Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko lest adiolaiset tehneet joskus teille jotain?

Vierailija
18.08.2019 |

Itseä vain hämmästyttää tämä "les taviha", joka varsinkin netissä korostuu. Itse asun Oulun seudulla pikkupaikkakunnalla, jossa asuu melko paljon lest adiolaisia. Yleensä nämä ihmiset ovat olleet rauhallisia, ystävällisiä ja hyväkäytöksisiä, samaten lapset, eivät mitään häiriköiltä tai kiusaajilta vaikuttavia. Tosin, ei koskaan tiedä millainen se lapsi koulussa tai muuten vaan toisten lasten seurassa on, mutta näin yleisvaikutelmana. Onko meidän paikkakunnalla sitten vaan jotenkin tosi kohteliaita les toja, vai mitä tämä on?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ainuttakaan, joten minulla ei ole mitään heitä vastaan eikä puolestakaan.

Vierailija
2/6 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun myös pikkupaikkakunnalla, en tosin Pohjanmaalla. Olen nyt lukiossa ja koko peruskoulu oli helvettiä, koska koulumme kaikki lestadiolaiset olivat aivan järkyttäviä kiusaajia. Heitä oli reilu parikymmentä parinsadan oppilaan koulussa ja aiheuttivat muuten kaikille muille valtavasti pahaa. Onneksi menivät amikseen, en olisi kestänyt vuottakaan enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle mutta niiden kakaroiden sotkut yritettiin laittaa mun lasten tekosiksi.

Vierailija
4/6 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta uskovaiset ovat kautta historian tehneet niin paljon kammottavia hirmutekoja uskontonsa nimissä ja tekevät vielä nykypäivänäkin, että inhoan kaikkia uskontoja ja niihin uskovia yli kaiken.

Vierailija
5/6 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakouluikäinen lapseni oppi lestaluokkatoverilta sanan hiekkap.illu.

Vierailija
6/6 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ottaen rajoittuneita ja huumorintajuttomia, muut uskovat eivät ole heille uskovia ollenkaan. Mutta ei erityistä vihaa heitä kohtaan.