Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämä totta vai mielikuvituksen tuotetta?

Vierailija
20.08.2019 |

Tämä on totta: Kun mies saa siemensyöksyn, hänen alapään lihaksensa supistuvat siinä järjestyksessä, että supistusketju etenee kiveksistä alalihan kautta peniksen kärkeen. Siten siemenneste purkautuu syöksynä ulos. Eihän se sieltä muuten ulos pääsisi jos näin ei tapahtuisi.
Entä naisilla? Oma tuntemukseni kumppanistani on, että hän lypsää orgasmissaan minua. Eli alapään lihakset supistuvat suuaukosta ensin ja sitten rytmikkäästi kohti kohdunsuuta. Meillä tämä tapahtuu ennen minun siemensyöksyäni tai harvemmin yhtäaikaa. Ensin tunnen, kuinka hänen alapäänsä lihakset jännittyvät peniksen ympärille, sitten muutaman sekunnin päästä alkaa lypsy.
Onko muilla samanlainen kokemus? Onko asiaa tutkittu tieteellisesti? Jos tämä on yleistä, kyseessä lienee hedelmöittymisen lisäämismahdollisuuksien kasvattaminen. Nainen lypsää miehestä kaiken mahdollisen siemennesteen ulos ja ohjaa sen kohdun suulle.
Sehän on tieteellinen fakta, että kohdunsuu aukeaa helpommin orgasmissa, jotta siemennestettä pääsisi mahdollisimman paljon jatkamaan matkaa oikeaan osoitteeseen. Eikä kaikilla naisilla siihen tarvita edes orgasmia, joillakin riittää riittävän pitkä kiihottuminen. Ja pääseehän siitä osa jotenkin lävitse, vaikka nainen ei olisi kiihottunutkaan. Nainen voi esimerkiksi hedelmöittää itsensä varastamansa kondomin sisältämällä siemennesteellä.
Joten miehen on syytä hävittää aina kondomi itse eikä antaa sitä naiselle.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa

Vierailija
2/13 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan kannata lahjoittaa siementä niin mielisairaalle naiselle, joka muumimukittaa itsensä raskaaksi salaa. Tuosta kondomin tonkimisesta tuli mieleen. Mutta pilluahan on saatava, keltä vain...

Ja joo, ihan yleinen teoria, tämä "up suck" teoria, että edistäisi hedelmöittymistä. Tosin naisen orgasmi ei ole kyllä mitenkään välttämätön raskautumisen kannalta, muuten ihmiset olisivat valitettavasti kuolleet jo sukupuuttoon... :(

Itse en kyllä kantaisi lasta miehelle, jok ei halua kanssani lapsia tai jonka kanssa en saa orgasmia. Mutta kaikenlaisia tyytyjiä tai kieroja hyväksikäyttäjiä on naisissakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut termin "oravap...u". Olisiko tuo kuvaamasi.

Toiselle kommentoijalle: Onko siis tutkittu asia, ettei orgasmi paranna mahdollisuutta hedelmöityä? Ei ole siis edellytys, niin kuin apkin totesi, mutta entä mahdollisuuksien parantamista? Vai onko se sinun mutuasi?

Vierailija
4/13 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut termin "oravap...u". Olisiko tuo kuvaamasi.

Toiselle kommentoijalle: Onko siis tutkittu asia, ettei orgasmi paranna mahdollisuutta hedelmöityä? Ei ole siis edellytys, niin kuin apkin totesi, mutta entä mahdollisuuksien parantamista? Vai onko se sinun mutuasi?

Kyllä se parantaa hedelmöityksen todennäköisyyttä hieman, muttei nimenomaan merkittävästi eikä välttämätön ole. Tosin tilaisuuksia hedelmöitykselle tulee varmasti sitä enemmän mitä enemmän nainen saa orgasmeja miehen kanssa.

Vierailija
5/13 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis kyseessä lienee aivan tavallinen p*llu. Mäkin haluaisin kyllä tietää mikä on tämä "oravap*llu", muttei tämä ikämies suostu paljastamaan. Menee kuulemma sensuuriin...

Orgasmia ennen lantionpohjan lihakset jännittyvät ja alkavat supistella läpi orgasmin ja sen jälkeen voimakkaammin tai heikommin. Voimakas supistus on juurikin tuollainen imaisu/lypsämistä. Lihaksia voi supistella samoin helposti myös tietoisesti, tosin uskon että ap:n nainen saa oikeasti.

-nainen

Vierailija
6/13 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellä supistuu kellä ei. Oravap.llu ottaa ennen orgasmia kalusta kunnon puristusotteen, eikä päästä irti. Sen jälkeen alkaa kunnon lypsäminen ja sisään riistäminen ja joka vain kiihtyy ennen orgasmia. Täysin refleksinomainen ja naisen tahdosta riippumaton ja himo vie täysin naista. Orgasmi päästää piinasta. Miestä viedään kuin kuoriämpäriä.

Vierailija
7/13 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oravapillu on siinä mielessä jännä että siitä puhuvat ainoastaan ennen 2. maailmansotaa syntyneet. Näitähän palstalla riittää.

Vierailija
8/13 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

... myös kuoriämpärin vieminen kuuluu tuon väestönosan sanastoon.

Vierailija
9/13 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvun teinejä, jolloin opittiin pelaamaan pillunräpläystä. Nyky nuoret taida ymmärtää muusta kuin pleikkarista. Johan tuo on tutkimuksillakin todettu.

Asiaakin. Vaimon orava katosi siinä 50v korvin. Saa orgasmeja viikoittain ja välillä puristaakin kovaa, vaan ei näy enää oravaa. Kaikkeni olen yrittänyt sen löytääkseni.

Vierailija
10/13 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä sitten ad hominem ja muuta metakeskustelua setämieheltä.

Vierailija
11/13 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... myös kuoriämpärin vieminen kuuluu tuon väestönosan sanastoon.

Kuoriämpäri on kyl mun sanavarastossa ja ikää 33.

Minä toki kasvoin huushollissa, jossa asui myös toiset isovanhemmat. Olen kyl huomannut et käytän sanoha mistä muilla ikäryhmän ihmisillä ei ole mitään käsitystä...

Mitä tuohon lihasupisteluun tulee. Tietenkin sen tarkoitus on kuljettaa lastia paremmin perille. Sitähän varten se yhdyntä luonnon mielestä on. Parhaassa (pahimmassa) tapauksessa alahuuliltakin se lasti voi päästä munasolulle asti. Kauhankohan sperma säilyy hedelmällisenä ihmisen ulkopuolella? Ei kai kovin kauaa...

Mä oletan M62 tarkoittavan että emätin jännittyy niin ettei pois saa? Eikä niin et kiimainen vaimo tarttuu kädellä kaluun ja puristaa.

Vierailija
12/13 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsit oikein. Emätin tarttuu kalusta kiinni.

Vierailija
13/13 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M62 kirjoitti:

Ymmärsit oikein. Emätin tarttuu kalusta kiinni.

Mulla oli jo hetken mielikuva et vaimo tarttuu kädellä kalusta ja M62 raukka ei pääse karkuun.