Naapuri keitti kahvia ja nyt
Kommentit (17)
Mitähän minä tekisin? Uunipaistosta kasviksista? Eiliset jämätkin voisin kierrättää.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ensin pitäisi tuoksua letut ja sitten vasta keitetään kahvi, tämä on se oikea järjestys. Kahvinkeitin ehtii jo mennä pois päältä ennen kuin lettuset on paistettu.
Kaikilla ei ole automaattisesti sammuvaa Kahvinkeitintä tai jollain voi olla termoskeitin jolloin kahvi pysyy kuumana muutaman tunnin 😊
Täällä naapurin rontti haki valkosipulipizzan, koko rappu tuoksui huumaavasti valkosipulilta 😛
Päiväkahvit vois ihan kohta keittää.
Sitten klo 12.59 laitoin uunin lämpiämään, pesin, kuorin, pilkoin ja maustoin.
Laitoin yhden kesäkurpitsan, kaksi iso tomaattia, yhden sipulin ja näihin mausteita. Lisäksi halkaisin paprikan, jonka sisään laitoin eilisen kanaruoan jämät. Gratinoin kaiken myöhemmin vielä juustolla. Aikaa mennyt 9 min.
ap
Entäs pystyykö kukaan haistamaan palaneen katkun rappukäytävään asti? Olen surkea kokki :( Taidan hakea myös valkosipuli pizzan niinkuin ylempänä kommentoineen naarurin rontti..
Vierailija kirjoitti:
Täällä naapurin rontti haki valkosipulipizzan, koko rappu tuoksui huumaavasti valkosipulilta 😛
Just tuosta syystä naapurit pitäs kouluttaa että jos haet pitsan niin tuot mulle kans.
Olisiko siellä kerrostaloissa pildeä tarjolla missään?
Miksi pitäisi aina syödä jämiä.
"Jämät sämpylätaikinaan".
. hyi hitto
M kirjoitti:
Olisiko siellä kerrostaloissa pildeä tarjolla missään?
Sä se meet suoraan oleelliseen.
Vierailija kirjoitti:
Käy kysyyn saisko maistiaiset?
Tästä tuli ihanan makuista! Laitoin vähän rohkeammin mausteita tällä kertaa. Ensiksi kasviksiin yrttimaustesekoitusta, mutta sitten lisäsinkin pippurirouhetta ja srirachaa juuston päälle gratinoitumaan. Suussa polttelee pehmeän, makean ja rasvaisen kevyesti!
ap
Jäikö mitään jäljelle ap?
Voisin tulla syömään nyt kun pääsin töistä.
Ensin pitäisi tuoksua letut ja sitten vasta keitetään kahvi, tämä on se oikea järjestys. Kahvinkeitin ehtii jo mennä pois päältä ennen kuin lettuset on paistettu.