Olen addiktoitunut netissä trollaamiseen, mistä apua?
Kuulostaa hölmöltä ja lapselliselta, teidän, mutta olen addiktoitunut netissä trollaamiseen. Olen siis 25v mies, joka opiskelee, joka käyttää vapaa-aikansa erilaisilla keskustelufoorumeilla trollaten, myöskin keskustellen asioista. 1 näistä foorumeista on vauva.fi.
Mistä apua? Kehtaako tämmöisen takia mennä terapiaan? Tämä siis kontrolloi minun elämääni jo hyvin suuressa määrin. Mitä tehdä?
m25
Kommentit (16)
Junaraiteilla on moni trolli saanut vapautuksen vaivoistaan. Valitse tavarajuna, niin ei matkustajat järkyty.
Tee sun läppäristä/ tabletista/ kännykästä leija ja heitä se partsilta alas. Ongelma on hetkessä ratkaistu.
Jaaha. Trolli on lukemani mukaan jonkin sortin narsisti, mutta narsistithan ei myönnä olevansa avun tarpeessa. 🤔
Up s*atana. V*tun tantat, kertokaa jotain hyödyllistä..
Ap
Hmm ekana nyt mietin et trollaatko nytkin, mut jos nyt ihan rehellisesti kerroit niin en tiedä mistä saisit apua, mut maailmassa on ihmisillä oudompiakin addiktioita. Ehkä eka voisit kysyä itseltäsi miksi teet sitä,. mikä siinä viehättää ja mistä se kumpuaa. Oletko yksinäinen vai onko sulla vaan omanlainen huumorintaju? Jos et nettikiusaa ketään etkä ole muutenkaan ilkeä tai paha toisille netissä ja trollaaminen on viatonta hupailua niin eipä siihen kukaan kuole. Mut se mikä susta on vaan vitsi voi toisesta olla ilkeyttä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minä en tätä viestiä kirjoittanut.
-Oikea ap
Kun elämässä on paljon sisältöä niin ei enää ehdi trollata. Mulla oli myös tätä samaa vikaa.. varmaan kun oon oikeassa elämässä ylivarovainen ja kiltti ja vähän kynnysmatto niin netissä menee helposti siihen, että vastaan piikikkäästi ja jopa trollaan kun sille päälle sattuu.
Mutta nykyään käyn työn lisäksi salilla, harrastan kansanopistolla ja kumppanin kanssa vietetään enemmän aikaa yhdessä kuin ennen. Ei käytännössä jää päivään monta tuntia aikaa, niin enää ei tule käytettyä niitä tunteja niin turhaan kuin trollaamiseen.
Menee varmaan nettiriippuvuuslokeroon. Siihen taitaa saada jostain apua. Itsekin olen nettiriippuvainen, mutten vielä ole hakenut apua. Kaikki vapaa-aikani, eli pitkäaikaistyöttömänä kaikki aikani menee netissä ja näin on jatkunut 8 vuotta.
Ei sille kannata tehdä mitään. Trollaaminen on mukava harrastus.
M35 145KG
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
-Oikea ap
Älä röllää tai pieraisen tyttöystäväsi vaginaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
-Oikea ap
Tämä on oikea viestini.
- Alkup. ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minä keksisin. Tätä ei kukaan tiedä eikä tämä liity homosteluun!!! Muistatko kuin minä otin takapaikan ja sinä etupaikan niin tehdään se kunniakkaammin koska kunnioituksella ei ole rajoja? Näyttääkö hyvältä?
Oi beibi, beibi... telakoidutaan yhdessä!!
Omapa on ongelmas.