Varapuhemies Juho Eerola kutsui erityisavustajakseen bändikaverinsa Kotkasta – palkka 6 466 euroa kuussa
Eduskunnan toisen varapuhemiehen Juho Eerolan (ps) erityisavustajaksi nimitettiin Eerolan bändin kitaristi.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Niin? Jos itse palkkaisit itsellesi avustajan, ottaisitko entuudestaan tuntemasi henkiön, johon tiedät voivasi luottaa, vaiko työkkäristä jonkun täysin tuntemattoman?
Ottaisin tehtävään pätevän henkilön. Ja jos kaveri ei ole pätevä, niin ottaisin mieluummin sen tuntemattoman kunnon ansioilla.
Vierailija kirjoitti:
Niin? Jos itse palkkaisit itsellesi avustajan, ottaisitko entuudestaan tuntemasi henkiön, johon tiedät voivasi luottaa, vaiko työkkäristä jonkun täysin tuntemattoman?
Siinä kaikki vaihtoehdot mitä keksit? Alkoi kiinnostaa, minkälaisessa maailmassa elät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä palkkaisin haun kautta. Liian kaverilliset välit olisivat kiusallisia koska avustajalla joutuu varmasti teetättämään ikäviäkin asioita ja kiire on kova.
Samoin. Tuossa voi mennä oma ura pilalle ja vielä välit kaveriin.
Toisaalat Li Anderssonilla on 9 avustajaa, joiden kaikkien pakkka yli 7000e/kk.
Yhdeksän avustajaa, miettikää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä kaikki vaihtoehdot mitä keksit? Alkoi kiinnostaa, minkälaisessa maailmassa elät.
Li Andersonilla on viisi avustajaa ja yksi valtiosihteeri, kaikien palkka yli 7000euroa/kk, eli 6kertaiset kulut Eerolaan nähden, nyt selitäppä tämä?
Annan kitaran laulaa vaan . . .
kiva kuukausipalkka...öö mistä?