Sinä parikymppisenä synnyttänyt, miltä vartalosi näytti kolmekymppisenä?
Olen saanut lapseni 20- ja 22-vuotiaana. Nyt olen 35-vuotias kahden nuoren äiti ja usein kummastellaan, että onko minulla jo niin isot lapset ja olenko todella joskus synnyttänytkin.
Tottakai hämmästelyä tulee, kun monilla samanikäisillä lapset ovat vielä ihan pieniä, mutta ihan tosissaan vartaloa kummastellaan paljon. Olen ihan normaalin kokoinen, liikun kyllä paljon ja syön terveellisesti, mutta olen kuitenkin ihan tavallisen näköinen.
Maha pömpöttää välillä ja tissit hiukan roikkuvat, mutta tarkemmin kun asiaa olen miettinyt niin totta, moni ikäiseni äiti on jo hiukan "pehmeämpi", sellainen tätiintynyt vartaloltaan.
Voisiko tuo vartalon hyvä palautuminen johtua nuorena synnyttämisestä? Raskaudet olivat aika helppoja ja vauvat keskikokoisia. Ihoni on kyllä venynyt ja paukkunut, mutta maha ei roiku eikä vartalo ole levinnyt nuoruusvuosista.
Mistä itse tunnistat synnyttäneen naisen?
Kommentit (2)
Ensimmäiset lapset 21 ja 23 vuotiaana ja 3. kolmekymppisenä.
Sama paino (52 kiloa) ja vain pieni kaari alavatsassa. Pari raskausarpea. Rinnat pienet ja kiinteät. Luultiin lasteni siskoksi, olin tosi babyface
4. lapsi 41v:nä ja paino normalisoitui (60kg), muuten ei muutoksia raskaudesta kuin rintojen kasvu a>b
Kaikki lapset suht pienikokoisia koska raskaudet ei olleet täysiaikaisia.
Lapset 22 ja 25- vuotiaina ja vartalo vielä keski-iässäkin timmi ja hoikka. Ei roiku tissit eikä mikään. Luulen ettå johtuu perimästä ei synnytysiästä.
Sain lapset liian nuorena. Jos olisi voinut muuttaa asiaa niin olisin tullut äidiksi vasta kymmenen vuotta myöhemmin. Nuoren kuuluu elää itselle ei lapsille eli ehkäiskää ja ehkäiskää aina ja koko ajan tosi hyvin!