Ovatko te muut ihmiset tyytyväisiä itseenne?
Miten tulla tyytyväiseksi itseensä? Ovatko muut ihmiset sitä yleensä vai ovatko kaikki muutkin tyytymättömiä?
Edim minä koen olevani ruma ja lihava ja vanha ja ikävä tyyppi. Oikeasti olen normaalipainoinen ja treenaan salilla useamman kertaa viikossa, mutta siltä se kuitenkin tuntuu, etten ole hyvä. Naamakin tuntuu rupsahtaneen viime vuosina.
Mies ei halua seksiä kanssani enää, eikä edes haluisi hieroa hartioitani, jos pyydän.
En viihdy ollenkaan työssäni, koen työpaikan ja kollegoiden arvot ihan päinvastaisiksi kuin omani ovat. Olen hakenut muita töitä, muttei ole tärpännyt. Halusisin muuttaa siellä monta asiaa ja uudistaa toimintatapoja, mutta muut eivät halua muuttaa mitään, joten kollegooden kanssa on sen vuoksi kireät välit, eivätkä he pigä minusta. Varmasti siis aiheesta ja siinäkin olen tyytymätön itseeni.
Ihan kuin elämäni olisi siis pilalla tai olisin huono monella sektorilla. Tyytyväisyys varmaan lähtee sisältä päin ja haluaisin kehittää sitä. Mutta miten ihmeessä se oikein onnistuu, jos ei vaan ole itseensä tyytyväinen? Miten muut teette sen? Vai ovatko kaikki tyytymättömiä?