Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisen henki on eläimen henkeä tärkeämpi

NormaaliIhminen
19.08.2019 |

Ihminen tulee aina ennen eläintä. Eläin ei ole milloinkaan verrattavissa eläimeen koska ihminen on arvokkaampi. Ihmisissä on hirveästi huonoja puolia ja eläimissä hyviä mutta puunhalaajia taitaa kaduttaa muistaa että ihmisissä on vielä enemmän hyviä kuin huonoja puolia ja eläimissä on myös paljon huonoja puolia. Ihminen ei ole terve jos pelastaa palavasta talosta eläimen ennen ihmistä.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä😂👏🏻

Vierailija
2/31 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta näissä "ihminen on aina ihminen" ihmisissä on sellainen hauska kuriositeetti, kun vähän pintaa rapsuttaa, että he toivoisivat kaikkien eläimiä rakastavien ihmisten kuolevan tuskallisesti, ja lisäksi he haluaisivat kusta eläimistä huoltapitävien ihmisten haudoille.

Joo ja ihminen on jäävi määrittelemään mikä laji on arvokkain. Eikä täällä koko pallolla ole yhtään niin julmaa ja tuhoista lajia kuin ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt mulle ihan konkreettisesti missä on ollut joku tilanne, jossa joku on oikeasti pelastanut eläimen vaikka pelastettavana olisi ollut myös ihminen? Milloin kukaan on oikeasti joutunut tuon valinnan tekemään?

Vierailija
4/31 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai maailman psykopaattisin, sadistisin, raain, ja sairain pahantekijä kiduttaja rääkkäjä hirviö on aina parempi kuin esim. maailman kiltein ja älykkäin koira? YKSILÖISTÄ PUHUN NYT!

Vierailija
5/31 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se niin on. Sosiaalisessa ja tunteellisessa monimutkaisuudessaan ihmisen kuolema vaikuttaa maailmaan niin paljon enemmän kuin eläimen.

Vierailija
6/31 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt mulle ihan konkreettisesti missä on ollut joku tilanne, jossa joku on oikeasti pelastanut eläimen vaikka pelastettavana olisi ollut myös ihminen? Milloin kukaan on oikeasti joutunut tuon valinnan tekemään?

Se oli esimerkki katsos kun yhdessä vanhassa keskustelussa moni sairas ihminen sanoi että eläin tulee ennen ihmistä

Vierailija
7/31 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, että ihminen on usein arvokkaampi näin ihmisnäkökulmasta, mutta aikamoista tajunnanvirtaa tuo aloitus muuten.

Vierailija
8/31 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielisairaan ihminen on aina ihminen ihmisen pään sisällä. Ja siksi hän haluaa että kaikki eläimet ta pett aisiin heti, koska ovat uhka ihmisen jumaluudelle ja arvokkuudelle.

Vierailija
9/31 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai maailman psykopaattisin, sadistisin, raain, ja sairain pahantekijä kiduttaja rääkkäjä hirviö on aina parempi kuin esim. maailman kiltein ja älykkäin koira? YKSILÖISTÄ PUHUN NYT!

Kaikki ihmiset eivät ole tuollaisia. Eläinten älykkyys on paljon alhaisempi kuin ihmisellä

Vierailija
10/31 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos minun olisi urhattava rakas lemmikkini että joku moninkertainen ki d utusmurha aja ja p e dofiili pelastuisi kuolelalta, niin unen näitte jos kuvittelette, että suostun.

Vierailija
11/31 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Somessa pyöri jokin aika sitten kuva siita (muistaakseni) jenkkinaisesta, joka oli ampunut kirahvin ja esittili saalistaan ylpeänä. Minun puolesta tilanne olisi ollut paljon parempi toisinpäin. 

Vierailija
12/31 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihmiset eivät ole tuollaisia. Eläinten älykkyys on paljon alhaisempi kuin ihmisellä

Kai minä sen nyt ymmärrän, mutta sinä et ymmärrä että KAIKKI ihmiset eivät ole hyviä.

On aika suuria eroja, mutta sinä et tajua sitä, kun olet naiivi ja silmäsi ummistava lässyttäjä.

Vierailija
13/31 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Objektiivisesti katsottuna eläin on arvokkaampi. Jokaisella eläimellä (paitsi tuontivitsauksilla) on tehtävänsä luonnossa ja ravintoketjussa, yksikään eläin ei ole maapallolle yhtä tuhoisa kuin ihminen, saati yhtä ilkeä.

Ihminen on maapallon pahin vitsaus ja tuhoaa parhaillaan sekä omaa lajiaan että koko ekosysteemiä.

Vierailija
14/31 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos minun olisi urhattava rakas lemmikkini että joku moninkertainen ki d utusmurha aja ja p e dofiili pelastuisi kuolelalta, niin unen näitte jos kuvittelette, että suostun.

Tämä onkin hyvin todennäköinen skenaario.

Vierailija
15/31 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli esimerkki katsos kun yhdessä vanhassa keskustelussa moni sairas ihminen sanoi että eläin tulee ennen ihmistä

Eli kukaan ei ole joutunut käytännössä tuota kokeilemaan, ja joku vaan tykkää joko aloittaa vastatrollin tai uskoo vähän turhan kärkkäästi päästäkseen kiistelemään asiasta.

Mä väitän, että jos joku tuollaiseen tilanteeseen joutuu, niin siinä ei muistella mitä joskus on anonyymillä trollipalstalla väittänyt tekevänsä. Mäkin voisin väittää kivenkovaan, että pussaan Sauli Niinistöä jos joskus törmään, mutta tuskin tulen sitä tekemään todellisuudessa.

Vierailija
16/31 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen tulee aina ennen eläintä. Eläin ei ole milloinkaan verrattavissa eläimeen koska ihminen on arvokkaampi. Ihmisissä on hirveästi huonoja puolia ja eläimissä hyviä mutta puunhalaajia taitaa kaduttaa muistaa että ihmisissä on vielä enemmän hyviä kuin huonoja puolia ja eläimissä on myös paljon huonoja puolia. Ihminen ei ole terve jos pelastaa palavasta talosta eläimen ennen ihmistä.

Sun kannattaisi opetella edes perustermit ensin. Ihminen on määritelmällisesti eläin.

Lisäksi merkittävä osa ihmisistä on sellaisia, että niitä ei pelastaisi palavasta talosta, vaikka siellä ei muuta eläintä olisikaan pelastettavana. Jopa sellaisia ihmisiä on läjäpäin, että sen talon sytyttäisi itsekin tuleen, jos siitä ei linnaan joutuisi. Vai mitä sä muka tekisit, jos joku Hítler tai Pol Pot olisi palavassa talossa?

Vierailija
17/31 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Jos minun pitäisi päättää, kumman henki säästyy, kissamme vai jonkun vieraan ihmisen, ei minun tarvitsisi miettiä sekuntiakaan. Totta kai jokainen jolla on sydän, välittää eniten läheisistään, ovat ne sitten ihmisiä tai eläimiä.

Vierailija
18/31 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvotat älykkyyden mukaan elävän olennon arvon.

No tässä sulle uutisia: on ihmisiä jotka ovat syvästi kehitysvammaisia ja vastasyntynyt on tyhmempi kuin aikuinen eläin.

Ja sinua älykkäämpiä ihmisia on miljardeja.

Vierailija
19/31 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lars kirjoitti:

Höpö höpö. Jos minun pitäisi päättää, kumman henki säästyy, kissamme vai jonkun vieraan ihmisen, ei minun tarvitsisi miettiä sekuntiakaan. Totta kai jokainen jolla on sydän, välittää eniten läheisistään, ovat ne sitten ihmisiä tai eläimiä.

Minulla on koira jota rakastan paljon mutta kyllä minä silti koirani urhaisin jotta jonkun viattoman ihmisen henki säilyisi. Niin pahasti en ikinä pystyisi tekemään että asettaisin eläimen ihmisen edelle.

Vierailija
20/31 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lars kirjoitti:

Kun kaikilla ei ole sydäntä, eikä oikein kunnollista myötätuntoa ja rakkautta, niin he ottavat periaatteensa jostain kirjasta. Ovat muuten aika fanaattisia.

Eihän se mitään todellisuutta kenenkään normaalin päässä ole, että järkyttävät ja oikeasti ihan silmittömän raa`´at seksuaaliki duttajat ja massamurhaajat ovat muka ärvokkaampia kuin itselle rakas koira tai kissa.

Mutta epänormaalin ihmisen on otettava totuutensa jostain ulkoa, eikä omasta sydämestä. He katsovat vaikka 2000 vuotta vanhasta kirjasta ne sääntönsä ja mielipiteensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän