Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ulkonanukutus; mitä rattaisiin kesällä?

29.05.2006 |

Hei!

Laitoin kysymyksen tälle palstalle, koska ajattelin, että täällä puolella on enemmän kokemusta.

Minulla on 9 kk vanha poika jota nukutan rattaissa ulkona.

Mitä olette laittaneet rattaisiin lämpimillä ilmoilla, jotta lapsella ei olisi liian kuuma?

Talvimakuupussi on jo aivan liian kuuma, vaikka muu vaatetus on jo ihan minimissä.

Entä oletteko keksineet pohjalle jotain pehmikettä, kun lapsella on pakko olla valjaat, ettei putoa kun herää.

Kuulin, että talja voisi olla viileä. Onko kokemusta? Siihenhän voisi tehdä reiät valjaille.

Kiitos jos etukäteen vinkeistä!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuopus nukkuu myös valjaissa, joten olen ajatellut tehdä vanhaan pyyhkeeseen reiät valjaille.

Kesällä myös peittona on usein pyyhe ja oikein kuumalla ei ole peittoa laisinkaan.

Vierailija
2/2 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli alla ä-pakkauksen peitto, johon olin tehnyt valjaille reiät. Toimi hyvin. Minä en olisi raskinut taljaan tehdä reikiä... Tein reiät niin, että peiton vetskaria pystyi käyttämään normaalisti tarpeen mukaan kiinni tai auki.

Muuten vaatetus oli sään mukaan, rattaat on toki vaunuja viileämmät, mutta hyvä tuulensuoja niissäkin on. Lapsissa on isojakin eroja; toinen on vilukissa siinä missä toinen kuumakalle, kokeilemalla löytyy sopiva vaatetus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla