FARMI Suomi julkkisversio - kilpailijat julkaistu
Ohjelman kuvaukset käynnistyi juuri Pieksämäellä ja ohjelma tulee ulos ensi keväänä.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/2c7f2898-a02c-4797-8eff-af9770e…
Mitä mieltä julkkiskilpailijoista:
Missi ja malli Sara Chafak, ex-hiihtäjä Jari Isometsä, somepersoona Niko Saarinen, hallitseva Miss Suomi Alina Voronkova, kohukaunotar Anu Saagim, tubetähti Jaakko Parkkali, hiihtäjälegenda Juha Mieto, laulaja Katja Kätkä, räppäri ja tubettaja Seksikäs-Suklaa, myyntipäällikkö Riina-Maija Palander, huippumaalivahti Noora Räty sekä ex-nyrkkeilijä Amin Asikainen.
Kommentit (786)
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen huippu-urheilija tuo Noora on?Seisoo tolppien välissä!Wautsi vau!Sehän on kova laji maailmalla ja erittäin suosittu.Esittää jotain kovanaamaa!Olen Suomen paras naisjääkiekossa ja siinä ei taso riitä.
Minä,minä ja minä! Jotain on kasvatuksessa mennyt pahasti pieleen.Jos versus vertaa Mietaaseen,Aminiin ja Isometsään ero on suuri! Ei tarvitse kehua!Teot puhuvat puolestaan! Alina oli kumminkin paras farmari.Harmi,että tippu.
Tää oli hyvä!
Mitähän mieltä Noora on tästä? :D
Kuka finalisteista huolehti parhaiten eläimistä? Voiskohan tuohon vastata että ei kukaan? Finaalissa on just ne tyypit jotka vähiten teki eläinten kanssa yhtään mitään.
Jari tuskin pääsee finaaliin kun Suklaa ja Niko inhoavat häntä.
Nyt voimalaji, niin Noora häviää.
Hölmösti hoidettu tuo että muut sai äänestää toisen finalistin. Eihän Jaakolla ole mitään saumaa Jaria tai Nooraa vastaan.
Aivan älytöntä porukalta äänestää Jaakko finaaliin. Läpänheitolla finaaliin.
onneks räty joutuu vihdoin kaksintaisteluun ja ulos tuolta. Ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Nyt voimalaji, niin Noora häviää.
Ei häviä. Hän voitti Jaakon.
Ette oo tosissanne että Noora voitti ???
Harmi että nuo muiden antamat äänet vei vaan suoraan finaaliin, eikä niistä ole mitään hyötyä itse finaalissa. Käytännössähän on ihan sama onko suoriutunut farmilla kunnialla myös muiden silmissä, kun likaisen pelin pelaajat kiilaa kuitenkin ohitse. Farmilaisten äänillä olis pitänyt saada jotain ekstraa finaaliin.
Jaakko voittaa sormi nutella purkissa.
Typerä ratkaisulaji tämä sahaus. Ei tee oikeutta 30 päivän raadannalle farmilla.
Onko Jari ja Noora saman painoisia?
Jaakko voittaa sormi nutellapurkissa.
Vierailija kirjoitti:
Typerä ratkaisulaji tämä sahaus. Ei tee oikeutta 30 päivän raadannalle farmilla.
No ainakin osui oikeille kilpailijoille.
Miten voi olla noin ärsyttävä Ä M M Ä.
Onkohan tuo Parkkali jotenkin vajaa tai jotain? Ihan ihmeellinen kulkija.
Niko on edelleen rasittava. Miksi sitä kuvataan koko ajan.
Mikä ihmeen huippu-urheilija tuo Noora on?Seisoo tolppien välissä!Wautsi vau!Sehän on kova laji maailmalla ja erittäin suosittu.Esittää jotain kovanaamaa!Olen Suomen paras naisjääkiekossa ja siinä ei taso riitä.
Minä,minä ja minä! Jotain on kasvatuksessa mennyt pahasti pieleen.Jos versus vertaa Mietaaseen,Aminiin ja Isometsään ero on suuri! Ei tarvitse kehua!Teot puhuvat puolestaan! Alina oli kumminkin paras farmari.Harmi,että tippu.