Lue keskustelun säännöt.
  Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
                            Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
                            Alue: Aihe vapaa

Pidätkö ihastumisen tunteesta?
Kommentit (23)
Minä en ihastu, en ole vuosiin ihastunut. Voisitteko ihmiset olla niin, että teissä olisi jotain mistä pitää?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
  Sisältö jatkuu mainoksen alla
  Olen pitkästä aikaa sinkkuna ja ihastunut. Ihanaa ja kamalaa. Haaveilu piristää arkea, mutta vaikeuttaa oikeasti tärkeisiin asioihin keskittymistä.
Yritän kerätä rohkeutta ja ottaa yhtyettä ihastukseen. Pakit nolottaisivat ihan hirveästi ja tavallaan harmittaisi luopua jännityksestä ja vaaleanpunaisista haaveista.
Eniten kuitenkin toivoisin, että jompi kumpi meistä ottaisi ensimmäisen askeleen. Saisipa keskustella HÄNEN kanssa ihan rauhassa. Katsoa pitkään silmiin ilman, että tarvitsee pelätä jonkun huomaavan. 
Alue: Aihe vapaa

En pidä. Se on vain rasittava ja elämää sekoittava epävarma vaihe ennen sitä, kun saa säännöllistä seksiä ja voi olla toisen seurassa vapaasti oma itsensä.
Itsehän en tosin pääse koskaan tuohon jälkimmäiseen vaiheeseen, vaan olen tuomittuna kulkemaan ja välttelen ihastumista ettei tarvitse taas masentua.