Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko olevasi viehättävä puolisosi silmissä?

Vierailija
20.08.2019 |

Voiko suhde olla muulla tavoin hyvä ja kannattaa jatkaa, jos puoliso saa toisen tuntemaan itsensä epäviehättävåksi? Jos esim. kritisoi syömisiä ja painoa ja vaatteita ja ulkonäön muita osa-alueita, muttei kuitenkaan päivittäin, vaan vain välillä?
Onko sellainen suhde ihan yleinen eli että sellaista on monella, vai onko se hyvin poikkeava?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/14 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään mielipidettä tähän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu hyvältä, kun mies pitää viehättävänä - saan tästä myös intoa pitää itsestäni huolta (urheilu, terveellinen ruokavalio, kivat hiukset ja pukeutuminen).

Vierailija
4/14 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tunnen. Mies kehuu päivittäin ja pussailee mennen tullen. Vaatetukselle välillä talvella naureskelee mutta oon aina jäässä ja näytän omasta mielestänikin lähinnä eskimolta.

Vierailija
5/14 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija on kyllä suoraan sanonut etten ole sen mielestä kiihottava, tiesin sen kyllä, mutta eihän se kivalta tunnu.

Muutakaan naista en ole ikinä saanut.😖

Vierailija
6/14 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne olevani viehättävä tai toisinpäin.

Meillä nää ulkonäkö asiat eivät ole liittyneet parisuhteeseen.

Kehutaan muuten toisiamme paljon. Suukotellaan tuon tuosta. Halaillaan, taputellaan, puristellaan jne. Siis jatkuvaa kontaktia on. Rakkautta ja esileikkiä.

Vierailija
7/14 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehutaan muuten toisiamme paljon. Suukotellaan tuon tuosta. Halaillaan, taputellaan, puristellaan jne. Siis jatkuvaa kontaktia on. Rakkautta ja esileikkiä.

Viehättävyys on muutakin kun ulkonäkö. Se on juurikin sitä rakkautta.

Vierailija
8/14 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viehättävyys on muutakin kun ulkonäkö. Se on juurikin sitä rakkautta.

Totta joo. Kattelin vaan noita vastauksia ja monelle se tarkoittaa vaan ulkonäköä. Joten vastasin sen mukaan. :)

Vierailija
9/14 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe itseäni viehättäväksi. Puolisoni ei reagoi tai kommentoi olemustani mitenkään, koskaan. En odota, että sanoisi minun olevan maailman kaunein nainen, sen tyyppisen mielistelyn kokisin falskiksi. Kuitenkin joskus -rehellisyyden nimissä- toivoisin kuulevani olemuksestani jonkun pienen huomion  kuten 'oletpa meikannut nätisti' tai 'toi mekko sopii sulle tosi hyvin'. Mutta ei. Itse olen kyllä antanut myönteistä palautetta hänen olemuksestaan.

Vierailija
10/14 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse viehättävänä pitää, mutta ilkeä huomauttelu ulkonäöstä ei kuulu hyvään parisuhteeseen. Kumppanistaan välittävä pitää sellaiset mölyt mahassaan.

Vierailija
11/14 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne olevani viehättävä mieheni silmissä, en tosin eritysen epäviehättäväkään.

Ulkonäköäni tai olemustani ei ole koskaan kehuttu millään tavalla. Minua ei myöskään pussailla, ei ohimennen eikä mutenkaan, enkä saa muutakaan hellyydenosositusta. En tiedä miksi näin ja tässä onnettomassa arisuhteessa olen ollut vuodesta 1990.

Vierailija
12/14 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne. Mies ei ole koskaan sanonut ulkonäöstäni mitään. Hän ei koskaan suukottele tms. Seksiä aika harvoin ja todella usein torjuu minut. Yhdessä olen enää taloudellisesta pakosta.

Vierailija
13/14 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 lisää vielä, puoliso ei siis kehu eikä moiti. Ei sano mitään.

Vierailija
14/14 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kokenut. Alkuihastuksen jälkeen kohteliaisuuksia ulkonäöstä ei kuulunut 10 vuoteen. Kun joskus sanoin, että ulkona liikkuessa niitä kuulee muilta, mutta kaipaisin positiivista huomiota edes joskus juuri puolisolta, kertoi että vaadin liikaa ja enkö nyt sit oo iloinen siitä muiden huomiosta. Kommentoi kyllä, jos joku vaate oli epämieluisa tai kun lihoin (lapsiemme vuoksi, laihduin parissa vuodessa takaisin). Koskettaminen oli myös selkeästi vaikeaa seksiä lukuunottamatta, joskus rutiinilla jonkun terävän pusun nakkasi tai saattoi sietää kyljessä makoilua hetken.

Muuten oli joo hyvä mies, just näitä palstalegendan top 10% tyyppejä. Mut onneksi luojan kiitos päätin viimein lähteä, lopussa oli jatkuvasti surullinen olo ja teki hallaa itsetunnolle.

Nyt oon tavannut kiinnostavan tyypin, joka hämmentävän suoraan ja aidosti sanoo kauniiksi, ja koskettaa luontevasti vähän väliä. Uutta suhdetta ei koskaan voi toki vuosikymmeniseen verrata, mutta on kyllä ihan uus kokemus.

Kyllä rakkaus pitää voida osoittaa niin, että toinenkin sen tuntee.