Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kehuu itseään

Vierailija
18.08.2019 |

Elikkä mieheni sanoo minulle usein kuinka muut naiset ovat kehuneet häntä komeaksi ja kuinka kaikki pitävät hänen ulkonäöstään. Ei tässä muuten olisi ongelmaa mutta kun mieheni puhuu siihen tyylin että jokainen nainen kuolaa hänen peräänsä vaikka näin ei ole. Usein kun kysyn että kuka sua nyt sitten on kehunut niin alkaa puhumaan sukulaisista ja tutuistaan🤔 Itselleni on tullut semmonen olo että olen se "ruma" tässä suhteessa ja joudun pelkäämään että menetän mieheni hänen komeutensa takia. Voiko tämä olla lähtöisin mieheni huonosta itsennusto vai miksi tuota ulkonäköä pitää kokoajan mainostaa ja tuoda esiin? :o

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on jatkuvaa, niin se on keino alistaa. Satunnainen itsensä kehuminen on positiivista, koska se vaikuttaa itsevarmuuteen

Vierailija
2/21 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänel voi olla myös ylihyvä itsetunto ja kokee ihan oikeasti olevansa parempi kuin sinä. Siitä koituu varmaan muitakin ongelmia, jos suhteenne jatkuu, alkaa arvostella sinua ja puhua väheksyvään sävyyn. Itsetuntosi menee kohta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos mies vaan on niin hyvännäköinen, että on varaa huudella? V*ttuakos olet hänet ottanut, jos nyt pitää alkaa itkemään omaa epävarmuuttaan. Mies pettää sua alta aikayksikön, jos alfa siis on, kun olet tuommoinen beta-nainen. 

Kommentoija, sulla ei kyllä päässä ole järjen hiventäkään.

Ap, kuullostaa selkeästi huonolta itsetunnolta! Ei todellakaan johdu sinusta mitenkään.

Vierailija
4/21 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänel voi olla myös ylihyvä itsetunto ja kokee ihan oikeasti olevansa parempi kuin sinä. Siitä koituu varmaan muitakin ongelmia, jos suhteenne jatkuu, alkaa arvostella sinua ja puhua väheksyvään sävyyn. Itsetuntosi menee kohta.

Miksi kummassa alapeukutatte tätä?

Tuollaisia ihmisiä on, jotka ihan oikeasti kokevat itsensä paremmiksi kuin muut, esim narsistit.

Vierailija
5/21 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis, että miehen mielestä sun pitäisi olla kiitollinen kun saat olla niin hyvännäköisen miehen kanssa?

Nauraisin pihalle tuollaisen ”miehen”.

Vierailija
6/21 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni aina "vahingossa" koskee ohimennen rintojani tai takamustani kun vaikka laittaa jotain roskaa roskikseen samalla kun olen tekemässä ruokaa keittiössä. Kun suutun siitä hän vaan ohittaa asian toteamalla että kaikki naiset pitävät siitä.

Vierailija
7/21 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni aina "vahingossa" koskee ohimennen rintojani tai takamustani kun vaikka laittaa jotain roskaa roskikseen samalla kun olen tekemässä ruokaa keittiössä. Kun suutun siitä hän vaan ohittaa asian toteamalla että kaikki naiset pitävät siitä.

Niinkö hän tekee kaikille naisille vai mistä ammentaa tämän tiedon 😲?

Vierailija
8/21 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen itsetunnon pönkittämiseltähän tuo kuulostaa. Hetkellistä buustia huonona hetkenä voi kaivata kuka tahansa, mutta jatkuva itsensä kehuminen ei kuulosta siltä, että itsetunto olisi hyvä.

Itseensä ja taitoihinsa luottavan ei tarvitse korostaa olemassaoloaan. Sellaisista henkilöistä myös huokuu osaaminen ilman itsekehuja. Se jos jokin on viehättävää.

Vierailija
9/21 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea arvailla motiiveja käytöksen taustalla, mutta itselleni tulee mieleen epävarmuus ja/tai epärealistinen käsitys omasta ulkonäöstään. Haluaisi olla useampien naisten silmissä komea kuitenkin tietäen ettei todellisuudessa ole ja kompensoi tällä jauhamisella sitä? Yrittää tehdä sinut epävarmaksi (hyvin lapsellisella tavalla tosin)?. En ylipäänsä ymmärrä sellaisia ihmisiä, joilla on tarve kehuskella kohteliaisuuksilla tai mainostaa positiivisella huomiolla. "Naapurin Marjattakin kehui minua komeaksi"... Huh huh, salli mun nauraa. Antaa ihmisestä todella yksinkertaisen ja pinnallisen vaikutelman.

Vierailija
10/21 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuminen on nykyään jatkuvaa. Ennen sitä oli silloin tällöin mutta nykyään sitä on päivittäin, mies on sanonut minulle ettei itse pidä itseään komeana mutta muut pitää:/ Itse pidän häntä komeana ja kehunkin häntä usein siitä

Vierailija
11/21 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä järki tässäkin ketjussa on? Naiset tekevät tuota taukoamatta, mutta nyt kun kyseessä on mies, niin asia on jotenkin eri?

Vierailija
12/21 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kummassa alapeukutatte tätä?

Tuollaisia ihmisiä on, jotka ihan oikeasti kokevat itsensä paremmiksi kuin muut, esim narsistit.

Narsistien itsetunto nimenomaan on huono. eri

Vierailija
13/21 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä järki tässäkin ketjussa on? Naiset tekevät tuota taukoamatta, mutta nyt kun kyseessä on mies, niin asia on jotenkin eri?

Sivuutan tuon yleistyksen.

Ei se kuulosta sen paremmalta naisten suustakaan.

Vierailija
14/21 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapas se kissan hännän nostaa jos ei kissa itse

Vierailija
15/21 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kehuu välillä itseään, mutta se luultavasti johtuu siitä, että hän oli nuorena todella ylipainoinen ja koulukiusattu. Välillä mies ihmettelee, miten ihmeessä hän sai näin kauniin vaimon.

Vierailija
16/21 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yrittää viestii sulle,että hei mulla olis vientiä.Lpasellista,koska kaikilla olisi.

Vierailija
17/21 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen itsetunnon pönkittämiseltähän tuo kuulostaa. Hetkellistä buustia huonona hetkenä voi kaivata kuka tahansa, mutta jatkuva itsensä kehuminen ei kuulosta siltä, että itsetunto olisi hyvä.

Itseensä ja taitoihinsa luottavan ei tarvitse korostaa olemassaoloaan. Sellaisista henkilöistä myös huokuu osaaminen ilman itsekehuja. Se jos jokin on viehättävää.

Kyllä narsisti voi kehua itseään vaikka 24/7.

On yleinen virhe alkaa kehua ja lisäpönkittää sellaisen miehen itsetuntoa, jos se on jo ennestään ylihyvä. Mieti nyt, jos mies vaikka kehuu itseään ja haukkuu vaimoaan. Naiselle kerrotaan, että miehellä on vaan huono itsetunto ja vaimo yrittää auttaa miestä kehumalla miestä. Lopputuloksena on henkisesti väkivaltainen mies saa alistavasta käytöksestään palkinnoksi erityiskohtelua ja kehuja ja hänen uhrinsa menettää itsetuntonsa.

Ei niin siis.

Oikea tapa on laittaa heti rajat sille, miten itseä saa kohdella. Esim ap voisi sanoa miehelle, ettei pidä tavasta, jolla mies puhuu muista naisista ja ilmoittaa, ettei tule sellaista kuuntelemaan enää. Lisäksi kannattaa kertoa, että nyt mies saa puheillaan ap:n tuntemaan itsensä rumaksi ja että.se voi johtaa ongelmiin suhteen edetessä.

Vierailija
18/21 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä narsisti voi kehua itseään vaikka 24/7.

On yleinen virhe alkaa kehua ja lisäpönkittää sellaisen miehen itsetuntoa, jos se on jo ennestään ylihyvä. Mieti nyt, jos mies vaikka kehuu itseään ja haukkuu vaimoaan. Naiselle kerrotaan, että miehellä on vaan huono itsetunto ja vaimo yrittää auttaa miestä kehumalla miestä. Lopputuloksena on henkisesti väkivaltainen mies saa alistavasta käytöksestään palkinnoksi erityiskohtelua ja kehuja ja hänen uhrinsa menettää itsetuntonsa.

Ei niin siis.

Oikea tapa on laittaa heti rajat sille, miten itseä saa kohdella. Esim ap voisi sanoa miehelle, ettei pidä tavasta, jolla mies puhuu muista naisista ja ilmoittaa, ettei tule sellaista kuuntelemaan enää. Lisäksi kannattaa kertoa, että nyt mies saa puheillaan ap:n tuntemaan itsensä rumaksi ja että.se voi johtaa ongelmiin suhteen edetessä.

Narsisti nimenomaan voi kehua itseään 247, mutta narsistin itsetunto ei ole hyvä. Se ei kestä mitään kritiikkiä, kieltäytymistä tai vastoinkäymistä, vaan vaatii entistä enemmän pönkitystä, itsekehuja ja jonkun muun alentamista.

Vierailija
19/21 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kuule sellainnen homma että, miehen EI tarvitse kokea olevansa parempi, mies on AINA parempi kuin nainen. Siihen ei tarvita mitään erillisiä luuloja tai tuntemuksia, se on kiistämätön tosiasia !

Vierailija
20/21 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsistien itsetunto nimenomaan on huono. eri

Teoriatasolla arvailtuna niin syvällä, ettei sillä ole merkitystä kuin psykiatrin näkökulmasta. Narsisti ei parane, jos hänen itsetuntoaan pönkitetään, vaan tulee pahemmaksi puolisoaan kohtaan.

Lue kirja Why does he do that. Siinä terapeutti kertoo kokeilusta, jossa henkisesti väkivaltaisia miehiä, jotka osoittivat edistymistä terapiassa, otettiin mukaan puhumaan muille ryhmätapaamisiin, joissa he saivat kertoa hienosta edistymisestään terapiassa. Se kokemus oli miehille niin kehuva ja palkitseva, että heti kotiinmentyään he olivat samantien väkivaltaisia puolisoitaan kohtaan. Alustamisen ja henkisen väkivallan taustalla on kyse oikeutuksen tunteesta ja siitä, että kokee olevansa parempi kuin puoliso.

Suosittelen kirjan lukemista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme