Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksaisitko tapailla miestä, joka haluaa nähdä vain viikonloppuisin?

Vierailija
18.08.2019 |

Viikollahan se arki on paskaa ja ois ihan illalla käpertyä toisen kainaloon ja harrastaa seksiä. Silti tapaamiset ja tekemiset on aina dumpattu viikonloppuun ja sit pitää tehdä kauheasti. Olis kiva jos viikollakin olisi jotain elämää. Jaksaisitko itse moista viikonlopputreffailua?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuo olisi parasta.

Vierailija
2/21 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen treffaillut miestä, joka asui toisessa maassa eli tapasimme vain 1-2 x kk ja lomilla. Eikä suhde kaatunut etäisyyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisi oikein hyvin.

Vierailija
4/21 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö kaipaa pimeneviin iltoihin seuraa vai mikä tuossa on hyvää? Arkena ei edes puhuta puhelimessa

Vierailija
5/21 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkena voi viestitellä, mut kiva on kaivata välillä. Oon eronnut äiti, joten viikkoillat on muutenkin mukava pyhittää lapsille tai sit omille harrastuksille kun lapset isällä.

Vierailija
6/21 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ja siinä. Voisin tavata ehkä kerran kuukaudessa.

Vierailija
7/21 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkästään vaan viikobloppuna vaan myös arkena oli sitten parina kolmena päivänä. Välillä vapaa vl jolloin on muuta menoa.

Vierailija
8/21 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mulle ainakin unelmatilanne, viihdyn vaan niin hyvin itsekseni. Mun poikaystävä haluaa nähdä aika usein, itelle sopisi harvemminkin.

Vierailija
9/21 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on toisen ehdoilla menevä suhde, eli mies määrää kaiken. Eikö kumppanin pitäisi ottaa sinut huomioon kaikessa ja neuvotella. Miksi sun pitäisi jaksaa vkloppuna mennä toisen määräysten mukaan. Onko hän kontrolloiva.

Vierailija
10/21 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jäisin miettimään miksi vain vko.loput käyvät, että onko sittenkin naimissa oleva mies joka perheen luona elää viikot ja vko.loput sitten sen toisen...

Vierailija
11/21 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon riippuu mitä on sovittu. Ollaanko oikeasti suhteessa vai onko pelkkä hoito.

Vierailija
12/21 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi. Haluan kunnollisen parisuhteen enkä mitään viikonloppuhoitoa.

Vierailija
13/21 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaan miestä vain viikonloppuisin ja lomalla tietysti sitten vietämme yhdessä pitempiä aikoja.

Olen eronnut ja nautin nyt siitä, miten saan nauttia suhteen parhaista paloista ja edetä hitaasti nautiskellen. Minusta ei ollut asumaan 24/7 miehen kanssa. Siihen elämään kerta kaikkiaan kyllästyi ja koki rajoittavaksi.

Vierailija
14/21 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tapaamme viikonloppuisin, koska asumme eri paikkakunnilla, jotka sijaitsevat 200 km:n päässä toisistaan. Mekään emme juuri soittele arkisin, mutta viestittelemme kyllä ahkerasti. Alkuun oli vähän vaikeaa tottua yksinäiseen arkeen, mutta nykyään nautin tilanteesta, ja harvat arkitapaamisemme tuntuvat vain sotkevan elämän.

Vierailija
15/21 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko ongelmana se, että mies ei halua ikinä, siis esim. 10 v päästäkään nähdä kuin viikonloppuisin?

Itse haluaisin ainakin eläkeikäisenä elää mieheni kanssa yhdessä.

Seurusteluaikaan joka viikonloppu näkeminen on minusta aika tiheää. Näimme mieheni kanssa 1-2 x/kk. Nykyisin asumme yhdessä, mutta mies on välillä työmatkoilla.,vähintään 1 vk/kk, joskus 3 kk reissussa. Ei arkena ehdi mitään.

Vierailija
16/21 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävisi täydellisesti.

Vierailija
17/21 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään halua tavata kuin pari kertaa viikossa, ihan sama kylläkin mikä päivä se on. En jaksa katsella ketään joka ikinen päivä. Varsinkaan arkipäivisin kun töissä joutuu olemaan sosiaalinen, on ihaninta olla yksin kotona illat.

Vierailija
18/21 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on arki kiireistä omien lasteni kanssa, joten voisin hyvin sopeutua elämään vain viikonloppusuhteessa. Tapailemme miesystäväni kanssa nyt yleensä 2-3 kertaa viikossa ja yleensä tapaamiset ovat lyhyitä, kun kummallakin on omat kiireensä. Tämäkin toimii ihan hyvin. Asumme lähekkäin, emmekä halua muuttaa yhteen. Arvostamme omaa vapaa-aikaa ja vapautta.

Vierailija
19/21 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan ois just ideaali tilanne, mutta oon joskus jossain epämääräisessä mielenhäiriössä suostunut asumaan tuon puolison kanssa saman katon alle. Mä oon arkisin töiden ja pari kertaa viikossa olevan harrastuksen jälkeen niin sippi, että olisin arki-illat kaikista mieluiten vaan yksin omassa rauhassa.

Vierailija
20/21 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin kerran kuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi