Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eurodisney vai LEGOLAND syksyllä?

Vierailija
18.08.2019 |

Kokemuksia? Onko ylipäänsä järkevä ajatus lähteä syksyllä kumpaankaan. Ajattelimme että silloin olisi vähemmän tungosta, kun ei kiinnosta viettää kaikkea aikaa vaan jonoissa.

Onko tietoa kumpi huvipuisto kalliimpi? Muuta mitä kannattaa ottaa huomioon? Kaikki vinkit tervetulleita! Meillä kaksi pientä koululaista ja taapero.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legoland ei uponnut minun lapsiini ollenkaan, kun pojat olivat 12 ja 10. Oli kuulemma huonot vuoristoradat. Eivät edes jaksaneet olla siellä kahtena päivänä.

Eurodisneyssa olimme pari kertaa, kun he olivat 4-7. Se oli kaikkien mielestä kiva, mutta ne parinkin tunnin jonot.... sinne pitää olla parin päivän lippu.

Vierailija
2/3 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Legoland ei uponnut minun lapsiini ollenkaan, kun pojat olivat 12 ja 10. Oli kuulemma huonot vuoristoradat. Eivät edes jaksaneet olla siellä kahtena päivänä.

Eurodisneyssa olimme pari kertaa, kun he olivat 4-7. Se oli kaikkien mielestä kiva, mutta ne parinkin tunnin jonot.... sinne pitää olla parin päivän lippu.

Kiitos vastauksesta. Osaatko hintatasosta sanoa mitään? Legolandista ovat puhuneet jo jonkin aikaa, että haluaisivat mennä. Toivottavasti ei sitten ole pettymys...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin sitten taas ehdottomasti että Legoland! Lapset sopivan ikäisiä ja edullisempi vaihtoehto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi