Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako opiskella ripsipidennysten laittajaksi?

Vierailija
19.08.2019 |

Vai onko ihan kakkaa hommaa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos muoti muuttuu?

Vierailija
2/10 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos muoti muuttuu?

Oletan, että ripsienpidennykset eivät ole päätyö vaan lisäpalvelu esim. muiden kauneushoitojen ohella tai lisätulojen lähde - joten miksei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos muoti muuttuu?

Oletan, että ripsienpidennykset eivät ole päätyö vaan lisäpalvelu esim. muiden kauneushoitojen ohella tai lisätulojen lähde - joten miksei?

Varmasti niiden kysyntä on jo tasaantumaan päin, sillä nykyään ne ovat mielestäni enää tietyn tyylisten nuorten juttu. Mutta kyllä asiakkaita todennäköisesti on sittenkin, kun ne eivät ole enää varsinaisesti muodissa, sillä monet ovat jääneet niihin tavallaan koukkuun, ja pitävät niitä kenties lopun ikänsä, kun omat ripset eivät pidennyksiin totuttua näytä oikein miltään.

Vierailija
4/10 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nuo ole jo aika last season -juttuja?

Vierailija
5/10 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Tuo hullutus menee vuoden sisällä pois muodista. Opiskele ja hanki itsellesi oikea amatti, joka ei ole pelkkien muoti-ilmiöiden varassa.

Vierailija
6/10 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä nykyään ne ovat mielestäni enää tietyn tyylisten nuorten juttu

-nojaa. Ehkä vaan kiinnität huomioo tietyn tyylisiin nuoriin.. On niitä muillakin.. Ja niitä saa tosi eri näkösinä, on ihan aitojen näkösiä, siis niinku ku aidot meikatut ripset, sit on niitä viuhkoja ja isoja yms.. Mun mielestä ei oo tietyn tyylisten juttu, mun mielestä hyvin tehdyt kaunistaa tosi paljon.

Niitä on tullu hirveesti uusia, joten ei kyl vaikuta siltä että olis muuttunu epäsuosituks..

itse oon käyny ripsiteknikkokurssin, ja täytyy sanoo et ainaki siihen aikaan ku kävin kurssin, homma oli aivan liian monotonista ja pikkutarkkaa mun makuun. Mieluummin teen vaikka meikkauksia. :D

Vierailija
7/10 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sanon, että todella todella monilla naisilla on ripsienpidennykset. Varsinkin kesällä.

Vierailija
8/10 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita ennakoida mikä on seuraava typerä trendi ja opettele siinä jo etukäteen maailman parhaaksi.

Vierailija
9/10 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan tarkennan vielä. Olen niin hieroja, ja ihan lisäpalveluna jotain tuollaista ajattelin. Olen kyllästynyt tekemään pelkkää yhtä hommaa päivästä toiseen. Tykkään tuollaisesta pikkutarkasta näpertelystä, joten siksi mietin tuota ripsiteknikon koulutusta.

Ap

Vierailija
10/10 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Olen siis...

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän