Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varapuhemies Juho Eerola kutsui erityisavustajakseen bändikaverinsa Kotkasta – palkka 6 466 euroa kuussa

Vierailija
19.08.2019 |

Eduskunnan toisen varapuhemiehen Juho Eerolan (ps) erityisavustajaksi nimitettiin Eerolan bändin kitaristi.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan kitaran laulaa vaan . . .

kiva kuukausipalkka...öö mistä?

Vierailija
22/26 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Jos itse palkkaisit itsellesi avustajan, ottaisitko entuudestaan tuntemasi henkiön, johon tiedät voivasi luottaa, vaiko työkkäristä jonkun täysin tuntemattoman?

Ottaisin tehtävään pätevän henkilön. Ja jos kaveri ei ole pätevä, niin ottaisin mieluummin sen tuntemattoman kunnon ansioilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Jos itse palkkaisit itsellesi avustajan, ottaisitko entuudestaan tuntemasi henkiön, johon tiedät voivasi luottaa, vaiko työkkäristä jonkun täysin tuntemattoman?

Siinä kaikki vaihtoehdot mitä keksit? Alkoi kiinnostaa, minkälaisessa maailmassa elät.

Vierailija
24/26 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä palkkaisin haun kautta. Liian kaverilliset välit olisivat kiusallisia koska avustajalla joutuu varmasti teetättämään ikäviäkin asioita ja kiire on kova.

Samoin. Tuossa voi mennä oma ura pilalle ja vielä välit kaveriin. 

Vierailija
25/26 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalat Li Anderssonilla on 9 avustajaa, joiden kaikkien pakkka yli 7000e/kk.

Yhdeksän avustajaa, miettikää.

Vierailija
26/26 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä kaikki vaihtoehdot mitä keksit? Alkoi kiinnostaa, minkälaisessa maailmassa elät.

Li Andersonilla on viisi avustajaa ja yksi valtiosihteeri, kaikien palkka yli 7000euroa/kk, eli 6kertaiset kulut Eerolaan nähden, nyt selitäppä tämä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme