Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiippailun peruskurssi Helsingissä

Hiipivä kettu
18.08.2019 |

Moi kaikki!

Oon järjestämässä workshoppia hiipimiseen Helsingissä alkavan syksyn aikana. Jos oot kiinnostunut, voit laittaa mulle spostia osoitteeseen hiippailunabc(ät)gmail.com

Workshop pitää sisällään alkulämmittelyt ja liikkuvuusharjoitteita. Varsinainen hiippailu jakautuu seuraaviin osuuksiin:

-Eteenpäin hiipiminen
-Hiipiminen perääntymistilanteessa
-Hiipiminen sivuille vaihto- ja ristiaskeleella
-Hiipiminen ja hyökkäys

Miksi osallistua?

Monet viimeaikaiset tutkimukset osoittavat, että nykyihmisen arkirytmi on liian hektistä. Ihmiselle luontainen tapa liikkua hiipien, on kadonnut melkein kokonaan arjesta. Tästä johtuvat monet sairaudet, muunmuassa stressi ja uupumus sekä vyötärölihavuus.

Kun hiipimisen yhdistää terveelliseen ruokavalioon on lopputulemana notkea, kimmoisa ja sähäkkä fysiikka ja levollinen mieli.

Workshopin avulla saat avaimet harjoittaa hiipimistä arjessa ja sen eri tilanteissa. Monia workshoppiin osallistunut on kertonut kurssin tuoneen inspiraatiota muunmuassa "aamuhiippailuihin", "työpaikalta pois hiipimiseen" ja moni kertoo myös nykyään perääntyvänsä ikävistä tilanteista hiippailemalla onnistuneesti.

Kurssille osallistuville tarjotaan myös terveellinen smoothie, joka lisää kehon stabiliteettia vaativissa hiippailutilanteissa.

Ollaan kuulolla ja lämpimästi tervetuloa!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kukaan ole keksinyt tuota jo aiemmin? 😂

Vierailija
2/11 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutnaur!! 😂😂😂

Tulen heti, jos totta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistun huomenna. Onkin loppunut noi puskassa piilossa olemisen vinkit.

Nähdään huomenna!

Vierailija
4/11 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki mukaan!

Vierailija
5/11 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hiipiville hopeaketuille oma ryhmä?

Vierailija
6/11 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivitänkö siellä kenekään ikkunoiden alla ?

Jos hiivitään, mä olen salettiin messissä !

Vierailija
7/11 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amurissa hiipii Hassi ruma.

Vierailija
8/11 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiipijät on vähän samanlaisia kuin naturistit: tykkäävät hiippailla yhdessä. Keski-Euroopassa on jo kokonaisia leirintäalueita täynnä hiippailijoita.

Japanissa hiipimistä on harjoitettu jo vuosituhansien ajan ja siksi onkin niin pitkäikäinen kansa kun hiipien hipsivät joukoissa.

Vierailija
9/11 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältyykö kurssiin myös epäilyttävä hiipparointi ja huohotus ihmisten niskaan? Entä hiljaa koko kulkuväylän leveydeltä hoippuminen, niin ettei kukaan pääse ohi? Olen aina halunnut oppia nämä taidot, sillä sopeutuisin paremmin keskustassa pyörivien maanvaivojen joukkoon.

Vierailija
10/11 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiipimisen pitäisi olla kansalaistaito siinä kuin uiminen tai ensiavun antaminen. Se pitäisi ehdottomasti olla peruskoulun oppiaineena.

Vierailija
11/11 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisiinko harjoitella myös kierimistä, kun eihän sitä tiedä, jos joskus pitää maastoutua.

Tärkeää olisi mm. osata pitää suunta, ettei kieri ihan minne sattuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi