Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytön ensimmäiset kuukautiset. Millaiset siteet?

kunhan mietin
19.08.2019 |

Meidän tyttö aloitti 5 luokan ja aloin jo pohtimaan, että ei mene pitkään kun kuukautiset hänelläkin alkaa.Tai saattaa mennä tosi montakin vuotta, mutta kumminkin. Aloin miettimään, että millaiset siteet olisi hyvät, kun kuukautiset alkaa? Kun eikö siteet oo hirveen isot, että viekö ne koko tilan pikkareista? :D onko sit pikkuhousunsuojat liian pienet? En tiiä yhtään! Tamponi tuntuu turhan rajulle ekaksi tai minä en ainakaan käyttänyt teininä tamponia ollenkaan.
Kiitti vinkeistä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalit siivekkeelliset ja sano, että laittaa toiset pikkuhousut siihen päälle, niin side pysyy paremmin. Tamponeja ei tarvitse vielä.

Vierailija
2/14 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten parempaa pohdittavaa keksinyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalit siivekkeelliset ja sano, että laittaa toiset pikkuhousut siihen päälle, niin side pysyy paremmin. Tamponeja ei tarvitse vielä.

Mä käytin tamponeja alusta asti. Onko siihen muka joku ikäraja?

Vierailija
4/14 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepositeet ja max. size tamppooni.

Vierailija
5/14 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaippahullun aloitus ( miehen).

Vierailija
6/14 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha olet vai oletko mies? Eikö sinulla ole itsellä ollut menkkoja, vai miksi ihmeessä tällaisia itsestäänselvyyksiä kyselet?

Pikkuhousunsuoja ei todellakaan riitä, jos verta tulee. Saat lapselle ikuiset traumat, jos veri tulee heti pitkin kinttuja ja housut ovat yläpäätä veressä... Siteen vaihto sitten tarpeeksi usein, välillä vaihtoväli voi olla vain 1-2 h, jos oikein lorisee ja hyytymä tulee. Yöksi kannattaa sänky suojata vähintään pyyhkeellä ellei ole muovitettu froteeta ja aamulla heti vessaan.

Vierailija
7/14 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaippahullun aloitus ( miehen).

Hitto, käykö sekin vielä täällä?

Vierailija
8/14 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normal-kokoiset siteet on ihan hyvän kokoisia. Yöksi voi varautua yösiteillä. Näillä pääsee alkuun ja kokemus opettaa, mikä kenellekin passaa.

Vierailija
9/14 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on! 55 vuotta. Side on lapselle parempi kuin joku huonosti asetettu väärän kokoinen tamponi.

Vierailija
10/14 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säilyy immenkalvo ehjänä jännäm iehen korkattavaksi.

Vierailija
11/14 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ikärajaa, mutta moni nuori ei halua heti alkaa käyttää tamponeja. Meillä nuori alkoi käyttää tamponeja ehkä vasta vuoden päästä ensimmäisistä menkoista. Sitten taas osa ei opettele tamponien käyttöön ikinä.

Vierailija
12/14 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivelliset siteet ja ehdottomasti myös yöksi yösiteet. Ettei yhdenkään tytön tarvitse tehdä itselleen vessapaperivaippaa yöksi, niin kuin minun aikoinaan. Siteitä pitää myös olla useampi paketti saatavilla, eikä vain joku yksi yhteinen paketti äidin kanssa. Moni ehkäisyhormoneilla vuodot pienentänyt äiti ei muistakaan, miten runsaat luomukuukautiset voivat olla, varsinkin alkuaikoina.

Vierailija
13/14 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on! 55 vuotta. Side on lapselle parempi kuin joku huonosti asetettu väärän kokoinen tamponi.

Miksi pitäisi valita väärän kokoinen? Ja osasin kyllä asettaa sen oikein jo esiteininä. Ei ole vaikeaa.

Vierailija
14/14 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Always Ultra normal siivekkeelliset on hyvä valinta, koska niissä on imukykyä. Pitää vaihtaa tarpeeksi usein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan