Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ulkoinen olemus vaivaa

Vierailija
18.08.2019 |

Olen tapaillut hetken miestä, jonka ulkoinen olemus ei miellytä yhtään. Huono tyyli ja ryhti. Ei hoida hampaitaan. Luonne on kohdillaan. Mietin, alkaako ulkoiset asiat kuitenkin tulevaisuudessa ärsyttämään niin paljon, ettei kannata edetä tästä.
onko puolisonne ulkoisesti tai tyylillisesti ei niin viehättäviä? Vaivaako se jatkuvasti?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyli on henkilökohtainen asia.Ryhti on monella huono,kun tulee nuorena pituutta äkkiä paljon.Hampaista pitäisi huolehtia,että toista haluaa pussata :)

Vierailija
2/30 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa "ei hoida hampaitaan"? Jos ei edes pese niitä, niin se on vähän enemmän kuin virhe ulkoisessa olemuksessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa "ei hoida hampaitaan"? Jos ei edes pese niitä, niin se on vähän enemmän kuin virhe ulkoisessa olemuksessa

Tuskin on hetkeen käynyt hammaslääkärissä hammaskivestä päätellen. Hampaidenpesu kestää max. 30 sekuntia. Ap

Vierailija
4/30 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin lahjakortti hampaiden puhdistukseen. Naisethan vaatettaa miehen parisuhteessa joten se ongelmaa poistuu seurustelemalla. Sano ryhdistä. 

Vierailija
5/30 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan se näyttää vaivaavan kun pitää ventovierailta asiaa kysellä. Kyllä olet pölhö!

Vierailija
6/30 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin sanoa että haittaa. Jos asia haitttaa jo alussa, niin ei se ainakaan ajan kuluessa helpota.

Vierailija
7/30 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sinä ap olet upeista upein ja kauneimmista kaunein, luonnollisesti myös fiksuimmista fiksuin.

Vierailija
8/30 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko vielä kielisuudelleet? Mä pesen hampaita 2x päivässä 5min kerta. Kielen myös harjaan. Viimeisten suuvedellä. Lankaan joka toinen päivä.

Vierailija
9/30 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi sinä ap olet upeista upein ja kauneimmista kaunein, luonnollisesti myös fiksuimmista fiksuin.

Ainakin minulla on hyvä ryhti ja kauniit ja puhtaat hampaat

Vierailija
10/30 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananaivo kirjoitti:

Johan se näyttää vaivaavan kun pitää ventovierailta asiaa kysellä. Kyllä olet pölhö!

Kyllä, olen melkoinen kananaivo. Aina puhutaan vaan niin sisäisestä kauneudesta, mut ilmeisesti se on ihan paskaa ja ulkoisen olemuksen takia on vaihdettava seuraavaan

Vierailija
11/30 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko siis kuitenkin vetovoimaa tuota miestä kohtaan, vai miksi tapailette?

Vierailija
12/30 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän mun mieheltä silloin kun tavattiin. Ei ollut käynyt vuosiin hammaslääkärissä kun pelkäsi, eikä hampaiden hoito ollut muutenkaan prioriteetti. Halusi kuitenkin itsekin saada seurustelun myötä hampaat kuntoon ja alkoi käymään pelkopotilaisiin erikoistuneen hammaslääkärin luona. Halusin rohkaista hampaiden hoitoon ja ostin lahjaksi sähköhammasharjan. Tyyliin on hankala vaikuttaa, mutta ainakin pidän huolta että pitää puhtaita vaatteita, jolloin pukeutuu ihan ok. Pikkuhiljaa mies on itsekin ruvennut kiinnittämään pukeutumiseen huomiota ja ruvennut esim. käyttämään töissä kauluspaitoja. Luonteeltaan on ihana mies, mikä onkin se tärkein. Ehkä AP:n deittikumppanikin voi vielä kehittyä, tosin tärkeää on ettei siihen painosteta.

Vierailija
13/30 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kyllä aika kärsivällisiä miesten suhteen.

Itse en enää ala opettamaan aikuista miestä, en hampaiden hoitoon ja puhtauteen, en pukeutumiseen enkä muutenkaan, tavalliset normiasiat pitää hallita.

Tottakai voi ostaa joskus jotain kivoja vaatteita miehelle ihan muuten omasta halustani.

Miten olet miehen kanssa alkanut olemaan, eikö huonot hampaat ja hygienia ja muu jo sinällään haittaa alkututustumista?

Täytyy olla kovin paljon niitä hyviä puolia miehllä tai itsellä kova halu pariutua jos ensin alkaa seurustella ja sitten vasta huomaa ne huonot hampaat ja ryhdin, joku seulahan yleensä on, että juttu alkaa edes edetä mihinkään.

Vierailija
14/30 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollausta koko aloitus, hyvin te jaksatte vastailla.

Vierailija
15/30 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut samanlaisia tapailuja, joissa jokin on häirinnyt miehessä ulkoisesti. Aluksi olen yrittänyt selitellä sitä itselleni parhain päin, mutta aina juttu on kaatunut siihen. Yhdellä miehellä oli esim rumannäköiset hampaat, mistä en päässyt yli.

Sitten kun tapasin Sen Oikean, niin ei ole ollut mitään sellaista. Vielä nyt 8 v päästä joka kerta, kun katson häntä, ajattelen, että miten joku voikin olla noin järjettömän komea. Huvittavinta on, että.hänellä on niin huono hammashygienia, että on jopa kaksi hammasta irronnut. Olen ratkaissut asian niin, etten koskaan suutele häntä, ja muuten se ei haittaa yhtään seksissäkääm.

Eli jos on epämääräinen tunne, että jossakussa on joku vika, se vain tarkoittaa, että hän on väärä sinulle, ette ole toisillenne niitä Oikeita. Kannattaa siis jatkaa muiden tapailua, vaikka ymmärrän, että jossain vaiheessa ei jaksaisi enää ja olisi houkutus tyytyä. Mutta älä tyydy. Tuo mies kuulostaa sinulle väärältä, hän on oikea jollekin toiselle ja sinulle on joku muu oikea.

Vierailija
16/30 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos lapsena ei vanhemmat ole huolehtineet? Nuorena vielä jakso masennusta eikä jaksanut huolehtia mistään. Kyseessä nainen ja muuten nätti ellei kauniskin, jos hampaat ei näy. Pää selvinnyt ja elämä muuten ok.

Mitä mieltä miehet?

T. minä

Vierailija
17/30 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette kyllä aika kärsivällisiä miesten suhteen.

Itse en enää ala opettamaan aikuista miestä, en hampaiden hoitoon ja puhtauteen, en pukeutumiseen enkä muutenkaan, tavalliset normiasiat pitää hallita.

Tottakai voi ostaa joskus jotain kivoja vaatteita miehelle ihan muuten omasta halustani.

Miten olet miehen kanssa alkanut olemaan, eikö huonot hampaat ja hygienia ja muu jo sinällään haittaa alkututustumista?

Täytyy olla kovin paljon niitä hyviä puolia miehllä tai itsellä kova halu pariutua jos ensin alkaa seurustella ja sitten vasta huomaa ne huonot hampaat ja ryhdin, joku seulahan yleensä on, että juttu alkaa edes edetä mihinkään.

Kai sitä koittaa olla välittämättä näistä ulkoisista asioista ja keskittymällä luonteeseen. En jaksa tutustua ihmisiin, koska useimmiten ihmisissä tökkii juuri luonne. Pukeutumisesta tuli ongelma kesällä. Kaameat shortsit.

18/30 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tapaillut hetken miestä, jonka ulkoinen olemus ei miellytä yhtään. Huono tyyli ja ryhti. Ei hoida hampaitaan. Luonne on kohdillaan. Mietin, alkaako ulkoiset asiat kuitenkin tulevaisuudessa ärsyttämään niin paljon, ettei kannata edetä tästä.

onko puolisonne ulkoisesti tai tyylillisesti ei niin viehättäviä? Vaivaako se jatkuvasti?

Voit ainakin tulkita omista aatoksistasi sen mitä tunnet miestä kohtaan :)

Sananlasku: Rakkaus on sokea ei ole turhaa tullut :D

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
19/30 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos lapsena ei vanhemmat ole huolehtineet? Nuorena vielä jakso masennusta eikä jaksanut huolehtia mistään. Kyseessä nainen ja muuten nätti ellei kauniskin, jos hampaat ei näy. Pää selvinnyt ja elämä muuten ok.

Mitä mieltä miehet?

T. minä

Hampaat kuntoon. Ongelma ratkaistu.

Tärkeintä oikeasti, että voit henkisesti hyvin. Siitä isot onnittelut.

Hammaslääkärit ja muut alan palvelut kalliita, mut vähän kerrallaan. Mene hammaslääkäriin ja kerro, mikä omasta mielestäsi on se ongelma. Suunnittelette, mitä tehdä.

M34

Vierailija
20/30 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko häntä intohimoisesti? Kun olette yhdessä niin tekeekö mielesi koko ajan koskea häntä, katsella häntä? Jos suhteen tuossa vaiheessa ei tee, niin silloin tuhlaat molempien aikaa.