Miten tienata esim. 50e kuukausittain extraa näkemättä ihmisiä?
Antakaa vinkkejä. Lisätulot tekisi hyvää, mutta ihmisiä en halua nähdä. Mieluiten netissä haluaisin tienata.
Kommentit (32)
Käytetyistä pokkareista saa huutiksessa 25 euroa per kappale. Menkkatahralla varustetuista 30 euroa.
Käytetyistä imetysliiveistä ei saa kovin hyvin. Kympin jos on siistit. Jos nyppääntyneet ja tahraantuneet niin 20 euroa.
Ota suihin yleisessä vessassa.
Tee hommaa silmät kiinni 5 /euroa kerta, kohtuutaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä on tavallaan valitettavasti asiakaspalvelua, mutta teen ajoneuvojen siirtoa lisätienestinä. Keikkoja voi ottaa silloin kuin itselle sopii, ei sido mihinkään muuhun kuin että itselle otettu ajo pitää suorittaa. Tykkään paljon, esim. 5 km matkalta saan puhtaana käteen 20 € ja pidemmiltä matkoilta enemmän. Kivaa päästä "koeajamaan" tuliteriä autoja ilman että siinä on myyjä tuputtamassa ;)
Voitko kertoa, miten pääsit ajoneuvonsiirtäjäksi?
Olitko valmiiksi jossain autoliikkeessä töissä, tai tuttusi oli?
Tuskin ottavat ihan "pystymetsästä" tuohonkaan hommaan, vaikka ajokortti olisi ja puhdas rekisteri.
Minä myös tein tuota opiskeluaikoina, ettei tarvinnut ottaa lainaa. En tuntenut alalta ketään. Minulla oli vain tavallinen henkilöautokortti, ei aiempaa siirtokokemusta. Rikosrekisteriotteen ja luottotietolomakkeen tilasin ja pyysin parilta aiemmalta työnantajalta (kesätöistä) muutaman rivin vapaamuotoisen suosituksen, että olen ihan kunnon ihminen. Oli kourassa myös todistus opiskelijana olosta yliopistossa. Sitten kiersin muutaman autoketjuliikkeen (sekä myynti- että vuokraliikkeitä) ja kävin esittelemässä itseni ja pyytämässä töitä. Sanoin, että voi soittaa tarvittaessa, ja teen mielelläni siirtohommia iltaisin ja viikonloppuisin, mutta jos on kova tarve, keskellä päivääkin pystyn skippaamaan luennon aina joskus.
Se oli sikäli helppoa, että auto jätettiin firman pihaan ja vietiin avaimet avainluukkuun ja laitettiin viesti, että homma on hoidettu. Sitten sai tehdä mitä vain, ja usein kävin syömässä tai katsomassa jonkin nähtävyyden tai museon. Kerran kävin teatterissa ennen paluumatkaa. Tuli siinä opittua ajamaan vähän millaisilla autoilla vain. Taukopaikatkin tulivat tutuiksi. Hommaan kuului palkkio siirtämisestä ja junalipun verran paluumatkarahaa, mutta usein siirrot sovittiin ketjujen sisällä niin, että yhden vein ja toisen toin palatessa. Varsinkin vuokra-autoilla tuo toimi hyvin.
Olen nainen, ujo ja arka, ja itse asiassa olen tosi ihmeissäni, että sain tuollaista työtä. Kun olin muutaman siirron tehnyt paikallisesti halvoilla romuilla, aloin saada pidempiä reissuja ja parempia autoja ja tienestejä. Tuo siis tapahtui 15 vuotta sitten, en tiedä, miten helpolla nykyisin tuollaista työtä saa. Mutta ainahan voi käydä kysymässä. Nauratti kyllä viime vuonna, kun ostin uudemman auton ketjuliikkeestä ja se tuotiin minulle toisen kaupungin pisteestä. Aika nuori tyyppi oli kuskina, varmaan samanlainen hanttikuski kuin minä aikoinani. En viitsinyt kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Miksei seksichatti kelpaa? Sillä saa helposti tuon 50 e kuussa.
Siinä voi nähdä ihmisiä, jos asiakas lähettää kuvan itsestään. Seksipuhelin on parempi, siinä ei taatusti näe ketään.
Vierailija kirjoitti:
Missä tuollaiseen seksichattiin pääsee töihin?
Kyl mä voin läähättää setämiehille jos siitä maksetaan, eikä niitä tarvitse nähdä.
Googleta "chat työ"
myymällä lehtitilauksia puhelimessa
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa ihmisissä on? Ei ne pure.
Jotkut on kyllä oikesti ilkeitä tai muuten rasittavia. Ja tuo sinun vastauksesi ei auta Apn tilanteeseen lainkaan.
https://asiakas-palvelut.com/ref/FI73447
Helppo tapa tehdä extraa, palkka maksetaan viikottain
Tekoälyn luokittelusta maksetaan. Klikkailet periaatteessa kyllä tai ei joillekin kuville
https://asiakas-palvelut.com/ref/FI73447
Tällä tienaa helposti pienellä vaivalla jo viikossa 50e. Ja jos tekee enemmän niin mahdollisuus isompikin tienesteihin viikossa. Rahat maksetaan viikottain.
Missä tuollaiseen seksichattiin pääsee töihin?
Kyl mä voin läähättää setämiehille jos siitä maksetaan, eikä niitä tarvitse nähdä.