Synnyttänyt Rita odotti lääkäriltä viimeistä sinettiä petipuuhille: ”Aki kävi jo malttamattomana”
Kommentit (21)
Voi miksi, MIKSI?!
Miksi jollain on ihan pakko jakaa kaikki? Haluttiin me tai ei.
Ja toisekseen tuskin suuseksiä tms kukaan lääkäri on kieltänyt missään vaiheessa.
En jaksa avata linkkiä. Tää on varmaan taas jotain typerää settiä, johon voi vastata:runkkaa, Aki, runkkaa. Tai kärsi.
Vierailija kirjoitti:
Voi miksi, MIKSI?!
Miksi jollain on ihan pakko jakaa kaikki? Haluttiin me tai ei.
Ja toisekseen tuskin suuseksiä tms kukaan lääkäri on kieltänyt missään vaiheessa.
Tällä palstalla ainakin näköjään halutaan :D
Odotinkin milloin tätä kommentoidaan täällä, en jaksanut avata noin typerän ihmisen juttua.
Seksi ei ole kiellettyä jälkivuodon aikana, sitä saa harrastaa kondomin kanssa jos tikit tai repeämät eivät ole henkilölle itselleen liiallinen este ja satu liikaa, taikka lääkäri synnytyslaitokselta ei ole erikseen kieltänyt yhdyntää ennen jälkitarkistusta. Mutta kaikkein tärkeintä on että synnyttänyt itse haluaa seksiä ja edetään sitä vauhtia kuin hän haluaa.
aika itserakasta akilta ja ritalta olettaa, että heidän panohommansa muita ihmisiä kiinnostelis.
Tätä onkin jo odotettu. Miten en yhtään yllättynyt :-/
Vierailija kirjoitti:
aika itserakasta akilta ja ritalta olettaa, että heidän panohommansa muita ihmisiä kiinnostelis.
Kyllä mua ainakin kiinnostas.päästä päästä näkemään.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan runkkareita toisten panohommat kiinnostaa.
Mulle tuli jutusta mielikuva, että synnytys ei mennyt ihan putkeen jos jälkitarkastukseen asti piti odottaa, ei ole normaalia. Voin olla väärässä. Kovin fiksu en taida olla kun luin tämänkin jutun...
Miten Rita ei näytä että olisi lihonnyt yhtään raskauden aikana? Sama juttu mun naapurin kauniilla venäläisnaisella. On raskaana, mutta ei ole lihonut. Vain maha kasvaa sitä mukaa kun vauva siellä masussa kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten Rita ei näytä että olisi lihonnyt yhtään raskauden aikana? Sama juttu mun naapurin kauniilla venäläisnaisella. On raskaana, mutta ei ole lihonut. Vain maha kasvaa sitä mukaa kun vauva siellä masussa kasvaa.
Ei kaikki liho. Omat kaksi ystävääni pysyivät hoikkina koko raskausajan, vatsa vain pömpötti synnyksen jälkeen mutta muuten ei olisi huomannut että on juuri ollut raskaana.
Ei mullekaan tullut kiloja juuri mitään ja kaikki mitä tuli jäi sairaalaan.
Kaikki ei vain liho raskaudessa.
"Viimeinen sinetti" kuulostaa jotenkin ihan kauhealta.
Eikös jossakin kirjoitettu, että Rita alkoi jumppaamaan jo melkein heti kun kotiin pääsi. Huolehtii itsestään ja on voimia tehdä mikäs siinä. Eri asia kannattaako kaikesta avautua julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakko noiden on jatkuvasti tunkea otsikoihin?
Veikkaisin että saavat rahaa noista haastatteluista tai muuta hyödykettä.
Joku roti pitäisi Iltalehdelläkin jutuissaan olla. Toivottavasti lapsi ei vanhempana googlettele vanhempiaan.
Mikä pakko noiden on jatkuvasti tunkea otsikoihin?