Ei tarvitse mennä peräkammarin poikien hommiin. Voit hieroa sitä ulkoa päin pussien takaa, missä penis tavallaan loppuu. Hiero sieltä samalla kun runkkaat. Voit painaa sitä melko kovaakin. Vaimoni tekee tätä suihin ottaessaan. Laukeaminen tulee nopeasti ja lähes väkisin.

En usko että se on eturauhanen.

Vierailija
11/23 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo kirjoitti:

Sormilla joissa esim kumihanska. Eturauhanen on aluksessa noin 5cm sisällä. Kun mies kiihottuu se on mantelimaisena siinä.

Vierailija
12/23 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runkkaaminen parisuhteessa on 100%:sti hyväksyttävää. Kuten mainitsit, se ehkäisee sairauden. Kukapa haluaisi saatta puolisonsa sairaaksi?

Ei ehkäise, runkkareitten keksimä juttu.

Vierailija
13/23 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan jaksa ruveta missään vessassa salaa touhuamaan. Että sikäli on hyvä että puhutaan asia halki ja tehdään avoimesti.

Vierailija
14/23 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eturauhasen ongelmat EIVÄT ole vanhojen ukkojen juttuja.

Alko mulla jo parikymppisenä.onneks kaikki kumppanit on ymmärtäny ja sormella lypsäneet rauhasen tyhjäksi tarvittaessa.

Vierailija
15/23 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eturauhasen ongelmat EIVÄT ole vanhojen ukkojen juttuja.

Alko mulla jo parikymppisenä.onneks kaikki kumppanit on ymmärtäny ja sormella lypsäneet rauhasen tyhjäksi tarvittaessa.

Tähän on varaan joitain itsehoito-ohjeitakin olemassa?

Mä en suostuisi sorkkimaan puolisoni anaalia sairauden hoitamiseksi, se on terveydenhoidon ammattilaisten hommia!

Vierailija
16/23 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on sun ongelma,ei onneks mun😁

Vierailija
17/23 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tyydyttää itseään kun katson ja se kiihottaa mua. Nuorempana en olisi tykännyt, mutta näin sitä iän myötä viisastuu.

Vierailija
18/23 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Oletteko siis olleet 40 v yhdessä etkä tiedä, mitä mieltä vaimosi on masturboinnista? Ette ole koskaan puhuneet siitä ettekä tehneet sitä toistenne nähden? 😮

Oho, N50+ ihmettelemässä taas huuli pyöreenä muiden puuhia! :DDD

Vierailija
19/23 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo kirjoitti:

En usko että se on eturauhanen.

Ei oo uskon asia vaan fysiologinen totuus.

Vierailija
20/23 |
27.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://images.app.goo.gl/RnQscUkZKixQyqWZ7

Kirjoittaja on ihan oikeassa.

Peniksen paisuvaiskudoksen alaosaa painamalla saattaa hyvinkin stimuloida prostataa.

M46

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä