Onko Seela yleinen nimi?
Onko yleinen vai ei? Onko kaunis nimi mielestäsi?
Kommentit (15)
Yhden ton nimisen pikkutaaperon tiedän. Nimen kauneudesta on vaikea sanoa juuta tai jaata. Ei se pahakaan ole mut vähän outo. En ihan kauniiksikaan luonnehtisi.
Ei kovin yleinen mutta ei myös harvinaisimmasta päästä nykyisin. Itse olen 1974 syntynyt Seela ja siihen aikaan nimeä pidettiin erikoisena.
Ei hittinimi ole, mutta pari alle kouluikäistä Seelan tiedän. Eli yleistymään päin. Olen aina pitänyt nimestä kyllä.
Seeli on toinen hyvin samankaltainen nimi. Vain yhden sen nimisen tiedän.
Tiedän yhden kouluikäisen Seelan. Ihan hieno nimi.
Mitä väliä onko yleinen tai mammojen mielestä kaunis vai ei? Jos se on teistä lapsellenne sopiva nimi, se riittää.
Mieltäisin tämän nimen juutalaiseksi. Muodoissa Sela ja Selah se onkin. Näyttelijä Seela Sella tosin kääntyi juutalaiseksi vasta mentyään avioon juutalaisen miehen kanssa.
On kaunis ja alle 5-vuotiaiden joukossa Helsingissä tosi yleinen. Kahdessa eri muskariryhmässä oli molemmissa kaksi Seelaa ja ei päiväkotia, jossa ei muutamaa olisi. Ainakin Helsingissä.
Vaihtoehtona voisi olla Seelia. Se on vanha ja harvinainen nimi. Mielestäni myös kauniimpi kuin Seela.
Seela on sellainen väkisin erikoiseksi väännetty nimi, en tykkää.
Seela on pikkusiskoni nimi ja mielestäni se on kaunis nimi😘
Vierailija kirjoitti:
Seeli on toinen hyvin samankaltainen nimi. Vain yhden sen nimisen tiedän.
Seeli kuulostaa pojalta. Sori. Ainii onko poikia ja tyttöjä?
Musta Seeli kuulostaa pojalta ja Seela tytöltä.
Kivat nimet molemmat. Ihanan lauhkeat ja levolliset. Sit tuleekin joka aivan tättöröö 📣🥁🎸
Väestöliiton etunimihaku, ole hyvä.
https://verkkopalvelu.vrk.fi/Nimipalvelu/nimipalvelu_etunimihaku.asp?L=1