Uusi vasemmistohallitus on pettänyt kaikki! :(
Petti vaalilupaukset ja arvopohja osoittautui pelkäksi huuhaaksi. Arvostelivat koko viime hallituskauden muita ja nyt tekevät itse täysin samaa. Aivan turha äänestää tuollaisia huijareita.
Petyin vihervasemmistohallitukseen – ihmisoikeudet lakaistiin maton alle
Kommentit (29)
En kehtaisi ääneen sanoa olevani vasemmistolainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se sitten katkeraa, kun Hallis, Hakkarainen ja Huhtasaari eivät vieläkään saaneet ministerinsalkkuja.
Persujen vika siis tämäkin.
Yhyy äää me ollaan uhreja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ensinnäkin, näin vasemmistolaisena loukkaa se, että ihmiset kuvittelevat kyseisen hallituksen olevan vasemmistolainen.
Loukkaantunut vasemmistolainen : D. Sä tulit ainakin todistaneeksi et oo aito kyseisen puolueen kannattaja: ”yhyyyyy, mulla tuli paha mieli. Olen nyt loukkaantunut”
Olen kyllä, mutta totta puhuen olisin äänestänyt toista puoluetta, jos sillä olisi ollut mitään saumaa.
Vika ei ole puolueessa, mutta siellä on ehkä vain pari henkilöä (ainakaan esillä ollutta) joilla näen olevan annettavaa nykyiselle politiikalle.
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä pettynyt.
Mitä siihen tarvitaan jotta petyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ensinnäkin, näin vasemmistolaisena loukkaa se, että ihmiset kuvittelevat kyseisen hallituksen olevan vasemmistolainen.
-Toisekseen miksi aina pitää niputtaa viher- ja vasemmisto, kun niillä ei ole mitään suoraa yhteyttä? Yhtä hyvin voitaisiin puhua viherkokoomuksesta tai kuten osa sanookin vihreitä kokoomuksen puisto-osastoksi. Vaikka sekään ei aina ole kuvaava, riippuen aina hieman vihreiden kokoonpanosta.
Vasemmistolla ei ole kovin montaa paikkaa hallituksessa. Sdp sijoittuu jonnekin keskelle ja vihreillä taas ei ole samalla tapaa yhtenäistä arvomaailmaa ihmispolitiikassa kuin vaikkapa kokoomuksella tai vasemmistolla.
Suomessa ei ole oikeisto puolueita. On vain sosialistipuolueita sekä umpikommunisteja.
Tämä on karvas pala nieltäväksi mm. kokoomuslaisille, mutta on ihan totta että kaikki puolueet ovat jonkinlaisia sosialisteja. Jopa kokoomus, jonka haluamat yritystuet ovat räikeää sosialismia. Oikea oikeistopuolue vaatisi että kaikki firmat toimivat markkinaehtoisesti.
Onhan tämä sinänsä kiinnostavaa, että Trumpin vierailun aikana Hesari teki sen massiivisen kampanjan suomalaisesta lehdistönvapaudesta. Näkisin, että Iranissa on jonkinmoisia puutteita sillä saralla, joten vastaavan tyyppinen kampanja olisi ollut erittäin osuva. Myös ihmisoikeuksista olisi voinut jotenkin muistuttaa.
En ole siis todellakaan Trumpin tai Putinin kannattaja, paskiaisia ovat molemmat. Ihmetyttää vain tämä eräänlainen munattomuus joitain tiettyjä maita kohtaan.
Olen hyvin tyytyväinen, mitä vähemmän siellä on kurppaantuneita ukkoja säheltämässä ja äheltämässä, suunta on oikea <3 <3 <3
Loukkaantunut vasemmistolainen : D. Sä tulit ainakin todistaneeksi et oo aito kyseisen puolueen kannattaja: ”yhyyyyy, mulla tuli paha mieli. Olen nyt loukkaantunut”