Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki köyhät jotka ruikuttaa, tässä teille muutama totuuden sana

Vierailija
18.08.2019 |

Eli teille b luokan kansalaisille: Jos olette kerran niin köyhiä kuin sanotte olevanne, miksi pyöräytitte 5 lasta tähän maailmaan? Olisiko kannattanut pistää elämäntilanne kuntoon, tai ainakin huolehtia, että sinun pääoma ja koulutus/työ kattaa kulut mitä sun pikku natiaiset tulee vaatimaan?

Miksi kouluttauduit matalapalkkaiselle alalle?

T.Korkeasti koulutettu ja asiaa ihmettelevä mies

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harvalla on 5 lasta, koskee myös pienituloisia.

Vierailija
2/27 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella harvalla on 5 lasta, koskee myös pienituloisia.

No se ei ollutkaan pääasiallinen pointtini. Pointtini oli se, että jos kerran rahasta on puute, niin oliko järkeä kouluttautua paskapalkkaisille aloille.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuolema tulee sinullekkin joku päivä niin muista että rahojasi et mukaan saa vaan omaisesi niistä kiljuen tappelevat.

Vierailija
4/27 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Minulla ei ole yhtään lasta enkä kouluttautunut matalapalkkaiselle alalle. Silti olen köyhä. Mitäs totuuden sanoja sinulla on minulle?

Vierailija
5/27 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole lapsia, mutta olin seitsemän vuotta pois työelämästä syöpähoitojeni vuoksi.

Ehkä sinullakin vielä tärppää. :)

Vierailija
6/27 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta sinä voisit tuoda lapsesi halpaan päivähoitoon.

Vierailija
7/27 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn vieroksujat tekee lapsia, jotta ei tarvi olla työkkärin listoilla, vaan vanhempainrahat ja kotihoidontuet juoksee ja toimeentulotuki sen päälle. Toimeentulotukea tulee myös +300e lisää jokaisesta lapsesta, joten köyhällä tulot nousee, kun lapsia tekee.

Vierailija
8/27 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan moninkertaisesti enemmän tukia koska minulla on lapsia.

Vierailija
9/27 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työn vieroksujat tekee lapsia, jotta ei tarvi olla työkkärin listoilla, vaan vanhempainrahat ja kotihoidontuet juoksee ja toimeentulotuki sen päälle. Toimeentulotukea tulee myös +300e lisää jokaisesta lapsesta, joten köyhällä tulot nousee, kun lapsia tekee.

Menot nousee myös vähintäänkin sen 300e. Ei lapsista ole minkään tuloluokan ihmisille taloudellista hyötyä.

Vierailija
10/27 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Minulla ei ole yhtään lasta enkä kouluttautunut matalapalkkaiselle alalle. Silti olen köyhä. Mitäs totuuden sanoja sinulla on minulle?

Sinun rahankäytössäsi on syvä reikä. Opettele kohdistamaan rahasi oikein, niin ehkä huomaat että tilisi ei ole jatkuvasti nollilla. Tuo kertoo lähinnä siitä, kuinka hölmö ihminen olet.

Ap

Vierailija
11/27 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap joku semiautistinen Aaltolainen joka oikeasti ajattelee olevansa jotenkin parempaa ainesta?

Vierailija
12/27 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, nyt ei ap:n järjenjuoksu ihan vakuuta.

Toisen pääargumenttisi hervottomista lapsikatraista jouduit jo perumaan ja toinenkin tutisee...

Ihminen voi sairastua, vammautua, joutua sairaseläkkeelle, työttömäksi. Puoliso voi kuolla, joutua työttömäksi, sairastua. Yrityksesi ajautuu yllättäviin ongelmiin ja konkurssiin, sinun omaisuutesi menee siinä. Omainen voi sairastua pahasti ja tarvita tukea. Talosi voi palaa tai saada pahan vesivahingon ja vakuutusyhtiö kieltäytyy jonkin syyn varjolla korvauksista. Mitä vain voi tapahtua, vaikka luuletkin toimineesi viisaasti.

Muista silloin tuo ylimielinen asenteesi, ap.

Vierailija
13/27 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap joku semiautistinen Aaltolainen joka oikeasti ajattelee olevansa jotenkin parempaa ainesta?

Ap on pöhkö, mutta vielä pöhkömpi on ihminen, joka nimittelee ihmisiä autisteiksi.

Vierailija
14/27 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun rahankäytössäsi on syvä reikä. Opettele kohdistamaan rahasi oikein, niin ehkä huomaat että tilisi ei ole jatkuvasti nollilla. Tuo kertoo lähinnä siitä, kuinka hölmö ihminen olet.

Ap

Neuvosi meni täysin ohi. Rahankäyttöni ei ole holtitonta, ei edes ole juurikaan rahaa käytettäväksi. Minulla on nimittäin hyvin samankaltainen tilanne kuin viestin 5 kirjoittajalla.

Vierailija
15/27 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ohiksena: olet törkeä ja idiootti. Mieti, onko työttömän niukat tulot hölmöyttä? Sairastuminen? No ei ole. Pidä typerä suusi kiinni. Oikeasti.

Vierailija
16/27 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on aina ollut rutiköyhä koska on sitä mieltä että korvaukset on hulluille ja juopoille. Ei ole 40 v hakenut penniäkään. Isä elättänyt kapealla palkallaan.

Sinä ap ryntäät heti ansiosidonnaista ruinaamaan jos työttömäksi joudut. Muista silloin tämä, kumpi teistö oikeasti on parempi ihminen :)

Vierailija
17/27 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista se sitten on, kun trollikouluissakin siirryttiin itseohjautuvuuteen.

Vierailija
18/27 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini on aina ollut rutiköyhä koska on sitä mieltä että korvaukset on hulluille ja juopoille. Ei ole 40 v hakenut penniäkään. Isä elättänyt kapealla palkallaan.

Sinä ap ryntäät heti ansiosidonnaista ruinaamaan jos työttömäksi joudut. Muista silloin tämä, kumpi teistö oikeasti on parempi ihminen :)

Epäilen hyvin suuresti. Tililläni on semmoinen pesämuna, että jos työttömäksi joutuisin, niin loppuelämä bahamalla on aikalailla taattuna. Mutta kiva hyökkäysyritys minua kohtaan!

Ap

Vierailija
19/27 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen hyvin suuresti. Tililläni on semmoinen pesämuna, että jos työttömäksi joutuisin, niin loppuelämä bahamalla on aikalailla taattuna. Mutta kiva hyökkäysyritys minua kohtaan!

Ap

Et käsittänyt. Vaikka olisit millainen multimiljonääri, korvaukset silti haet.

Sopii tietysti kuvaan ettet pysty käsittämään tällaista asiaa, koska mittaat kaiken rahalla, etkä pysty ymmärtämään sitä että joku ei nosta hänelle kuuluvaa rahaa.

Anna kun arvaat, olet lääkäri? Jotenkin tuossa ammatissa kaltaisiasi riittää:)

Vierailija
20/27 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on korkeakoulututkinto alalle, jossa on hyvät palkat ja melko hyvä työllisyystilanne. En ole kuitenkaan yrityksistäni huolimatta onnistunut saamaan oman alani töitä, joten olen tyytynyt pienipalkkaisiin osa-aikatöihin. Saan lisäksi myös yhteiskunnan tukea. Olen siis käyhä. Saan kuitenkin rahani riittämään, joten en ruikuta.

Mutta sinähän siis suuntasit sanasi niille köyhille jotka ruikuttavat, et minun kaltaisilleni köyhille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme