Miksi ja minkälainen mies sanoo ettei ole koskaan tumputtanut?
Mitä se sillä luulee saavuttavansa, jokainen tajuaa että valehtelee.
Tuli mieleen yhtäkkiä tämä toisen ketjun vuoksi. Exäni väitti näin. Väitti myös että on kumiallerginen, kun ei halunnut kondomia käyttää. Puhui muutenkin pelkkää paskaa aamusta iltaan. Mutta ei mennä siihen. Vastatkaapa kysymykseen.
Kommentit (43)
Olen mies ja en ole tumputtanut 50 päivään. 90 päivää on tavoite.
Todella syvästi uskovainen, Herran pelkoinen mies ei ole tumputtanut välttämättä koskaan.
Joskus aikoinaan anonyymipalstalla kiihkouskovainen mies kertoi, kuinka vaikeaa elämänsä oli, kun ei voinut uskonsa takia masturboida ja oli koko ajan kiimassa. En sulje pois mahdollisuutta, etteikö näitä olisi. Ja sitten tietty voi olla joku vamma tai lääkitys, joka estää masturboinnin.
Kiihkouskovainen, typerä, aseksuaali tai valehtelija.
Neliraajahalvaantunut tai talidomidi? Voi myös olla psyykkisesti niin hajalla, että vihaa itseään ja seksuaalisuuttaan. Kyvytön, mahdollinen sarjamurhaaja.
Ei mikään eikä kukaan pakota tumputtamaan.
Jos joku väittää että on lateksiallegia eikä voi käyttää kumia niin sitten vaan hankitte ei-lateksi kortsuja.
Mutta kai noita jotka ei oo tumputtanut on juuri noissa kiihkouskovissa tjsp
Joko se on totta tai sitten joku on esittänyt tungettelevan kysymyksen, johon ei tarvitsekaan antaa rehellistä vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne kassit ala kiristää ellei sieltä suihkuta liikoja mönjiä ulos?
Kyllä miehet tuntuu olevan kauheen kiukkusia jos eivät pääse laukeemaan.
Vierailija kirjoitti:
Todella syvästi uskovainen, Herran pelkoinen mies ei ole tumputtanut välttämättä koskaan.
höpöhöpö.
Jollain tapaa häiriintynyt tai estoinen. Ei jatkoon.
Minulla on vielä kovat himot kun olen melko nuori vielä joten tumputan lähes joka päivä ja joskus jopa useita kertoja päivässä. Ikää kun tulee enemmän niin testosteroinit laskee ja tumputtaminen vähenee samalla. Väittäisin että se kuka mies sanoo ettei ole tumputtanut koskaan niin se valehtelee.
m28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne mömmöt imeytyy takaisin elimistöön, purkautuminen ei ole mitenkään välttämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehet tuntuu olevan kauheen kiukkusia jos eivät pääse laukeemaan.Ne mömmöt imeytyy takaisin elimistöön, purkautuminen ei ole mitenkään välttämätöntä.
Yleensä kyllä käy niin, että biomies laukeaa unessa, jos siemenneste ei purkaudu muuten.
Valkoritari. Luulee saavansa paremmin piniä kun olettaa mielistelevänsä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Valkoritari. Luulee saavansa paremmin piniä kun olettaa mielistelevänsä naisia.
Varmaan maailman noloin ja huonoin tapa mielistellä naista.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku väittää että on lateksiallegia eikä voi käyttää kumia niin sitten vaan hankitte ei-lateksi kortsuja.
Mutta kai noita jotka ei oo tumputtanut on juuri noissa kiihkouskovissa tjsp
Mä oon allerkinen lateksille ja ei lateksisille kumeille eli useimmille kumilaaduilla. Joudutaan sekstaamaan ilman kumia, mutta osaan vetää ulos ennen kuin tulen.
Sellainen mies joka saa seksiä niin paljon kuin haluaa.
Komea Giga Chad kaltainen mies ei tarvitse masturboida, koska ui naisissa. Seksin välissä hänen pitää palautella spermavarastojaan ennemminkin, kuin tuhlata energiaa entisestään tumputtamiseen.
Siinäpä se vastaus.
Vain seksittömät tyypit runkuttelee jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiukkusuus alkaa mulla 3 päivänä kun en ole lauennut. Ei ole iso kiukku, mutta sellanen vähän kireä olo.
6-7 päivän aikana laukeamatta tulee hyvä olo. Keho ja lihakset tuntuu kireämmältä ja kasvot kuultaa. Tämä hyvä olo lisääntyy joka päivä tuon jälkeen, mutta loppuu siinä 3 viikon jälkeen. Harvoin jaksan pidätellä tuonne 6-7 päivään asti, mutta joskus teen sen jos haluan pikku buustin. En vain tykkää siitä kireästä olosta mikä tulee ennen noita 6 päivää.
Ylpeyttään ja valehtelija.